Fitness Seller

A.s

Gebruik je A.S, of heb je het wel eens gebruikt?

  • Ja

    Stemmen: 10 22,2%
  • Nee, ik blijf liever naturel

    Stemmen: 23 51,1%
  • Nog niet

    Stemmen: 12 26,7%

  • Totaal stemmers
    45

Bezoekers in dit topic

RougeMonkey

King of the hill
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
6.263
Waardering
2
Ik vroeg me af hoeveel % op dit forum A.S gebruikt of gebruikt heeft, ikzelf blijf liever naturel.
 
Laatst bewerkt:
kheb nog niet gestemt, en als er nog laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang niet stond had ik daarop gestemt :).
 
Ik blijf naturel.
 
yup dan maar niet superhuge worden
 
heb 1 kuur gedaan, heb niet van mezelf aanleg om te groeien. Trainde 10 jaar en wilde nu wel een keer dat resultaat halen. ga waarschijnlijk eind van het jaar nog een kuur doen. Doel is om er gewoon gespierd uit te blijven zien en niet zo zeer groot te worden.
 
ik boek nog steeds zeer goede resultaten dus niet nodig
denk ook niet dat ik er ooit aan ga beginnen
 
eehhhh

is toch wel intressant zon poll
maar ik zit stiekum wel al een kuurtje samen te stellen .
groetsssss jaohan
 
Ik doe het maar met mijn eigen minieme hoeveelheidjes AS. AS en vrouwen, het kan wel, maar ik zie het zo niet zitten .. 1 klein foutje en ik kan de rest van mijn leven bij de bassen zingen en kom niet meer van mijn vierkante kaak en klit van 20 cm af ;) :O Andere anabolen (niet steroiden), zoals insuline lijken me te gevaarlijk, die kunnen bij verkeerd gebruik dodelijk zijn.
 
Jammer genoeg moet ik eerst een basis opbouwen dus het zal nog wel ff duren voor ik zover ben om te gaan beginnen.
Ik zou het wel graag willen om snel resultaten te boeken, maar probeer mezelf eerst maar een basis op te bouwen. Alhoewel de drang groot is om te gebruiken vooral als ik de voor en na pics van mrX bekijk, echter de geestelijke dip lijkt me zwaar van zo'n kuur.
 
Originally posted by avg
Jammer genoeg moet ik eerst een basis opbouwen dus het zal nog wel ff duren voor ik zover ben om te gaan beginnen.
Ik zou het wel graag willen om snel resultaten te boeken, maar probeer mezelf eerst maar een basis op te bouwen. Alhoewel de drang groot is om te gebruiken vooral als ik de voor en na pics van mrX bekijk, echter de geestelijke dip lijkt me zwaar van zo'n kuur.
Plus als je eerst een aantal jaren naturel traint, je met AS veel verder komt. Als je nu al AS gebruikt, wordt je waarschijnlijk nooit zo groot als op die manier.
 
Nog niet ingevuld

Tot nu toe gaat het prima zonder AS en dat wil ik ook zo nog houden. :scratch: Ik ben ook nog maar 19jr dus de komende jaren nog geen as voor mij. Maar ik denk wel dat ik eens een kuurtje zal nemen. Met zon kuur ga je wel ineens een paar flinke stappen vooruit.

De verleiding zal waarschijnlijk met de jaren ook steeds groter worden
 
Ik slik al niks voor/tegen hooftpijn dus waarom zou ik dan As gaan gebruiken :)

Ik blijf dus ook liever clean, maar als een ander wil, no problem :)
 
Ik blijf ook liever een naturelletje :)
Ik heb zat aanleg van mezelf en als ik dan ook nog AS zou (gaan) gebruiken dan scheurik dalijk helemaal uit elkaar, huidscheurtjes sucken....
Maargoed, wie weet wat de tijd ons brengt, misschien komen de prohormonen ook nog eens op een goed niveau zonder ranzige bijwerkingen :)
 
Al paar keer serieus overwogen, vooral dan wanneer er niet echt schot in de zaak kwam maar voorlopig zeker nog periode handjes af en later, ja dan zien we later dan wel he. In ieder geval geen intenties om zwaar te gaan kuren, als ik er ooit mee begin dan zal het eerder max een milde kuur of twee per jaar zijn.
 
AAS

Weet niet eens hoe je het moet spellen.
Nee ben nog net bezig en heb gehoord dat je toch minstens 7 a 8 jaar goed hard moet trainen. En dan pas aan die dingen moet denken. BTW tot die tijd schijn toch wel te groeien en is het rendement dus niet hoog genoeg om op te kunnen wegen tegen de nadelen. Maar we zien dan wel weer.

Xerxes
 
Back
Naar boven