AndroidHealthClinic

a.s. in suplement form welk? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

beelzebab

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
29 aug 2004
Berichten
487
Waardering
3
Lengte
1m86
Massa
99kg
Vetpercentage
25%
hee mensen ik ben nu al een paar bezig met trainen, en af en toe creatine gebuikt of hmb ect ect. Nu had ik gehoord dat er ook een soort a.s. zijn in suplement form. Aan gezien ik geen spuit zeg maar wil , wil ik het op deze manier proberen. Ben nieuw hiermee, dus ik zou graag willen weten welk suplement er goed is voormij, en welk niet. En miskien bestaat dit wel helemaal niet, graag wat info van jullie ,

b.v.d
 
waar ben je precies naar op zoek?
Wondermiddeltje of zo?
 
En een paar wat? Paar jaar? Paar weken? Paar dagen?

AAS is AAS, er is geen supplement dat ook maar in de buurt komt van AAS. Geen, voorheen had je prohormonen maar zijn ook in de USA verboden. Je hebt daar nog wel wat designer spul, maar dan kan je net zo goed gaan voor AAS.
 
ben 5 jaar aan het trainen nu zo ongeveer, en nee ik zoek geen wonder middel, ik wilde gewoon eens wat anders proberen, en had vernomen dat er nu een soort suplementen zijn die geen aas zijn maar in de buurt komen kwa werking. dus vandaar mijn vraag
 
Die supplementen zijn er niet, stop dus maar met zoeken. Alle verkooppraatjes ten spijt zal er niet snel een middel komen dat ook maar in de buurt komt van de werking van AAS. Komt dat er wel dan is het binnen no time weer verboden. Designer supplementen zoals Superdrol worden nog verkocht, maar zijn gewoon AAS in een fancy jasje.
 
Ok bedankt voor de info, maar is er dan iets van een suplementen combi die mij aan meer massa ect kan helpen. Las ook dat als je testosteron spiegel omhoog gaat je ook meer opbouw. Zag bijv Tribosten staan, zou dat dan een optie voor mij zijn, want ik wil het wel met suplementen doen maar niet aan de aas.
 
Squatten en deadliften, released meer testosteron dan wat supplementen kunnen doen. Ik heb het niet zo op zogenaamde testosteron boosters als Tribulus, de werking ervan is nooit bewezen. Alleen anecdotisch bewijs, maar dat is niet genoeg om te bewijzen dat het ook echt werkt.
 
eehm hoe kunnen die oefeningen je tes. spiegel omhoog brengen?
 
Door de intensiteit, je lichaam geeft testosteron en groeihormoon vrij bij inspanningen. Bij squatten of deadliften belast je bijna je gehele lichaam, dat zorgt dus voor een groter vrijgave van testosteron en groeihormoon. Beter dan een pilletje van een supplementenboer en goedkoper.
 
mm interesant, bedankt voor de info, maar zijn er mischien mensen die positief resultaat hebben behaald met iets in die kant, of wat is een ultiem suplementen combinatie?
 
Kijk eerst naar je training, dan pas naar supplementen. Er zijn geen wondermiddelen, wel wat leuke extraatjes maar je moet geen wonderen verwachten van supplementen. Creatine zijn op zich al leuke gains mee te maken, als alle omstandigheden verder op orde zijn.
 
me training is nu goed, alle spiergroepen appart op een dag, genoeg rust, eetschema aan gepast voor zover dat met me werk kon. en creatine gebuik dus al zo'n 2 jaar met de nodige tussen stops alleen nu wilde ik dus wat anders proberen :)
 
beelzebab zei:
mm interesant, bedankt voor de info, maar zijn er mischien mensen die positief resultaat hebben behaald met iets in die kant, of wat is een ultiem suplementen combinatie?

Moet je van iemand supplementen gebruiken ofzo?
 
geduld is ook een belangrijk supplement.
 
Wat EricR zegt zijn wijze woorden! Veel zware samengestelde oefeningen doen. Als kniebuigen en deadliften. Verder zijn in mijn ogen de meeste supps weggegooid geld. De enigste werkende zijn Creatine, vitaminen en mineralen en last but not least eiwit shakes.

De driehoek Voeding/training/rust bepalen je progressie. Als je deze 3 onder controle hebt dan is het een kwestie van tijd en geduld totdat je een goede fysiek hebt opgebouwd. De meeste jongens met een goede fysiek hebben ook de nodige jaren training achter de kiezen. Pas na jaren als de rek erruit is en er zijn hogere ambities, dan pas komen de anabolica om de hoek kijken.
 
Alles is al gezegd, maar voor de duidelijkheid zal ik het even herhalen.

De enige supplementen - waarvan wetenschappelijk is aangetoond dat ze werken zijn creatine en aminozuren(of whey) in combinatie met snelle suikers voor en/of na de training.
Hmb, trib-balzak en ALLE anders supplementen zijn gewoon simpel gezegd crap.

Dus wat er gezegd wordt (door welke persoon of welk bedrijf dan ook) over vele supplementen in gewoon niet waar. Vraag ze maar eens naar een wetenschappelijk artikel wat hun baggertheorie ondersteunt.
 
en what about supps als nitrix en revenge??

ik doel dan niet op zware gains, maar enig resultaat moet er wel mee te boeken zijn toch? Ik denk dat je hierin je heil moet gaan zoeken Beelzebap
 
Ik dacht dat Beelzebub als hoofd duivel wel aardige spieren had :D
 
xboxfreak zei:
en what about supps als nitrix en revenge??

CRAP!!!

xboxfreak zei:
ik doel dan niet op zware gains, maar enig resultaat moet er wel mee te boeken zijn toch?

Waarom denk je dat?
 
Big'r zei:
De enige supplementen - waarvan wetenschappelijk is aangetoond dat ze werken zijn creatine (..)

Revenge is ook een creatine supplement Big'r..
 
Back
Naar boven