XXL Nutrition

A new beginning...

Bezoekers in dit topic

Ik maak zelf wel verschil tussen trainings- en rustdagen wat betreft caloriebehoefte. Trainingsdagen ver boven onderhoud en op rustdagen een klein beetje boven onderhoud en dat werkt voor mij heel goed de laatste tijd.

Thx man zoiets wil ik dus ook gaan doen! :thumb:
 
ik zelf eet momenteel als kan altijd een stuk boven onderhoud. Mijn doel is dan ook te gainen, maar het wil nog niet zo vlotten..
 
ik zelf eet momenteel als kan altijd een stuk boven onderhoud. Mijn doel is dan ook te gainen, maar het wil nog niet zo vlotten..

Mijn doel is ook te gainen, maar wil niet gelijk weer afscheid nemen van mijn abs! :D

Zie ze nu net weer sinds een weekje, laatste keer was toen ik 16 was of zo. ;)
 
Nog even terug op je training..
Ik zou de pullthroughs er al wel ingooien, vind 't een lekkere oefening!
Begin gewoon licht; juist als je rug helemaal gaar aanvoelt kun je er lekker wat bloed mee rondpompen, goed voor je herstel! (ga gewoon sets van 20 doen oid, ver van failure af natuurlijk).
 
Nog even terug op je training..
Ik zou de pullthroughs er al wel ingooien, vind 't een lekkere oefening!
Begin gewoon licht; juist als je rug helemaal gaar aanvoelt kun je er lekker wat bloed mee rondpompen, goed voor je herstel! (ga gewoon sets van 20 doen oid, ver van failure af natuurlijk).

Ok bij welke training zal ik ze doen of maakt het niet uit?
 
Na die deadliftsessie van dinsdag kunnen ze mooi :)
 
over verschillend energie tijdens training en rustdagen.


ik heb hier over negdacht.
voor de training heb je extra energie nodig
voor herstel en spiergroei heb je ook extra energie nodig.

dus ik heb gewoon een standaard dagmenu en dan op trainingsdagen komt daar dus een pre/post workout shake bij
 
Mijn doel is ook te gainen, maar wil niet gelijk weer afscheid nemen van mijn abs! :D

Zie ze nu net weer sinds een weekje, laatste keer was toen ik 16 was of zo. ;)

Nouja, ik bulk nu ook al weer een tijdje en eet toch ook redelijk wat junkfood, maar heb gelukkig nog steeds zichtbare defenitie. Bovenste abs zijn nog altijd zichtbaar. ;)

Gewoon rustig opbouwen, dan zou het goed moeten komen.
 
Ik zou juist op je rustdagen MEER eten !
zogenaamd opladen ?
 
Ik zou juist op je rustdagen MEER eten !
zogenaamd opladen ?

Ja maar jij bent oud en hebt toch al jaren geen definitie meer.......:D :D :D

Dat opladen zou ik alleen doen als je wedstrijden hebt of iets dergelijks maar niet constant.
 
thx mannen! Ik ga het gewoon rustig opbouwen en blijf mijn BF en gewicht in de gaten houden dan zal het wel goed komen.

@Leo: thx zal het gaan doen. Wat voor sets en reps moet ik daarvoor doen? Wat moet ik zowiezo voor assistence doen? Ik doe nu 5x5 voor chins dips dumbbell curls etc...
 
thx mannen! Ik ga het gewoon rustig opbouwen en blijf mijn BF en gewicht in de gaten houden dan zal het wel goed komen.

@Leo: thx zal het gaan doen. Wat voor sets en reps moet ik daarvoor doen? Wat moet ik zowiezo voor assistence doen? Ik doe nu 5x5 voor chins dips dumbbell curls etc...

er is een heel artikel erover en kun je op google vinden.

ik weet niet precies hoeveel sets et is maar volgens mij is het.


maandag - 2 sets weighted sit ups en 2 sets weighted back extention
woensdag 3 sets of weighted sit up
vrijdag 3 sets dippen
3 sets barbell curls
3 sets lying dumbbell extention
 
er is een heel artikel erover en kun je op google vinden.

ik weet niet precies hoeveel sets et is maar volgens mij is het.


maandag - 2 sets weighted sit ups en 2 sets weighted back extention
woensdag 3 sets of weighted sit up
vrijdag 3 sets dippen
3 sets barbell curls
3 sets lying dumbbell extention

Ik ben nog niet met Bill Star bezig RnB. ;)
Die Madcow artikelen kan ik bijna dromen. :P

Bij Bil wordt 3x8 aangeraden volgens mij.
 
Ik ben nog niet met Bill Star bezig RnB. ;)
Die Madcow artikelen kan ik bijna dromen. :P

Bij Bil wordt 3x8 aangeraden volgens mij.

ow ja sorry ik dacht dat je bedoelde van welke assistance moet ik DAN gaan doen

sorry :P

als je een eigen schema hebt dan kun je gewoon eerst beginnen met basis.
merk je dat een bepaald gedeelte van een oefening niet zo lekker gaat kun je assistance gaan doen.
 
ow ja sorry ik dacht dat je bedoelde van welke assistance moet ik DAN gaan doen

sorry :P

als je een eigen schema hebt dan kun je gewoon eerst beginnen met basis.
merk je dat een bepaald gedeelte van een oefening niet zo lekker gaat kun je assistance gaan doen.

Hmm als het zo zou werken zou er bij Bill Star ook niet standaard al assistence in zitten lijkt me.
 
Hmm als het zo zou werken zou er bij Bill Star ook niet standaard al assistence in zitten lijkt me.

ja dat klopt maar die assistance is aangepast op wanneer je de basis doet.

bv de armen worden op vrijdag gedaan en niet maandag, omdat dit waarschijnlijk het beste werkt.

als je basis anders is is het heel waarschijnlijk dat je ook andere assistance doet
 
Er zijn wel eens van die dagen wanneer je gewoon weet dat je NIET moet gaan trainen. Dit was 1 van die dagen. :(
Gisteren einde van de middag kreeg ik enorme last van mijn boven rug na het maken van een verkeerde beweging. Ik kan mijn nek practisch niet draaien en mezelf opstrekken is ook pijnlijk. Niks ernstigs, heb ik wel vaker gehad, na een dag of 3 is het weer over (ontstekingsfase). Vannacht wel aardig geslapen en ging vanmorgen iets beter. **** it ik ga toch...bad choice!
Alles voelde mega zwaar aan en met squatten en benchen kreeg ik meer last. :(

K*t training:

squat:
8x70
5x3x92,5
2x92,5

bench:
5x3x72,5
1x72,5

Military press:
10x3x42,5

dips:
2x8xBW
6xBW

Nu ga ik ergens in een hoekje zitten huilen. ;)
Morgenavond is het weer de bedoeling om te trainen, hoop dat het dan alweer een stuk minder is.
 
Voor mij werkt die splitsing tussen rust en train dagen ook goed. Op rustdagen eet ik ver boven onderhoud en op train dagen ontzettend ver boven onderhoud. :D
 
Back
Naar boven