AndroidHealthClinic

Aambeienzalf voor overtollig vel ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Undercover

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
5 aug 2008
Berichten
29
Waardering
0
Lengte
1m86
Hallo,

Ben sinds 7 weken helemaal van levensstijl veranderd.

Ik ben 1.86 woog 133 at als een dolle had last van ademhalingsproblemen en woog me toen en zat op het beschamende gewicht van 133 kilo.

Op dat moment besefte ik me dat ik mezelf langzaam aan het ruineren was.

Ben vanaf dat moment bewuster gaan eten en begonnen met sporten.
Ik heb alle levensmiddelen die ik niet nuttig vond weggegooid en ben me gaan verdiepen in wat is gezond eten en wat heb je dagelijks allemaal nodig.

Ik begon met 3 bruine boterhammen sochtends met kipfilet en appelstroop met een eetlepel 3-6-9 olie voor de benodigde vetzuren.

Savonds ene half kopje rijst met 250 gram groenten en kipfilet of vis of mager stukje rundvlees.

En savonds een klein kommetje magere kwark of biogarde met appelcruesli.

En als tussendoortjes fruit alles behalve banaan.

En in de tussentijd kocht ik me een mountainbike want vond mezelf te zwaar voor hardlopen in verband met het gewicht dat op je kniegewrichten ramt elke keer. En begon te fietsen minstens 2 keer per week minstens 25 kilometer.

Toen begon ik af te vallen paar kilo per week gemiddeld 2 kilo per week.

MIjn ademhalingsproblemen verminderden werd sterker kreeg meer conditie en voelde me fitter en energieker.

Het gaat op het moment zo lekker en ben ondertussen 118 kilo dus 15 kilo afgevallen in 7 weken.

Waar ik van te voren bang voor was is uitgekomen , mijn vel begint te hangen.

De visolie is me aangeraden omdat het goed zou zijn voor de huid en ik gebruik slakkengel voor mijn striemen op mijn buik was mij verteld dat het littekens en striemen zou verminderen voor het zicht.

Nu heb ik horen vertellen dat ik aambeienzalf zou moeten aanbrengen op mijn loshangende vel en daarover krimpplastic eromheen moest draaien voor het slapen gaan en overdag er ook op smeren en dan alleen een tshirt eroverheen moet dragen met daarboven mijn dagelijkse kleding.

Ik heb het gehoord van 2 professionele bodybuilders.

Heeft iemand hier er ervaring mee of heeft iemand hier wel eens iets over gehoord ? Of andere tips die mij zouden kunnen helpen ?
 
Eerste wat ik ervan hoor ... test het eens, en deel je resultaat hier.
Hier zitten nl nog enkele mensen, waaronder ik, die op een oplossing zijn aan het wachten voor hangend vel.
 
Hallo,

Ben sinds 7 weken helemaal van levensstijl veranderd.

Ik ben 1.86 woog 133 at als een dolle had last van ademhalingsproblemen en woog me toen en zat op het beschamende gewicht van 133 kilo.

Op dat moment besefte ik me dat ik mezelf langzaam aan het ruineren was.

Ben vanaf dat moment bewuster gaan eten en begonnen met sporten.
Ik heb alle levensmiddelen die ik niet nuttig vond weggegooid en ben me gaan verdiepen in wat is gezond eten en wat heb je dagelijks allemaal nodig.

Ik begon met 3 bruine boterhammen sochtends met kipfilet en appelstroop met een eetlepel 3-6-9 olie voor de benodigde vetzuren.

Savonds ene half kopje rijst met 250 gram groenten en kipfilet of vis of mager stukje rundvlees.

En savonds een klein kommetje magere kwark of biogarde met appelcruesli.

En als tussendoortjes fruit alles behalve banaan.

En in de tussentijd kocht ik me een mountainbike want vond mezelf te zwaar voor hardlopen in verband met het gewicht dat op je kniegewrichten ramt elke keer. En begon te fietsen minstens 2 keer per week minstens 25 kilometer.

Toen begon ik af te vallen paar kilo per week gemiddeld 2 kilo per week.

MIjn ademhalingsproblemen verminderden werd sterker kreeg meer conditie en voelde me fitter en energieker.

Het gaat op het moment zo lekker en ben ondertussen 118 kilo dus 15 kilo afgevallen in 7 weken.

Waar ik van te voren bang voor was is uitgekomen , mijn vel begint te hangen.

De visolie is me aangeraden omdat het goed zou zijn voor de huid en ik gebruik slakkengel voor mijn striemen op mijn buik was mij verteld dat het littekens en striemen zou verminderen voor het zicht.

Nu heb ik horen vertellen dat ik aambeienzalf zou moeten aanbrengen op mijn loshangende vel en daarover krimpplastic eromheen moest draaien voor het slapen gaan en overdag er ook op smeren en dan alleen een tshirt eroverheen moet dragen met daarboven mijn dagelijkse kleding.

Ik heb het gehoord van 2 professionele bodybuilders.

Heeft iemand hier er ervaring mee of heeft iemand hier wel eens iets over gehoord ? Of andere tips die mij zouden kunnen helpen ?

Zit niks anders op dan stuk huid weg te halen, wordt ook niet meer vergoed, bezint eer ge begint met als een dolle te eten....
 
15 kilo is ook best wel veel in 7 weken tijd... geef het wat tijd om weer strak te trekken.
 
ik vrees dat er niet veel te doen valt aan dat vel..
behalve zorgen dat je het volume terug vult met spiermassa natuurlijk! :D
 
Het enige wat ik van aambeienzalf weet is dat modellen het gebruiken als ze slecht hebben geslapen en wallen onder hun ogen hebben.
Ze laten het een uurtje intrekken zodat het overtolige vocht wordt afgevoerd maar volgens mij doet het niet met de huid zelf.

Goed trouwens dat je hebt ingezien dat je fout bezig was!
Het zal niet altijd even makkelijk zijn om een levenspatroon van jaren om te gooien maar het resultaat is vaak opzienbarend en het is toch perfect om je weer zo goed te voelen!
Heel veel succes bij het behalen van je doelstelling:)
 
Gewoon blijven smeren met een goede dagcreme schijnt te helpen. Een goed verzorgende huid zal sneller aanpassen aan je nieuwe fysiek. Verder duurt het gewoon heel lang, laat je er niet door ontmoedigen en zet door.
 
Het enige wat ik van aambeienzalf weet is dat modellen het gebruiken als ze slecht hebben geslapen en wallen onder hun ogen hebben.
Ze laten het een uurtje intrekken zodat het overtolige vocht wordt afgevoerd maar volgens mij doet het niet met de huid zelf.

Schijnt in de uitgaans-scene ook wel gebruikt te worden. Kerels smeren het op hun borst en armen om er strakker uit te zien als ze gaan sjansen..... (gays and superdudes ... en natuurlijk bodybuilders) Volgens een arts was het zalfje niet bedoeld voor een groot deel van je bovenlichaam, maar voor een heel klein deel van je achterkant.

http://abcnews.go.com/print?id=4966867
 
Schijnt in de uitgaans-scene ook wel gebruikt te worden. Kerels smeren het op hun borst en armen om er strakker uit te zien als ze gaan sjansen..... (gays and superdudes ... en natuurlijk bodybuilders) Volgens een arts was het zalfje niet bedoeld voor een groot deel van je bovenlichaam, maar voor een heel klein deel van je achterkant.

http://abcnews.go.com/print?id=4966867

Het is maar wat je onder ogen verstaat:D
 
Misschien ben je gewoon te snel afgevallen, je eet best wel weinig.
 
En in de tussentijd kocht ik me een mountainbike want vond mezelf te zwaar voor hardlopen in verband met het gewicht dat op je kniegewrichten ramt elke keer.

DAT was overigens erg verstandig. Niet alleen hou je het langer vol (en verbrand je dus meer calorieen)... mensen met een overgewicht moeten niet gaan hardlopen, daar zijn zde niet op gebouwd. Ik snap het ook niet dat ze het steeds blijven doen in "the biggest loser" programma's op TV. Nu is het leuk om te kijken naar mensen die pijn hebben en zich ellendig voelen, maar toch.
 
spontaan verrast !

Nou bedankt voor jullie spontane reacties !

Ben pas lid maar de reactiesnelheid en spontaniteit van de leden is zeer snel. Respect !

Ik ga het binnenkort proberen en ik zal zeker de resultaten plaatsen op dit forum.
 
Ik heb ook wel is gehoord dat aambeienzalf hiertegen zou helpen, maar ik denk niet dat je wonderen moet verwachten.

Succes en laat weten hoe het gaat!

Nog een tip: Ga erbij krachttrainen! Met wat extra spieren verbruik je nog mee kcal op een dag :)
 
Heb ook al gehoord dat dit zou werken maar ik kan het niet bevestigen.
 
Krachttrainen ga ik zeker doen maar nu nog niet op een beetje opdrukken na dan.

Ik ga vanaf vandaag ook zwemmen 2 keer per week een uurtje baantjes trekken.

ALs ik rond de 100 a 105 zit
dan begin ik met krachttrainen volgens schema. Ik heb ervaring want heb eerder lange tijden krachttraining gedaan.
 
Krachttrainen ga ik zeker doen maar nu nog niet op een beetje opdrukken na dan.

Ik ga vanaf vandaag ook zwemmen 2 keer per week een uurtje baantjes trekken.

ALs ik rond de 100 a 105 zit
dan begin ik met krachttrainen volgens schema. Ik heb ervaring want heb eerder lange tijden krachttraining gedaan.

Dan ga je "normaal" makkelijker terug aan spieren geraken en dat trekt je vel zowiezo een beetje strakker ;). In ieder geval beter wat losse huid dan 10 jaar vroeger sterven.

Ik heb bewondering voor je vechtlust ! Keep it up !
 
Eerste wat ik ervan hoor ... test het eens, en deel je resultaat hier.
Hier zitten nl nog enkele mensen, waaronder ik, die op een oplossing zijn aan het wachten voor hangend vel.

:stupid:
 
Krachttrainen ga ik zeker doen maar nu nog niet op een beetje opdrukken na dan.

Ik ga vanaf vandaag ook zwemmen 2 keer per week een uurtje baantjes trekken.

ALs ik rond de 100 a 105 zit
dan begin ik met krachttrainen volgens schema. Ik heb ervaring want heb eerder lange tijden krachttraining gedaan.

Vind het een super nette prestatie wat je tot nu toe neergezet hebt,
Keep Up The Good Work! ;)
 
Back
Naar boven