MuscleMeat

Aan alles komt een eind....... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by soulreaver


daarom lig ik ook nooit boven :) kan moeilijk met me 1.86m en 103 kg. op me vriendin gaan liggen die 1.76m is en 58 kg. weegt..

lol ik ben zelf niet echt breekbaar:) kben 1.72 en weeg 68kg
en wouz is 1.92 en weegt nu 127 kg.
met de kerst was dat nog 130 kg..

:D
 
Originally posted by smalluser



:D Duidelijk verhaal > > > dat wordt een nieuw bed :D

Groet Smalluser :thumb:

:roflol: :D zo kan je het ook bekijken :D
 
Originally posted by NaiaD


lol dat is waar ja, dat je dan meer hebt om van te houden:)

maar als hij nu bovenop me gaat liggen heb ik ut zwaar :D

en het gammele bed vind het ook niet zo lekker..

Juist wel bovenop! Flink doorragen, Hups dat gewicht er vol achter zetten!:D
 
Originally posted by RichardV


Juist wel bovenop! Flink doorragen, Hups dat gewicht er vol achter zetten!:D

whahaha dan breekt elk botje wat ik heb :D
 
Laat mij maar lekker relekst op me rug liggen :)
 
Originally posted by soulreaver
Laat mij maar lekker relekst op me rug liggen :)

Luie flikker!:D

En je hebt nog gelijk ook. Waarom moeten wij na een zware training nog een keer het zware werk op ons nemen. Laat de dames maar een keer aan het werk.;)
 
succes Bro,

Je hebt wel gelijk. Er is meer op deze wereld dan alleen maar BB. Soms zullen we keuzes moeten maken.

Veel succes en hopelijk zien we je af en toe nog ff langskomen.
 
Wouz, ben je helemaal wous geworden?? Nee hoor je leeft maar 1x en dan moet je ook doen wat je wilt, maar ik denk wel dat je het gaat missen :p
 
Hey ik snap je beslissing wel. Misschien 1-2x per week fullbody blijven doen om beetje in shape te blijven. En als er weer wat meer rust in je leven is kun je de draad weer oppakken, je bent nog jong. Naiad jij blijft hier wel.. toch??

Spreek je nog wouzz laterzzz


PS de brinta blijft las ik al :D :D :D
 
Originally posted by Dom!nator
*knip* Naiad jij blijft hier wel.. toch??

Spreek je nog wouzz laterzzz


PS de brinta blijft las ik al :D :D :D

de brinta is zijn eten, daar moet je vanaf blijve:D

Ik blijf wel hier ja.. Ik heb al veel geleerd hier dus dat blijf ik doen :)

En wie weet heb ik voor juni ook wel een foto voor die wedstrijd :D
 
Heee Wouz, ik begrijp je probleem wel (voor zover je deze toegelicht hebt). Maar zoals Soulreaver het volgens mij al zei, je ken het toch ook rustiger aan doen. Der is ook een leven naast het trainen (in mijn ogen tenminste), ga gewoon lekker 3 p/week naarde sportschool. Eet wat minder frequent, en desnoods sla je een training over. So what! Groeien doe je toch wel....

Maar das mijn mening, succes met de keuze die je gaat maken.

laterz
 
Tering wat een reacties allemaal :)
Ik blijf ook wel trainen mensen :P Maar zoals ik dat van plan ben lever ik veel in en is het alleen om een beetje in normale shape te blijven en natuurlijk omdat het wel gezellie is en ontspannend is om ff lekker te sporten :)

En ja de brinta blijft ook, lekker makkelijk man, locker vol brinta op mn werk, kraan ernaast, hoef me nooit zorgen te maken over eten :)
Ik moet alleen uitkijken dat mijn eiwitpoeder dan niet op gaat want brinta met water ZONDER eiwitpoeder is zoooooo ranzig, brrrrr

En ries, liever een mietje die ut naar zn zin heb dan een Die-Hard KillingBeul die zich niet zo op zn gemak voelt bij wat ie aan het doen is :banana: hehehehe
 
Jammer om het te horen van je beslissing, maar je moet inderdaad prioriteiten stellen. Wie weet pak je wel weer een keer de draad op. Mzzl
 
jammer maar ja, soms zijn er belangrijkere dingen..
 
vind het jammer maar je moet idd doen waar je jezelf het beste bij voelt suc6 :thumb:
 
brinta met water? bah :r

ik pak altijd brinta met verwarmd melk.. is echt SUPERR lekker :) slurp zo een bak of 2 leeg :P
 
a man has gotta do what a man has gotta do. of zoiets.. dus beer... succes met je besluit.
 
Back
Naar boven