Fitness Seller

A robot that flies like a bird (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Plaats der een camera op en je kan iedereen bespieden :D
Mensen denk toch:'oooh tis een meeuw'.
 
Plaats der een camera op en je kan iedereen bespieden :D
Mensen denk toch:'oooh tis een meeuw'.

Doet me denken aan iets van tv...

Kunnen we ook een mechanische mini-vlieg maken? Die iedereens DNA kan afnemen waarna er een superwezen gecreëerd kan worden. Karma voor wie weet waar ik het over heb :D
 
Bottom-up designing FTW.

Fackn epic. Genoeg toepassingen voor zo'n "vogel".
 
how to do a bad presentation:

zeg shit die iedereen al weet, doe dan of het interessant is en je tegen een bende mongolen staat te praten.

"They fly by flapping their wings *flapt armen*"

Ik ging stuk :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Presentatie is idd erg slecht. Gast had beter de laatste 5 bakken koffie laten staan.
 
TED is de shit. Check het ook iedere dag.
 
Presentatie is idd erg slecht. Gast had beter de laatste 5 bakken koffie laten staan.

tja dat is TED.. ingewikkelde dingen zo uitleggen dat elke idioot het snapt
 
tja dat is TED.. ingewikkelde dingen zo uitleggen dat elke idioot het snapt

want een vogel die vliegt is ingewikkeld natuurlijk :roflol:

Dit is gewoon publieksonderschatting. Maar aan zijn uitstraling en job te zien is hij niet zo'n sociale held, dus hoort het er wel bij. 43 year old virgin.
 
Doet me denken aan iets van tv...

Kunnen we ook een mechanische mini-vlieg maken? Die iedereens DNA kan afnemen waarna er een superwezen gecreëerd kan worden. Karma voor wie weet waar ik het over heb :D

Mensen hebben duidelijk geen behoefte aan karma!
 
Paar weken geleden zag ik op Discovery Channel ook zoiets, alleen was het een vliegende kwal (maakte de bewegingen van een kwal in het water). Ze hadden een techniek bedacht waarmee ze meerdere dieren met hun natuurlijke beweging konden laten vliegen.:)
 
Een vliegende kwal.
 
Een vliegende kwal.

3802-flying-jellyfish-500-333_large.jpg

WHERE IS YOUR GOD NOW?!111
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Nee, man. Het begin van de nieuwe toekomst. later zal je postduiven hebben die je post in de achtertuin droppen. Vogels die dingen ophalen als je ze vergeten bent. Misschien komen er zelfs kunstmatige vleugels voor mensen, zodat ze nooit meer een parachute hoeven te gebruiken bij het parachutespringen. Het zal vanaf nu gewoon springen heten. Hiermee kan veel worden bereikt, i know it.

Haha dacht ik ook meteen aan, de moderne postduif. Zou mooi zijn dat dergelijke robotduiven gewoon je post komen droppen in een specifiek bakje in de tuin.

te oordelen naar van wie de vraag komt, ga ik voor 'the bold and the beautiful'

Haha mijn favo serie!, Ridge:heart:
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven