MuscleMeat

Aambeien

Bezoekers in dit topic

Lilsassybrat

Novice
Lid geworden
6 sep 2018
Berichten
2
Waardering
0
Ok, super genant. Maar ik heb het de laatste tijd continu. Last van aambeien. Naar de dokter geweest en die raad aan om het te verwijderen en behandelen in het ziekenhuis. Wat ik ook ga doen. Maar ze raad krachttraining af omdat het de oorzaak is van mijn aambeien én ik er nieuwe kan krijgen.

Ik wil niet stoppen met krachttraining maar wil ook geen helse pijn meer. Kan toch niet de enige zijn met dit probleem?

rvbr5krbfl.jpg
 
Ok, super genant. Maar ik heb het de laatste tijd continu. Last van aambeien. Naar de dokter geweest en die raad aan om het te verwijderen en behandelen in het ziekenhuis. Wat ik ook ga doen. Maar ze raad krachttraining af omdat het de oorzaak is van mijn aambeien én ik er nieuwe kan krijgen.

Ik wil niet stoppen met krachttraining maar wil ook geen helse pijn meer. Kan toch niet de enige zijn met dit probleem?
Zou kunnen dat het daar aan ligt, maar meestal is het gewoon een kwestie van constipatie.
rvbr5krbfl.jpg
 
Ok, super genant. Maar ik heb het de laatste tijd continu. Last van aambeien. Naar de dokter geweest en die raad aan om het te verwijderen en behandelen in het ziekenhuis. Wat ik ook ga doen. Maar ze raad krachttraining af omdat het de oorzaak is van mijn aambeien én ik er nieuwe kan krijgen.

Ik wil niet stoppen met krachttraining maar wil ook geen helse pijn meer. Kan toch niet de enige zijn met dit probleem?

rvbr5krbfl.jpg
Zou kunnen dat het daar aan ligt, maar meestal is het gewoon constipatie. In principe zou elke vorm van drukverhoging aambeien kunnen veroorzaken. Ben je heel erg sterk? Ik zou niet verwachten dat de drukverhoging anders al voldoende zou zijn om zo iets van trainen te krijgen.....
 
hmmm aardbeien en krachttraining? lekker.
 
Aambeien liggen zeker niet altijd aan je training 99%.
Kan zeer zeker door een zowel mineraal tekort of een blokkade komen.(99%)

heb je er vaak last van of is dit de eerste keer?
 
Back
Naar boven