Fitness Seller

Aambeien en training!! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Anoniem88

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
14 mrt 2007
Berichten
1.886
Waardering
6
Lengte
1m82
Hey mensen,

Zit met een vervelend probleem. Telkens als ik ga trainen, krijg ik de dag er na last van aambeien. Heel vreemd. Maar ik heb gemerkt dat het echt komt door de trainingen.

Kent iemand dit??
doe ik wat fout??
 
Hee Gunman,

ik heb er zelf geen ervaring mee maar,
oorzaken (kunnen) zijn:
-Er wordt veel druk uitgeoefend op de plek van de aambei. Overgewicht kan het geval zijn.
-Te weinig beweging.
-Het ontbreken van vezels in de voeding.
Ik ga er vanuit dat je genoeg beweegt, maar kan het zijn dat je bij bepaalde oefeningen (te veel) druk uitoefent op de plekken waar de volgende dag aambeien komen? Ikzelf denk dan aan seated leg curl en bepaalde buikspieroefeningen.
De informatie heb ik trouwens hier vandaan.

Succes! :)
 
:roflol: Aambeien zijn toch darmen die uit je aars hangen?

Dacht dat ouderen daar alleen last van hadden. Geen idee wat je er mee kan doen/moet doen om het te voorkomen.

@Bzar: Gunman heeft eerder ondergewicht denk ik als ik eerdere posts/stats van hem goed herinner.
 
Aambeien (hemorroïden of (B) aarstulpen) zijn een aandoening waarbij weefsels met bloedvaten in de anus en/of het rectum opzwellen en daarbij ontstoken kunnen raken en kunnen gaan bloeden en groter worden. Aambeien die uitstulpen buiten de anus worden uitwendige aambeien genoemd.

bron: Wiki
 
Hey mensen,

Zit met een vervelend probleem. Telkens als ik ga trainen, krijg ik de dag er na last van aambeien. Heel vreemd. Maar ik heb gemerkt dat het echt komt door de trainingen.

Kent iemand dit??
doe ik wat fout??

zou je overbelast zijn ofzo...? mss eens een week of 2 rusten
 
Veel voorkomend probleem hoor ! ;)

Door het kracht zetten kunnen deze ontstaan.

Koud water wassen en niveau erop........
 
:roflol: Aambeien zijn toch darmen die uit je aars hangen?

Dacht dat ouderen daar alleen last van hadden. Geen idee wat je er mee kan doen/moet doen om het te voorkomen.

@Bzar: Gunman heeft eerder ondergewicht denk ik als ik eerdere posts/stats van hem goed herinner.

jij bedoeld zeker:
 
Laatst bewerkt:
Dude, dat is de goorste shit ever.
 
zou je overbelast zijn ofzo...? mss eens een week of 2 rusten

nou rust zal wel niet helpen, want ik heb net een m aand rust achter de rug en ben pas 2 weken serieus bezig weer.;)
 
Hey mensen,

Zit met een vervelend probleem. Telkens als ik ga trainen, krijg ik de dag er na last van aambeien. Heel vreemd. Maar ik heb gemerkt dat het echt komt door de trainingen.

Kent iemand dit??
doe ik wat fout??


Hi Gunman, dat is een bekent probleempje, heb er ook wel eens last van... ik dacht ik altijd het komt door het vele eten en dus door het vele schijten de hele dag door .. ???
Goeje aambijen zalf kopen;)
 
naar de dokter en weg laten halen twee dagen pijn week rust en je kan weer trainen of op letten hoe je druk zet op je aars oftewel intrekken als je kracht zet
 
Ja er zullen vast wel meer mensen zijn die hier last van hebben. Misschien kan iemand eens een revieuw geven over goede aambeienzalf :p
 
ik zit kwark te eten en dat plaatje net helpt niet echt met het naar binnen werken...
 
Laat iemand dat plaatje weghalen dan! :kots:
 
Back
Naar boven