Fitness Seller

aambeien (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bouwens

Jehova's getuige
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 feb 2005
Berichten
6.436
Waardering
22
Gister weer eens getopt sinds lange tijd , het ging aardig goed maar wel veel kracht gezet. Nu werd ik vanmorgen wakker en ging er eens lekker voor zitten, dat deed me toch een pijn! Blijk ik aambeien te hebben! :o

Wat kan je hier het beste tegen doen?

En hoe kan ik dit in het vervolg voorkomen?
 
Iedereen heeft aambeien, je kunt er niet veel aan doen ;) .
 
Komt ie weer: Sperti (Dat spul werk voor meer dan alleen wallen hehehe)
Verder goed vezelrijk eten, veel drinken en genoeg lichaamsbeweging.
 
Jinsu zei:
Iedereen heeft aambeien, je kunt er niet veel aan doen ;) .

Volgens mij hebben weinig mensen aambijen hoor, ik iig niet :P

Rustig poepen ! :thumbs:
 
Das k*t dat je ze hebt gozer! Gaan die dingen vanzelf weg als je erop let dat je rustig doet en sperti gebruikt, of moet je ze weg laten halen bij de doktor?
 
Ben toch maar ff dat sperti wezen halen! Het schijnt dat ze vanzelf weg kunnen gaan maar dat het wel een zwak plekje blijft!

Nog nooit eerder gehad maar wel erg vervelend! Iedere keer als ik nu kracht zet voel ik het!
 
Een kant op leunen tijdens het poepen, dan hoef je minder kracht te zetten. (serieus)
 
bartp zei:
Een kant op leunen tijdens het poepen, dan hoef je minder kracht te zetten. (serieus)
Offtopic
Waarom moet ik ineens denken aan het deuntje 'van voor naar achter, van links naar rechts' :D:D
 
Niet persen als je een bout laat.
 
weetje, je kan je ook gewoon niet meer in je kont laten nemen natuurlijk :D
 
Dani zei:
Offtopic
Waarom moet ik ineens denken aan het deuntje 'van voor naar achter, van links naar rechts' :D:D
Gezellig en dan wel allemaal in koor:laugh: :laugh:
 
bartp zei:
Een kant op leunen tijdens het poepen, dan hoef je minder kracht te zetten. (serieus)

kan wel serieus zijn, maar dat doe je niet als je diaree hebt... of je voelt ineens zo'n warme brei langs je bil lopen.


(jaja, daar is kale weer. Poep he :D )
 
Als je vezels eets goed verdunnen dus je brinta of havermout niet te dik eten niet dat je het kunt gebruiken als specie om een huis op te bouwen ;)
 
KaLe zei:
kan wel serieus zijn, maar dat doe je niet als je diaree hebt... of je voelt ineens zo'n warme brei langs je bil lopen.


(jaja, daar is kale weer. Poep he :D )
:roflol: :D
 
LangeMan zei:
Volgens mij hebben weinig mensen aambijen hoor, ik iig niet :P

Rustig poepen ! :thumbs:

Ik hoop het toch van wel, want anders heb je een probleem ;) . Iedereen heeft aambijen, dit zijn bloedvaten bij je kringspier die ervoor zorgen dat deze goed sluit. Je krijgt er pas problemen mee als ze uitwendig komen te zitten, dat kun je inderdaad voorkomen door rustig poepen :p .
 
uitpuilende aambeien :roflol: eetsmakelijk!
 
Jinsu zei:
Ik hoop het toch van wel, want anders heb je een probleem ;) . Iedereen heeft aambijen, dit zijn bloedvaten bij je kringspier die ervoor zorgen dat deze goed sluit. Je krijgt er pas problemen mee als ze uitwendig komen te zitten, dat kun je inderdaad voorkomen door rustig poepen :p .

Aambijen zijn spataderen, dus zo lang ze nog geen spataders zijn
en in je reet zitten zijn het geen aambijen. ;)

@KaLe, ik zit lekker een bord bami te vreten nu ik dit type, geen problemen mee hoor :D
 
LangeMan zei:
Volgens mij hebben weinig mensen aambijen hoor, ik iig niet :P

Rustig poepen ! :thumbs:

LangeMan heeft gelijk. Veel mensen hebben aambeien maar weten het niet. Het is niet perse dat als je aambeien hebt dat je daar ook last van hebt.

En idd rustig 'persen' en niet te lang op de pot kan helpen voorkomen:D
 
Niet iedereen heeft aambijen hoor.. En als je er echt heel veel last van hebt.. ga langs je huisarts.. laat je door verwijzen naar een chirurg. Die kan je vast verder helpen;) Het zijn kleine operaties.
Groeten
 
Back
Naar boven