MuscleMeat

Aambeien (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
6 sep 2011
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m69
Massa
55kg
Vetpercentage
16%
Ik vroeg me af of andere gebruikers van dit forum ook last hebben van aambeien, ik hoorde laatst van iemand anders in m'n sportschool dat die er ook last van had.

Ik zag http://aambeiengenezen.com/ met wat zalfjes en zo, maar weet eigenlijk niet welke het beste is. Heeft iemand hier ervaring mee?

Groetjes,
Janneke
 
wtf poste mensen hier joh haha
 
Ik vroeg me af of andere gebruikers van dit forum ook last hebben van aambeien, ik hoorde laatst van iemand anders in m'n sportschool dat die er ook last van had.

Ik zag met wat zalfjes en zo, maar weet eigenlijk niet welke het beste is. Heeft iemand hier ervaring mee?

Groetjes,
Janneke

Spam :rolleyes:
 
Niet zo netjes dit he Janneke.
 
En nu verwacht je vast wat serieuze reacties onder het mom van.."Ja, ik heb aambeien and I like it?" :trollface:

Goede 1e post trouwens! Welkom op DBB:slotje:
 
Ik zou me kontje goed insmere met groene zeep.

Zou het wel laten doen dor een pastoor.
 
Wel veel opvallende topic's over balharen trimmen en nu weer aambeien..
 
lol... minder persen bij het poepen helpt misschien
 
en weer een spambot
 
Janneke heeft waarschijnlijk zelf last van een aarsbei! En onder het motto van; ik doe wel net alsof iemand anders er last van heeft zou ik toch wel graag willen weten hoe dat gezwel het snelst van mijn poepert gaat!
 
Janneke heeft waarschijnlijk zelf last van een aarsbei! En onder het motto van; ik doe wel net alsof iemand anders er last van heeft zou ik toch wel graag willen weten hoe dat gezwel het snelst van mijn poepert gaat!

:laugh:
 
Gewoon spam. Hoe meer links vanuit forums, hoe hoger in de zoekresultaten van Google.
 
Degenen die hier niet openlijk over durven te zijn mogen me ook een prive berichtje sturen...

---------- Post toegevoegd Tue 6 Sep 2011 om 20:21 ----------

lol... minder persen bij het poepen helpt misschien

Dat had ik ook al gelezen. Maar de mensen die niet openlijk durven te reageren mogen anders ook prive een berichtje sturen.
 
Degenen die hier niet openlijk over durven te zijn mogen me ook een prive berichtje sturen...

---------- Post toegevoegd Tue 6 Sep 2011 om 20:21 ----------


Dat had ik ook al gelezen. Maar de mensen die niet openlijk durven te reageren mogen anders ook prive een berichtje sturen.


waarom meld je je aan op een bodybuild forum om dit topic te openen? graag uitleg in eerstvolgende reactie anders permanente ban ;)
 
Zal ik ze anders ff terug douwen met me lul?
 
janneke heeft waarschijnlijk zelf last van een aarsbei! En onder het motto van; ik doe wel net alsof iemand anders er last van heeft zou ik toch wel graag willen weten hoe dat gezwel het snelst van mijn poepert gaat!

+1
 
Zijn aambeien niet besmettelijk?
 
De behandeling van aambeien pak je het best aan met een zalf o.b.v. cortisone (Scheriproct zalf) of o.b.v. cortisone i.c.m. met een lokaal pijnstillend middel ( Hemosedan zalf, Trianal zalf) die je twee maal per dag na elk wc-bezoek aanbrengt. Dit kan je zo bij de apotheker gaan halen.
Daarbij voldoende vezels eten en water drinken en trachten te bewegen wat wel geen probleem zal vormen.
Als je echt ontzettend veel last hebt, kan je er nog Daflon (450 mg diosmine en 50 mg hesperidine) gedurende 5 dagen ( 2 x 1 tablet/dag) bijnemen dat bevordert de doorbloeding en het herstel.
Als je er langer dan 1 week met sukkelt, zou ik zeker een arts raadplegen.
 
Back
Naar boven