MuscleMeat

aan de (Belgische) vrouwen op dit forum

Bezoekers in dit topic

researcher

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
5 sep 2003
Berichten
2
Waardering
0
Het VRT-programma Koppen is momenteel bezig met de voorbereiding van een reportage over bodybuilding. We zijn nog op zoek naar een vrouw die hierover haar mening kwijt wil. Neem je steroïden, heb je ze ooit genomen of ken je iemand die ze neemt. Wat doet zo'n kuur met een vrouwenlichaam? Zijn er speciale middelen voor vrouwen? Kan je nog zwanger worden? Laat het ons geheel vrijblijvend weten op het nummer 02/741.51.89 of 0479/278478. E-mailen kan ook : stagkoppen@vrt.be. Alle info is welkom!

Wij zouden met onze reportage graag een veelzijdig beeld van de sport neerzetten en typische cliché's vermijden. Jij kan ons hierbij helpen; indien je dit wenst, kunnen wij je anonimiteit verzekeren.

vriendelijke groeten,

Caroline merckx
researcher Koppen
 
"...en typische cliché's vermijden."

Laten we idd hopen dat deze weer niet een alleen maar negatief beeld zal scheppen zoals bij de meeste reportages over bbing.
Eventuele vragen over doping in de sport mag U hier overigens ook stellen, wij kunnen deze op deskundige en correcte wijze beantwoorden. (hier)
 
hoop ik ook admin, ik durf er men geld opzetten dat het toch gebeurt :(
 
Als ik mag afgaan op de reacties naar aanleiding van de documentaire van Catherine Keyl (sp?) over bodybuilding en Anja Timmer in het bijzonder die nog uitgezonden moet worden, dan ben ik bang dat het geen enkele zin heeft om als vrouw, die aan bodybuilding doet, aan zo'n programma mee te doen.
of je nu wel of geen AS gebruikt, het vooroordeel bij de mensen is ze niet uit de kop te krijgen.
Laat de programma maker zich maar eens inlezen in een van de allerbeste sites die bestaan over krachttraining voor vrouwen: www.stumptuous.com/weights.html
Nee je wordt niet gelijk breeeeeeed van krachttraining. Maar tsss zolang je dat mensen (of vaker nog: vrouwen) niet uit het hoofd krijgt, lijkt me de hele onderneming tamelijk zinloos. Men wil toch het liefst een extreem soort vrouw (competitieve bodybuildster) zien.. want dat is spannender. Dat 99,99999% van de vrouwen en 99% van de mannen, die aan krachttraining doen, niet zo'n doel nastreven, is niet relevant voor de op kijkers beluste tv-makers.

Espi (geen Belgische overigens. wel een zuiderling)
 
Esperantisto zei:
Men wil toch het liefst een extreem soort vrouw (competitieve bodybuildster) zien.. want dat is spannender. Dat 99,99999% van de vrouwen en 99% van de mannen, die aan krachttraining doen, niet zo'n doel nastreven, is niet relevant voor de op kijkers beluste tv-makers.

Oef, laten we alsjeblieft niet doen alsof het alleen de boze buitenwacht is die graag de freaks ziet. Ik snap ook nog steeds niet waarom niemand mee wil werken aan het programma. Men is het er over eens dat de publieke opinie tav bb vrij negatief is, maar er actief wat aan doen, ho maar. Nee, het is zgn aan de makers om het publiek goed te informeren :rolleyes:, maar met welk materiaal? Text is niet bepaald geschikt voor een tv-programma.
 
Back
Naar boven