XXL Nutrition

Aan de houders van een bodycraft powerrack. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

erca

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
4 mrt 2006
Berichten
4.613
Waardering
1
Die ronde stang die boven in het midden hangt, gebruiken jullie deze om te chinnen en hoeveel gewicht heb je er al in totaal aangehangen dan?
 
Ik probeer er op te chinnen :D
Weeg zelf ongeveer 80/85 kilo en hij kon nog veel meer houden volgens mij...
 
Ben je bang dat ie instort als je eraan gaat hangen 'Erca'?
 
Ik meen me een filmpje te herinneren van Black Rush die er aan chinde met BW+35kg
 
Ik durf er niet met reverse grip aan te hangen hij buigt dan erg door in het midden...wide grip chins (dus direct aan de zijkant) houdt ie denk ik wel omdat het gewicht dan voornamelijk aan de dikke bouten hangt ipv aan dat holle buisje!
 
Laatst bewerkt:
85kg BW + 45kg heb ik er nog op gechinned. En met BW + 50 ook nog aangehangen maar gefailed. Gaf geen krimp
 
Mensen ik ben ook op zoek naar een powercage, nu lijkt deze van bodycraft mij heel goed,behalve het pin-veer systeem, daar heb ik nog mijn twijfels over,als de veer het begeeft wat dan,de pin blijft dan niet meer op zijn plaats, hoe lang blijft zon veer eigenlijk goed,wat zijn de eventuele oplossingen bij een defect.Hebben juliie een idee?
Alvast bedankt
 
ik dacht dat er levenslange garantie opstond, dus bij een defect gewoon bellen naar helisports of bodycraft ofzo.
 
Ik hang er ook aan met me 122kg en heb nog nooit het idee gehad dat er iets doorboog ofzo.
 
Maar jij bent ook niet zo zwaar als Erca.
 
Update van mijn powerrack:

rubbertjes van mn steunen zijn kapot en van mn vangers zijn losgekomen

latpulleysystem loopt niet meer zo zuiver


:grumble:
 
Update van mijn powerrack:

rubbertjes van mn steunen zijn kapot en van mn vangers zijn losgekomen

latpulleysystem loopt niet meer zo zuiver


:grumble:

Mooi k*t allemaal. Lang leve de levenslange garantie? Hoe bedoel je je vangers zijn losgekomen?
 
Mooi k*t allemaal. Lang leve de levenslange garantie? Hoe bedoel je je vangers zijn losgekomen?

Beetje verwarrende zinsopbouw van me... Ik doelde dus op de rubbers vanop mn vangers
 
Mijne zitten ook wel los. De schroeven houden hem nog vast. Ken hem beter weer vast lijmen denk ik.
 
Mijne zitten ook wel los. De schroeven houden hem nog vast. Ken hem beter weer vast lijmen denk ik.

Jah, moet ik ook eens doen, stoort niet echt tijdens het trainen maar het ziet niet uit


Latpulleysysteem dat niet meer vlot loopt stoort me wel behoorlijk, is daar een soort vet voor ofzo wat je erop kan smeren?!
 
Jah, moet ik ook eens doen, stoort niet echt tijdens het trainen maar het ziet niet uit


Latpulleysysteem dat niet meer vlot loopt stoort me wel behoorlijk, is daar een soort vet voor ofzo wat je erop kan smeren?!

Zou dit niet kunnen helpen Sanca?

r20t9t.jpg


Ik smeer mijn pulley en dergelijke altijd in met een ander soort kruipolie, maar ga die WD40 ook eens proberen binnekort...
 
Back
Naar boven