Fitness Seller

Aaargh (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

builderB

Colossal Veteran
15 jaar lid
Lid geworden
11 apr 2005
Berichten
13.868
Waardering
99
na een chatsessie met één van de machtige (en aardige) vrouwen op dit forum voelt deze jongen zich echt even klein.
M@rl squat even 8x100kg, terwijl dit mietje nog niet verder gekomen is dan 8 x 82,5. Toen ik probeerde dat ik nog maar een week of 4 squat, antwoordde ze dat ze dat nog maar 2 maanden doet... er was geen ontkomen meer aan...

I GOT OWNED BIG TIME

wat ik van jullie verwacht: MOTIVATIE!!!! verdomme, die 8x100 moet binnenkort omhoog! dit ga ik niet op me laten zitten. Ik zit de hele dagen tussen de vrouwen, de gedachte dat er een tussen loopt die meer squat dan mij is ondraaglijk :D (wel nu, neem dit met een korreltje zout)

dus: scheld, troost, vervloek of wat dan ook, maar motiveer me nog meer dan ik nu al ben (als dat kan) om die PR's aan puin te helpen

bij voorbaat dank

B
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik ben bang dat ik je niet echt kan motiveren, ik zat op de 4 x 130 na 3 beentrainingen. :o Het is waarschijnlijk een beetje genetisch bepaald, de één heeft gewoon meer kracht in de benen dan de ander.
 
Ik herhaal:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Hey, Builder, had ik je al gezegd dat:

180px-Pwned_cat1.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Thnk you guys :D yupz ****finn, I got severly owned (die van die twee koters is echt mooi :D)

MORE!!!!!!!!!!!

(en wat nou niet motiveren, 4 x 130 kg na een paar been trainingen: dat wil ik ook!) :D
 
mijn ex squat ook al zomaar eventjes 100kg hoor :D en ze weegt slechts 58kg of zo
 
En nog maar eens:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ohw ja, waarom motiveren jullie alleen mij?

geef M@rl ook eens wat credits! 8 x 100 kg is verdorie niet niks voor iemand van 65kg!
 
Waarom iemand prijzen als je een ander kan uitlachen?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Je bankdrukt meer dan je squat en je deadlift het dubbele van wat je squat?

Volgens mij doe je iets fout.

Vraagje : squat je wel?
 
t word er weer lekker ingewreven builderB :p
 
olav zei:
Je bankdrukt meer dan je squat en je deadlift het dubbele van wat je squat?

Volgens mij doe je iets fout.

Vraagje : squat je wel?

yupz, turnen + werken in de bouw misschien, ik weet het niet.

Ik denk overigens wel dat mn 1 RM wel iets hoger zijn komen te liggen nu, maar train voorlopig met name op volume

en JA ik squat gvd :D (als een mietje, k zal jullie maar even voor zijn)
 
@ huckfinn: die gast die die injectie zet moeten ze opknopen, wat een amatuer, dat kan ik nog beter.....
 
Heb je bij squat al 1RM geprobeerd?
Waarschijnlijk zal die rond de 100 liggen...dus wat klaag je dan.

Effe proberen, is mss nog meer.
 
Weet je wat jij moet doen?? Verkassen naar een ander krachthonk :D
Ik kom er nu 1x per week om (juist ja) te squatten. Maar er hangt geen trainingssfeer daar (vind ik).
Misschien dat je volgend jaar bij de UT kunt trainen? Het was (en hopelijk ook na de verbouwing) in elk geval beter dan op saxion.
Maar je komt er wel.... OOIT ;)
 
Back
Naar boven