XXL Nutrition

a la Chippendales zoekt aantrekkelijke mannen voor optredens (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BorB

Novice
Lid geworden
9 jan 2013
Berichten
6
Waardering
0
Voor groep a la Chippendales (regio zuid-holland en randstad) zoeken wij goed uitziende mannen (geen grote
tattoos of te veel piercings) die in staat zijn wekelijks een aantal keren op te treden (theaters & disco's).
Flexibele werktijden vanwege 2 verschillende groepen (voor doordeweeks en in de weekends). Ben je serieus en heb je gevoel voor ritme?
Stuur dan enkele foto's en informatie over jezelf en we nodigen je uit voor een gesprek. Doen!
Mail je foto's en info naar: borb@live.nl

PS: Vanwege eerdere cyberaanval nu een ander e-mail adres.
 
Wat is uw telefoon nr? Ik bel liever.
 
Ok dit gaat weer escaleren...
 
wat denk je dan dat er gebeurt met dit emailadres:roflol:
 
vorige topic
verwijderd door spam hack naar e-mail adres.

:roflol:

Insert plaatje: Dbb strikes again
 
Voor iedereen die geïnteresseerd is en allereerst vragen heeft wil ik vragen om naar het opgegeven e-mail adres zijn vraag op te sturen. Telefoonnummer kan je opgeven indien je je vraag liever telefonisch stelt, dan bellen wij jou op.
 
Ik heb geen email. Pm anders je Facebook dan stuur ik mijn foto's via daar.
 
heb geen gevoel voor ritme :(

alhoewel :ds:
 
Ruud kom er idd in met je dbb strikes again.
 
24655kj.jpg
 
Hahahahahaha is dat van die Dutch lions, of hoe heet dat?
Pas met collega's (team met alleen vrouwen en een verdwaalde homo die niet mee was) daarheen geweest, en dat was wel echt DBB niveau. Vooral die drie in dat voorprogramma hahahaha, niveau qua fysiek was om te huilen hahahaa
 
Is gewoon een fag die foto's van jongens wil hebben. :p
 
I'm in ik heb ritme gevoel want ik kan goed fistpumpen en duckface.

flex_cup_2012_37_20121203_2096423064.jpg



XD
 
mag ik tijdens de optredens ook brokken opgedroogde poep uit mn collega's endeldarm opsmikkelen? Dan heb je zeg maar een niche-markt :)
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven