MuscleMeat

AAARGH!!!!Alizée-crisis is terug!!!Alizée strikes back! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat je moet doen is nummers gaan downloaden, en dan plaatjes, wat clips erbij. Dan word je vanzelf wel fan :thumbs: :D
 
alizee.jpg


SHE'S BACK :D
 
Post nogeens die collage die je had gemaakt Bench, of geef anders die trotse 3GB aan materiaal vrij via je server, die je nog hebt staan (foto/film etc)
 
DBC01 zei:
Post nogeens die collage die je had gemaakt Bench, of geef anders die trotse 3GB aan materiaal vrij via je server, die je nog hebt staan (foto/film etc)
Geef je ftp maar weer ff, dan upload ik wel een shitload tegen 100kb/s de hele nacht ofzo.
 
DBC01 zei:
Ja DAAAAAG! FTP vervuiling voor mij zeker!
Jij wil toch downen? Dan kan ik net zo goed uppen.
 
benchMarc zei:
Wat je moet doen is nummers gaan downloaden, en dan plaatjes, wat clips erbij. Dan word je vanzelf wel fan :thumbs: :D


sjah..eeeuhm:o eigelijk he?...eigelijk is ze helemaal niet eens zo slecht:P:lick: ...Ik vrees dat ik op het punt sta om net als Benchie in het verleden besmet te raken :o
 
jonges...beloof me dat iemand me in een dwangbuis gaat stoppen als dit uit de hand gaat lopen..ik begin t nu zelfs leuk te vinden :o
 
:D voeg me maar toe op msn, ik heb nog véél pics :P :lick: :D
 
on y va!

:D

daaag Hosper :D veel plezier, met de hele familie een liedje zingen kan best leuk zijn :D
wel knappe meid overigens, kan er niks aan doen.
 
alors..je crois qu'elle est tellement jolie...mais la plupart de cette board est contre lui:(
alors..est-ce que on y va tous? Il n'y a pas beaucoup de gens qui ont la même notion comme moi et Bench Marc et BuilderB. enfin, nous sommer les seules bodybuilder qui écoutent á la musique d'Alizée:rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
We gaan hier geen frans lullen he, ben allang blij dat ik dat niet meer heb. Ook al was ik er wel goed in.
 
aaaah...tu parles aussi la langue française assez courramment? c'est super non?:D:roflol:
 
ok ok Benchie...jij wint:D maar serieus..vanmiddag had ik er de schurft aan!!!en sjah..nadat je J'en ai marre 1000 keer gehoord hebt...ga je het vanzelf leuk vinden:o damn!!!nooit verwacht dat het zover zou komen...volges mij kun je K3 nog leuk vinden als je dat vaak genoeg hoort..dat zijn ook (zoals onze zuiderburen dat noemen) olijke popjes:P , die alleen NIET kunnen zingen:D
 
RobertHosper zei:
aaaah...tu parles aussi la langue française assez courramment? c'est super non?:D:roflol:
Hehe, er kan nog wat aan bijgeschaafd worden hoor ;)
Maar euhm ik hou niet van haar muziek, maar haar uiterlijk is gewoon dé shit! (dit is gevaarlijk, gaan we weer oude discussies oprakelen ;))
In ieder geval 1 ding staat vast, het onderwerp "Alizée" ligt hier blijkbaar nog altijd zeer gevoelig!
 
haha...een jolie française die HARD terugslaat...vervloekte chansons!!!:mad: maar ik moet tot mijn spijt bekennen: ze is wel lekker:lick: en heeft een mooie stem..en dat nummer J'en ai marre BLIJFT nu in me hoofd zitten..me ouders, buren en (breezah)buurmeisjes vinden me nu helemaal geweldig:d en sluiten me nu in hun armen:o
 
A oui, mon Hosper, c'est ça! Mais ce n'est pas trés agreable ne pas? Parce que Alizée est une fille tres tres beau! je me pense seulement, ta tete, ta tete, mon ... dans ta tete :D
 
builderB zei:
A oui, mon Hosper, c'est ça! Mais ce n'est pas trés agreable ne pas? Parce que Alizée est une fille tres tres beau! je me pense seulement, ta tete, ta tete, mon ... dans ta tete :D

Aaah...builderB...vous avez fait un petit erreur, il faut dire: une fille très très belle au contraire d'une fille très très beau...le mot est féminin , alors le mot suivant doit être aussi feminin, beau ---->belle :D:cool:
 
Back
Naar boven