MuscleMeat

Aan alles komt een eind....... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

WoUz

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
235
Waardering
0
Heej medesporters :)

Het subject van deze thread klinkt misschien wat te zielig maar het klopt wel zo ongeveer.
Ik ga stoppen met BB'en. Na 3 jaar flink te hebben getraint en 40 kilo zwaarder te zijn geworden moet en wil ik toch prioriteiten stellen en daarbij komt fitnessen op een laag pitje. Ik blijf wel sporten maar niet meer Die-Hard en ik ga gewoon eten zonder allerlei vitamines en olie'en en poeders (ok, de eiwitpoeder blijft nog een beetje om de brinta eetbaar te maken).
Je zal mij dan ook waarschijnlijk veel minder hier op het board zien (ik was er al niet al teveel....).
Ik las dat Naiad me op gegeven had voor de wedstrijd trouwens. Misschien dat als ik komende tijd niet al teveel in hoef te leveren dat ik nog wat pics post en zo niet dan niet :D
Dit board is een tijdje terug toen ik lid werd wel een boost geweest voor me om echt weer te gaan beginnen, degene die het zich herinneren (september ofzo) weten dat ik hier lid werd toen ik 110 kilo woog, ik was met de kerst 130 kilo, en zit tijdens het tiepen van dit stukje op 127 kilo (Ben alweer bezig met cutten).
Anyway, ik wens de mensen hier iig een goed 2003 en dat jullie allemaal (behalve degene met een ander doel....) minstens 10 kilo zwaarder 2004 in mogen gaan :D hehehe
En misschien is het zonde om te stoppen als je de goeie genen heb (oergenen zeiden ze weles...) maar ik vind het belangrijker dat je doet wat je wil en je er goed bij voelt.

Nouwja, denk wel dat dit ff was wat ik kwijt wilde :banana:

Groeten :)
 
Je zal snel terug komen op je besluit.
Dat gevoel naar en lekkere training ga je missen, geloof mij maar. Ben er ook wel eens 2-3 maanden mee gestopt. Je wordt gek!!
Tot binnenkort;) .
 
Hij was al eerder gestopt en daarna inderdaad weer terug gegaan met fitnessen.. maar dit keer zijn er andere dingen die nu even voorgaan.. hij blijft wel fitnessen maar nie meer die hard dus.. uhhuh right :D

WoUz jij fitnesst altijd die hard anders heb je nie lekker gefitnesst zeg je dan.. omdat je dan niet moe ben enzo :)
 
jep CU soon.
 
Haha, ik ben inderdaad eerder gestopt, maar dat was zonder af te bouwen ineens van de 1 op de andere dag, geld was op enzo...
En omdat ik toen nog 110 woog en mn spieren slapper werden begon ik me inderdaad niet lekker meer te voelen.
Ik ga nu gewoon cutten en als ik op een normaal bf zit (8 - 12) dan ga ik weer redelijk normaal eten en rustiger trainen enzo.

En nee ik kom (helaas?) niet terug op mijn beslissing deze keer. Het komt gewoon niet goed meer uit allemaal, het wordt op een gegeven moment gewoon slapen - werken - trainen met tig keer eten tussendoor, en daar voelde ik me niet lekker meer bij. En ik wil ook niet zoveel geld meer uitgeven aan de sport, ik moet hard gaan sparen, voor oa een huisje. Zulke dingen gaan wel voor en vandaar dus dit besluit.
 
Originally posted by NaiaD
Hij was al eerder gestopt en daarna inderdaad weer terug gegaan met fitnessen.. maar dit keer zijn er andere dingen die nu even voorgaan.. hij blijft wel fitnessen maar nie meer die hard dus.. uhhuh right :D

WoUz jij fitnesst altijd die hard anders heb je nie lekker gefitnesst zeg je dan.. omdat je dan niet moe ben enzo :)

Als je VEEL eet moet je wel die hard trainen om er wat aan te hebben en je lekker te voelen.
Als ik dalijk normaal eet en weinig eet dan is het al snel die hard, dan voel je je al gaar na een training wat nu helemaal niks voorstelt :)
En dat werkt alleen maar in het voordeel denk ik :D
 
Originally posted by WoUz
.... maar ik vind het belangrijker dat je doet wat je wil en je er goed bij voelt ....

RESPECT WoUz maar juist dit stukje quote zegt mij ; tot snel ziens ;)

Groet Smalluser :thumb:
 
hehe
Dat zeggen de meesten... maar ik ben ook de zwakste niet, en heb veel discipline dus ik kan makkelijk stoppen.
En als ik me door alle tijd die ik ineens over heb meer bezig kan houden met andere hobbies en dingen die ik leuk vind WAT moet er dan zo moeilijk zijn?
En nee, ik denk ook niet dat ik het Die-Hard op een gegeven moment ga missen, mede omdat ik weet dat ik het nu niet leuk vind, broeken passen nie meer, pas nie meer in mn favo autootjes, kost teveel geld (vind het niet waard) etc etc
 
tot over een paar maanden :P
 
Hopelijk tot over een paar maanden;)
 
CU soon ;)

en zo niet, toch respect!
 
Je kan het ook wat rustiger aandoen... je bent niet de persoon die 3x per dag eet, met jouw gewicht zal je tot je 80 kg. weegt dat niet lukken.. als je gewoon rustig door blijft trainen maar jezelf minder druk oplegt, dan zal je nog steeds goed getraind zijn, maar je mischien wel lekkerder voelen....

als ik jouw was zou ik gewoon binnen het financiele budget gezond blijven eten en lekker een keer of wat is het 2-3 per week blijven trainen zonder jezelf druk op te leggen.. ik denk dat je jezelf mischien wel teveel druk hebt opgelegd..
 
Hehe, neehoor dat is het niet. Kweet ook niet precies hoe ik het uit moet leggen, geld speelt iig wel een belangrijke rol, ik kan mn geld komende jaren wel heel hard voor andere dingen gebruiken.
Maar verder is het niet het trainen zelf waardoor ik me niet lekker voel maar meer omdat ik de andere dingen die ik leuk vind amper kan doen, als ik 1 nacht weinig slaap of laat naar bed ga ben ik al verrot en niet in staat om TOP te trainen. als je in het weekend eens iets minder wil eten loopie heel ut weekend met een gillende gaaphonger, etc. Ik wil gewoon al het gedoe eromheen ook niet meer. ik wil gewoon lekker normaal gaan leven en daarbij dan lichtjes sporten om toch en BEETJE in vorm te blijven maar meer ook niet meer....

En ik kan het ook niet half doen.... als ik iets doe wil ik het goed doen dus ik ga ook weer niet ergens tussenin hangen, als ik stop, stop ik.... 3 of 4x per dag eten lijkt me heerlijk om weer te kunnen doen, en af en toe is maar 5 uurtjes slapen zonder 4 dagen gaar te zijn enzo.
 
Respect voor je beslissing, het is een zware sport op alle vlakken en als jij meer tijd voor andere dingen wil dan moet je dat gewoon doen.
Maar je kan ook aan fitness doen zonder er echt veel tijd of geld aan te verliezen.
Je kan gerust 3-4/d eten, 1-2 x per week naar de gym en dan ben je nog steeds aan het werken aan je conditie/vorm maar dan neemt het toch stukken minder tijd en geld in beslag.
 
Sissy, wouzzie, kleine jongen, mietje:D .

Geintje!

Toen ik een tijd terug tegen mijn vriendin zei dat ik wilde stoppen en weer een beetje een "normaler" mens wilde zijn. (onder de 100 kg) werd ze gewoon kwaad op mij. Ze valt op groot, dus heb nu wel een stok achter de deur.

Je vrouwtje heeft nu toch meer om van te houden Wouz??:D
 
Originally posted by RichardV
Sissy, wouzzie, kleine jongen, mietje:D .

Geintje!

Toen ik een tijd terug tegen mijn vriendin zei dat ik wilde stoppen en weer een beetje een "normaler" mens wilde zijn. (onder de 100 kg) werd ze gewoon kwaad op mij. Ze valt op groot, dus heb nu wel een stok achter de deur.

Je vrouwtje heeft nu toch meer om van te houden Wouz??:D

lol ik hou van em hoe die is.. wanneer hij zich lekker voelt, voel ik me goed. :)

Ik hou van em.. of die nu groot of klein is..

*wijze naiad* *kuch*:D
 
Maar als die groot is heb je wel meer om van te houden :) dat zegt mijn vriendin altijd, hoe meer paul hoe beter..
 
Originally posted by soulreaver
Maar als die groot is heb je wel meer om van te houden :) dat zegt mijn vriendin altijd, hoe meer paul hoe beter..

lol dat is waar ja, dat je dan meer hebt om van te houden:)

maar als hij nu bovenop me gaat liggen heb ik ut zwaar :D

en het gammele bed vind het ook niet zo lekker..
 
Originally posted by NaiaD


lol dat is waar ja, dat je dan meer hebt om van te houden:)

maar als hij nu bovenop me gaat liggen heb ik ut zwaar :D

en het gammele bed vind het ook niet zo lekker..

daarom lig ik ook nooit boven :) kan moeilijk met me 1.86m en 103 kg. op me vriendin gaan liggen die 1.76m is en 58 kg. weegt..
 
Originally posted by WoUz
.... ik kan mn geld komende jaren wel heel hard voor andere dingen gebruiken .... en af en toe is maar 5 uurtjes slapen zonder 4 dagen gaar te zijn enzo ....
Originally posted by NaiaD
.... het gammele bed vind het ook niet zo lekker ....

:D Duidelijk verhaal > > > dat wordt een nieuw bed :D

Groet Smalluser :thumb:
 
Back
Naar boven