Fitness Seller

AAARGH!!!!Alizée-crisis is terug!!!Alizée strikes back! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

a oui, c'est ca, c'est un erreur. Je me regret, me je me pense aussie que c'ect ne pas une tres GRANDE erreur: , ce n'est pas une langue qui je me dit ou crit plus de 2 fois par ansl,a français. Alors, nous communicer en Hollandaise?
 
Alizee mooi? Ze heeft verdomme een voorhoofd waar vliegtuigen op kunnen landen!
 
dat valt reeeuze mee..kheb bij onze gym veel ergere gevallen gezien:rolleyes:
 
Tractortje zei:
Alizee mooi? Ze heeft verdomme een voorhoofd waar vliegtuigen op kunnen landen!

ik wil mijn vliegtuig best op haar voorhoofd landen hoor :D
 
builderB zei:
a oui, c'est ca, c'est un erreur. Je me regret, me je me pense aussie que c'ect ne pas une tres GRANDE erreur: , ce n'est pas une langue qui je me dit ou crit plus de 2 fois par ansl,a français. Alors, nous communicer en Hollandaise?


aaah, je comprends...oui, ce n'est pas gràve...on coninuera en néerlandais;)
Ach...zoon ramp is het niet...maar waarom voel ik datter niet veel DBB'ers blij zijn met de come-back van Alizée? :rolleyes: ;) :D
 
builderB zei:
ik wil mijn vliegtuig best op haar voorhoofd landen hoor :D

en natuurlijk krijgt Alizée-veteraan Bench Marc als eerste de landingsrechten. :cool:
 
RobertHosper zei:
aaah, je comprends...oui, ce n'est pas gràve...on coninuera en néerlandais;)
Ach...zoon ramp is het niet...maar waarom voel ik datter niet veel DBB'ers blij zijn met de come-back van Alizée? :rolleyes: ;) :D

hehe waar is de optie ik ben Benchmarc :D De gasten die er niet blij mee zijn, zijn waarschijnlijk te vinden in het topic DBB rukonthoudingscontest :P
hoe komt het trouwens dat je zo verdomd goed Frans kan?
 
builderB zei:
hehe waar is de optie ik ben Benchmarc :D De gasten die er niet blij mee zijn, zijn waarschijnlijk te vinden in het topic DBB rukonthoudingscontest :P
hoe komt het trouwens dat je zo verdomd goed Frans kan?

Sja...eeeuh...geloof het of niet...ik haalde in het 2e jaar VWO alleen maar 3en en 4en :o :o :o me pa heb dat verholpen door al die gruwelijke rijtjes en uitzonderingen dr in te stampen zodat ik het nooooooooooooooooooooit meer vergeet(zoals Benchie Alizée nooit zal vergeten) ..vervolgens had ik ik bijna nachtmerries waarbij ik me rijtjes in me slaap kon opzeggen...met als gevolg dat tot en met me examens me 3en 8en en 9s werden en zelfs een 10 voor me mondeling...sja:o

..enne...als vakantie medewerker in de visfabriek gepromoveerd worden tot vertaler als ze merken dat die negers uit senegal die alleen maar frans kunnen jou wel kunne verstaan...kheb het voortaan maar op me cvtje gezet...vloeiend Frans..en voilà !!! Elke keer word ik aangenomen bij een bedrijf vanwege me talen kennis:D genoeg oefening dus ..enne...ik spreek het nog steeds op me werk...duss...ben bang dat francophone zal blijven voor de rest van me leven:o

Khoop maar niet dat ik nu overal me naam ga zien: Ik ben RobertHosper:D
 
aha RobertHosper, nachtmerries.... nou ja nu heb d'r gemak van moet je maar denken. Ik kan me net staande houden in Frankrijk. Het 1e jaar Frans was leuk, het 2e ook. 3e en vierde jaar waren hell. Dat *(*wijf van een docent. aaargh :fire:
 
builderB zei:
aha RobertHosper, nachtmerries.... nou ja nu heb d'r gemak van moet je maar denken. Ik kan me net staande houden in Frankrijk. Het 1e jaar Frans was leuk, het 2e ook. 3e en vierde jaar waren hell. Dat *(*wijf van een docent. aaargh :fire:


ehmm..sja..eeeuh..ik weet niet of je dit wilt geloven...maarre...mijn docente Frans leek VERDOMD veel leek op Alizée ...in de 30 alleen:( , kort donker haar, slank figuurtje, zelfde vorm koppie (@Tractortje...deze had geen hoog voorhoofd:mad:)...en met zo'n accent die alleen françaises hebben :rolleyes: :cool: laat toendertijd ook nog Moi...Lolita uitkomen...en dan is 1 en 1 al gauw 2...ik von Frans opeens een HEEL leuk vak...:P mahja, kheb al vaak gefantaseers dat ik mevrouw Nadette na schooltijd lag te pompen:D
 
hahah

mocht je je ff op je pik getrapt voelen als iemand over je 'niet blokjes' begint te zeiken, moet je daar maar ff aan denken ;)

bodybuilding is fantastisch mooi, but there's more to life bro!
 
RobertHosper zei:
ehmm..sja..eeeuh..ik weet niet of je dit wilt geloven...maarre...mijn docente Frans leek VERDOMD veel leek op Alizée ...in de 30 alleen:( , kort donker haar, slank figuurtje, zelfde vorm koppie (@Tractortje...deze had geen hoog voorhoofd:mad:)...en met zo'n accent die alleen françaises hebben :rolleyes: :cool: laat toendertijd ook nog Moi...Lolita uitkomen...en dan is 1 en 1 al gauw 2...ik von Frans opeens een HEEL leuk vak...:P mahja, kheb al vaak gefantaseers dat ik mevrouw Nadette na schooltijd lag te pompen:D
:roflol: :D
 
benchMarc zei:

Ja Bench...met een goeie dosis fantasie en een verdomd goeie look-a-like kom je een HEEEEEL eind:D tog baal ik er van datter nix is gebeurd tussen mevrouw Nadette en mij..het had zo mooi kunne zijn :rolleyes:

Madame Nadette, voudriez-vous me dire: Moi ...Lolita pendant le coïtus?:D
 
builderB zei:
hahah

mocht je je ff op je pik getrapt voelen als iemand over je 'niet blokjes' begint te zeiken, moet je daar maar ff aan denken ;)

bodybuilding is fantastisch mooi, but there's more to life bro!

volges mij moet je in het topic Biggorexia zitten bro;) maarre..haha, idd..je heb gelijk
 
ik denk dat je homo bent, bro
 
Nee he, toch niet weer die franse ééndagsvlieg? :headbang:
 
c'est pas ma faute...je vois les autres..lalalalalala:D
 
Centaur zei:
Nee he, toch niet weer die franse ééndagsvlieg? :headbang:

arme centaur:( ik kon er ook nix aan doen dat die vervloekte wijk van me een alizée rage zou ontketenen :( verdomde breezahs buurmeisjes ook..ik durf dat ze in het Frans niet verder komen dan Voulez-vous coucher avec moi:D maar je weet het...alle erge dingen komen ooit terug:P..nahja..erg? :rolleyes:
 
RobertHosper zei:
ehmm..sja..eeeuh..ik weet niet of je dit wilt geloven...maarre...mijn docente Frans leek VERDOMD veel leek op Alizée ...in de 30 alleen:( , kort donker haar, slank figuurtje, zelfde vorm koppie (@Tractortje...deze had geen hoog voorhoofd:mad:)...en met zo'n accent die alleen françaises hebben :rolleyes: :cool: laat toendertijd ook nog Moi...Lolita uitkomen...en dan is 1 en 1 al gauw 2...ik von Frans opeens een HEEL leuk vak...:P mahja, kheb al vaak gefantaseers dat ik mevrouw Nadette na schooltijd lag te pompen:D
*Milf alert*

Da's toch dé fantasie he, zo'n oudere lekkere lerares, niet?
 
ja met een heerlijk gerimpelde 60+ k*t
 
Back
Naar boven