AndroidHealthClinic

AAARGH!!!!Alizée-crisis is terug!!!Alizée strikes back! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ano_80

Colossal Veteran
15 jaar lid
Lid geworden
25 mrt 2004
Berichten
14.299
Waardering
252
Lengte
1m86
Massa
108kg
Vetpercentage
17%
Slecht nieuws mensen! na de Alizée-crisis van Bench Marc heeft ie ook in Spijkenisse toegeslagen!!! Sinds me buurmeisjes singles hebben gedownload hoor je elke godganse dag liedjes van Alizée door de straat klinken! Moi, je m'apelle Lolita, J'en marre, Je n'ai pas vingt ans, enz enz

De situatie is reeds verergerd doordat mijn ouders en me broertje ook allemaal Alizée liedjes spelen in huis. Ik kan J'en ai marre al bijna meezingen (laat ik t nou ook nog eens redelijk vloeiend kunnen spreken los daarvan :rolleyes: )

En het ergste is ...ik ga het zelfs ook n beetje leuk vinden :o :o :o Iemand nog tips om van deze besmettelijke virus af te komen die langzaam om zich heen grijpt? De buren en de overburen draaien hem ook al namelijk :eek:
 
That sux gewoon je old school hardcore draaien is het zo over ;)
 
ik heb t al geprobeerd met Army of hardcore van Neophyte..mahja...als je elke godganse dag Alizée hoort...ga je het zelf leuk vinden...dr is maar één persoon die weet hoe je hier van af komt!!! Benchie....HEEEEEEEEEEEELP!!!:sob:
 
Raam open, 1000W speakers naar buiten en Rob G met 'NYC speedcore' boven aan de playlist must do the trick. Doe het wel s'nachts om 4 uur - succes gegarandeerd :D
 
Geloof het of niet Bro's maarre...aan de overkant en hier naast hoor ik weer dat stemmetje...Moi poisson rouge, pas malaise...enz enz, j'en marre de ce sémi...enz enz

Pfff...en dan te bedenken dat K3 erg was:(
Benchie...als je dit leest..HELP!!!
 
Pak een steen en kets die door de ruiten van de buren heen! stop de muziek zeker van :D
 
Vriendin zoeken en nken, zo was bench vlug van z'n verslaving af! :thumbup:
 
met dat idee zat ik ook al te spelen Bro..maar de buurman is een fervent schutter en vuurwapenliefhebber..gaat helaas niet door. iemand enig idee hoe je een stereo installatie saboteerd zonder dat jij direct verdacht wordt?:D
 
Samu zei:
Vriendin zoeken en nken, zo was bench vlug van z'n verslaving af! :thumbup:

Hmm...ik ga wel naar Lloret deze zomer..moet ik door Frankrijk heen..iemand enig idee waar ik moet wezen? Ik ga pas 2 augustus...maw 5 weken Alizée :eek:
 
wie is je beste vriend?

Flikken%20I.jpg


of
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
hmmm...kan ik niet gewoon de DBB knokploeg inhuren en ze verkleden als een een meute Lonsdale gabbers die anti-Alizée zijn?:rolleyes:
 
LMAO! die foto van die starwars kneuzen! :-D
 
Dit is geweldig, dit is een heuse doorbraak! Ik moedig zulke mensen alleen maar aan. Ik heb nog 40gig aan Alizée zooi die ze mogen overnemen van me, voor een zacht prijsje natuurlijk. Welke fan wil dat nu niet?
 
Schoppen naar het gare hokkie en de mededeling: Jonge vrouwen blijven tot de verbeelding spreken! :cool:
 
benchMarc zei:
Dit is geweldig, dit is een heuse doorbraak! Ik moedig zulke mensen alleen maar aan. Ik heb nog 40gig aan Alizée zooi die ze mogen overnemen van me, voor een zacht prijsje natuurlijk. Welke fan wil dat nu niet?


Geweldig???

BENCHIE!!!Ik doelde dus over een manier hoe ik er VAN AF kom..niet om het aan te moedigen!!! :mad: ..hehe ook al zitten er wel n paar leuke aanstekelijke liedjes bij zoals J'en ai marre :o :o :o
 
zucht...dit wordt dus een laaaaaaaaaaaaaaaaaaange 2 maanden voordat ik uit Nederland weg ben met vakantie..nu draaien die &^%$#breezahs hiernaast weer Moi, Lolita:mad:

Bench!!!wat heb je hier op te zeggen?
 
GRRR..heeft er iemand een pistool?:shoot: :mad:
 
haha...Bench!!!ik weet dat je zit te lezen!!!:roflol:
 
zucht...ik geef het op en ga gewoon vrolijk meezingen ...ik ken het nu toch wel uit me hoofd:(ik zwicht...
 
Back
Naar boven