MuscleMeat

A.s. zondag meer herstellingskansen

Bezoekers in dit topic

Yzord

VIP ŸžõrЙ
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
20 jul 2005
Berichten
12.404
Waardering
167
Lengte
1m76
Massa
100kg
Vergeten we het niet dames?

De zomertijd eindigt komende zondag. Zondagnacht wordt om 3.00 uur de klok een uur teruggezet. Goed nieuws voor de slaapliefhebbers.
 
dank je Yzord....
 
kusje?
 
nope je bent feyenoorder en lonsdaler .... sorry



;) :kiss:
 
Yes. Weer een stap dichter bij een wereldfysiek.
(of ik blijf een uur langer in de kroeg)
 
Ik wist het, en in maart als ie terug gaat zitten we toch al bijna weer in de cut :)
 
oh hehe, ik las even Anabolen Steroiden Zondag, meer herstellingskansen !

Maar ja, ben net wakker :P
 
ook goedemorgen Jay!! :D
 
LangeMan zei:
oh hehe, ik las even Anabolen Steroiden Zondag, meer herstellingskansen !

Dat was ook mijn bedoeling, zo bereik ik mijn doelgroep :P
 
Vet relaxed vind ik dat altijd, ik heb vaak een week of twee nog het gevoel dat ik mag uitslapen. :)
 
ik baal ervan....

´s ochtends in het donker naar je werk, ´s avonds naar huis in het donker.... de dagen worden veel te kort.. bah!!!:mad:
 
Peoples zei:
ik baal ervan....
´s ochtends in het donker naar je werk, ´s avonds naar huis in het donker.... de dagen worden veel te kort.. bah!!!:mad:

Vooral dát is zo vreselijk, je voelt je zo echt van je rust en vrije tijd berooft en komt met het slaapzand in de ogen op het werk/school aan en iedereen is suf en snauwerig. Tot de kwebbelmiep van de zaak binnenkomt en je met haar schelle stemgeluid bruusk wakker maakt.
 
Waarschijnlijk korten ze de wintertijd een maand in. Maar daarover moet de kamer beslissen (omg, hebben die niks beters te doen). Dit ivm met lampen die in de wintertijd eerder aan moeten enzo, om zo energie te sparen.
 
hahahaha, waarom schaffen ze die hele tijden niet af joh?
 
Back
Naar boven