XXL Nutrition

Aahaaa heerlijk! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Splendid

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 mei 2004
Berichten
2.295
Waardering
2
Hallo hallo!

Na een heerlijke vakantie (Vrsar, kustplaats in Kroatië, blauwe zee, snorkelen, warm weer, lekker eten, genieten dus) zojuist een net zo heerlijke training gehad! Ik train nu ruim anderhalf jaar en vorige zomer ben ik niet op vakantie geweest, dus deze vakantie was de eerste trainings-onderbreking van langer dan een week. Na twee weken had ik echt weer zin om een dumbbelltje op te pakken.

Wel rustig aan gedaan (niet dat ik volle bak kón rammen...), maar toch zal ik vanaf morgen wel weer spierpijn hebben :D Heimwee is voor mietjes, maar ik heb het wel gemist.

Waarschijnlijk herkenbaar voor allen die op vakantie zijn geweest.
 
Zker herkenbaar ja, ik mag maandag weer:)
 
Dus dat wordt weer een jaar lekker door knallen. :D
 
Idd, ik ben ook anderhalve week eruit geweest en was vandaag weer blij dat ik eindelijk mocht.
 
Cool dude! Ik ben twee weken weggeweest, het jeukte flink om weer aan de slag te gaan! Je bent echt super gemotiveerd als je weer begint.
 
mijn sportschool ging precies dicht toen ik terugkwam van vakantie :bawling:
 
Gehehe ik herken het idd....De laatste dagen van een 10 daagse reis miste ik het ijzer ook. Afgelopen Dinsdagochtend rond 8 uur aangekomen in Ned(maandagnacht gevlogen),late ochtend en middag geslapen en 's avonds alweer mn borst en bicepstraining gedaan..., vanmorgen benen gehad. Ging lekker...merkte geen terugval :D
 
partysander zei:
mijn sportschool ging precies dicht toen ik terugkwam van vakantie :bawling:

Damn, dat lijkt me k*t :mad:
 
Ik kan je garanderen: Dat is het ook!
 
Back
Naar boven