Fitness Seller

Aaargh (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wussy :D mijn squat sucks ook bigtime :(
 
squat moet je vaker doen dan 1* per week!


ik begin een ouwe lul te worden van 35 met een buikje, heb vroeger ook jaren in de bouw gewerkt maar ik pak progressie........

gewoon gaan, pleur dat gewicht erop met spotters erbij, en hup;)

ps: na de zomer wil ik 170 squat, en 200 deadliften: je moet een doel hebben, en die van mij is een totaal van 450 kg!!:D
 
Laatst bewerkt:
@HuckFinn: je pwned en owned pics hebben voor bruut vermaak gezorgd mijnerzijds. Waarvoor dank!
 
klusmier zei:
squat moet je vaker doen dan 1* per week!


ik begin een ouwe lul te worden van 35 met een buikje, heb vroeger ook jaren in de bouw gewerkt maar ik pak progressie........

gewoon gaan, pleur dat gewicht erop met spotters erbij, en hup;)

ps: na de zomer wil ik 170 squat, en 200 deadliften: je moet een doel hebben, en die van mij is een totaal van 450 kg!!:D

450 - 200 - 170 = 80 ... goeie bench bro :D
 
MonsterStrength zei:
450 - 200 - 170 = 80 ... goeie bench bro :D

duh, komt door een gebroken clavicula... oftewel sleutelbeen. Gewoon respect hoor klusmier! mijn doel is 400 kg powerliften
 
olav zei:
Heb je bij squat al 1RM geprobeerd?
Waarschijnlijk zal die rond de 100 liggen...dus wat klaag je dan.

Effe proberen, is mss nog meer.

het ging me niet om m'n 1 RM. die zal idd waarschijnlijk in de buurt van de 100kg zitten, maar het feit dat ZIJ wel 8 x 100 kg squat en Ik niet :D
k zit nu in een hoog volume schema, geen plek of tijd om m'n RM's te gaan testen. Alhoewel ik wel verdomd zin heb om die bitches eens te gaan testen....
 
olav zei:

yupz heb d'r wel donders zin in. Maar ik zit nu in een ander trainingsschema dat is geënt op hoog volume, natuurlijk wel met zoveel mogelijk gewicht.
Is nu bijna een maand geleden dat ik heb lopen pieken op deadlift, squat en bench. Is dat eigenlijk veel of weinig tijd tussen pieken?
Ik vraag me ook af wat voor een effect het op mijn schema van die we(e)k(en) heeft. Kan ik er het beste een week of twee voor uittrekken om te gaan pieken (qua voorbereiding) en zijn er nog tips om naar een peik toe te werken?
Heb wel zin om weer eens voluit te knallen, al hoewel ik voor de deadlift al het maximum heb bereikt van mn gym :( k geloof ergens dat er nog wel een paar kg meer in zit... misschien dumbbells en tape :D
 
owned-xavier.jpg
 
ohw neeeey :D das toch niet prof Charles Xavier? aka prof X?
 
MonsterStrength zei:
450 - 200 - 170 = 80 ... goeie bench bro :D

:rolleyes:
Een beetje meer respect mag ook wel
(en ja, ik bank meer dan 80, dus ik ben niet op m'n pik getrapt)
 
MonsterStrength zei:
450 - 200 - 170 = 80 ... goeie bench bro :D

idd gebroken sleutelbeen gehad, maar mijn rug en benen reageren toch beter op zware training dan mijn borst ( vroeger veel wielrennen gedaan;) )


maar van jou kan ik zo'n opmerking wel hebben, Dries!:D
 
klusmier zei:
idd gebroken sleutelbeen gehad, maar mijn rug en benen reageren toch beter op zware training dan mijn borst ( vroeger veel wielrennen gedaan;) )


maar van jou kan ik zo'n opmerking wel hebben, Dries!:D
Dat wist ik dus niet, damn dan ben je idd wel goed bezig !! :thumb:


Adema zei:
:rolleyes:
Een beetje meer respect mag ook wel
(en ja, ik bank meer dan 80, dus ik ben niet op m'n pik getrapt)
Gaat hem niet om absolute cijfers, maar om de verhouding tussen squat/deadlift en bench. Dus zeker geen aanval naar de gewichten. Iedereen doet wat hij kan, en daar heb ik respect voor, vroeg me alleen af wat hij verkeerd deed omdat die verhouding wel ****ed up is dan ;)
 
Back
Naar boven