1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

Opt-in   Meer info

Ontzet Notitie

AAMBEIEN..

Discussie in 'Vrouwen Bodybuilding en Fitness' gestart door Lilsassybrat, 6 sep 2018.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. Lilsassybrat

Lilsassybrat Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Vrouw
    Ok, super genant. Maar ik heb het de laatste tijd continu. Last van aambeien. Naar de dokter geweest en die raad aan om het te verwijderen en behandelen in het ziekenhuis. Wat ik ook ga doen. Maar ze raad krachttraining af omdat het de oorzaak is van mijn aambeien én ik er nieuwe kan krijgen.

Ik wil niet stoppen met krachttraining maar wil ook geen helse pijn meer. Kan toch niet de enige zijn met dit probleem?

2. Sanca

Sanca Cyborg pirate Super Mod

Leuk Bevonden:
    17.175
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m78
    Massa:
    106kg
    Vetpercentage:
    1%
    1 topic is wel genoeg.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie