MuscleMeat

A sad day for metalfans

Wtf!! ???

Pantera was mijn allereerste concert op m'n 16e in Nijmegen, en ook meteen de bruutste natuurlijk :D
Na 2 nummers konden we pas tonen onderscheiden, en weten welk nummer ze eigenlijk speelden, zo hard ging het :D

Misschien wat het zo'n gestoorde christen ofzo?

What the **** man?!?!?! Dit is echt te sick... :( Niet normaal...

Ik dacht eerst bij het lezen van deze titel dat het ging om dat nieuwe programma op MTV (battle for ozzfest), een soort soap-achtige idols voor metalbands....

:roflol:

Ik dacht meer aan een overdose van iemand :D

• Topic Starter Topic Starter
Apenootje zei:
:roflol:

Ik dacht meer aan een overdose van iemand :D

Dat was vaak wel het geval, maar dit is wel heel extreem! Gast scheen het podium op te zijn gelopen en van dichtbij een paar kogels in Darrel ze hoofd hebben geschoten...Vinnie Paul schijnt het wel te hebben overleefd.

Is er al iets bekend over zijn motief...?

het is geen bullshit. :mad:
dimebag was n ****ing goeie gitarist!
R.I.P. dude

Laatst bewerkt:
pff, waar gaat dit naar toe :(

De moordenaar schijnt iets geroepen te hebben dat zich laat samenvatten als: Mijn leven is verziekt, want Pantera is uit elkaar.

Maar goed, flinkk verkankerd is t absoluut. :(

hoe kwam die dude binnen met een gun?

• Topic Starter Topic Starter
frietbakker zei:
hoe kwam die dude binnen met een gun?

Simpel zat ben jij ooit gefouilleerd bij een concert? Als je wil kun je alles binnenhalen. Altijd van die k*t crusts met flessen wijn :mad:
Schietpartijen zijn wel vaker voorgekomen CBGB's is toen der tijd ook gesloten geweest vanwege een schietpartij tijdens een killing joke concert, maar zo extreem als gisteren is nog nooit gebeurd...echt complete waanzin.

Nou ik wordt vaak zat gefouilleerd tijdens concerten in 013... bij die kleine concertjes niet inderdaad... maar ik weet dan natuurlijk ook niet hoe groot het concert was waar het zich afspeelde.

Wel strakke actie van die copper! Eerst terug schieten, kapot maken en dan pas vragen stellen! :D Niet zo als hier, eerst roepen totdat je een ons weegt en dan even op de kneecaps!

die pikzuiger is via een hek aan de achterkant van de zaal binnengekomen. Echt een ontzettend belachelijk actie. Motief is idd omdat hij vond dat Dimebag Darrel Pantera heeft laten eindigen....zieke shit. Die vent is een exmarinier die bekend stond als een vaag figuur.
Vinnie Paul is trouwens niet dood. Wel zijn twee fans en een roadie omgekomen.
:mad:

911 phone calls

http://www.ogrish.com/archives/dime..._recording.html

The a**hole that killed him
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Z-blaQW4T_3N5vAfGoCfE_0etXPV9jMw.jpeg

videostatement van Phil is hier te zien:

[Link niet meer beschikbaar]

die man staat echt op instorten....

Check ook z'n ****ing mong*len rotkop van de shooter. Lozer...

Terug
Naar boven