MuscleMeat

Aan het einde van mijn kuur! need some help,

Bezoekers in dit topic

cildac

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
22 jun 2010
Berichten
33
Waardering
2
Lengte
1m77
Massa
79kg
Vetpercentage
11%
ALLRIGHT. ik ben 8 weken geleden begonnen met mijn 1ste kuur ooit.
8 weken test-e op 300-400 mg. met oral turinalbol in de eerste 3-4 weken. en masteron tijdens de gehele periode (200mg)

ben redelijk tevreden! ik ben van 77 kilo naar 83 kilo gegaan, zeker meer spiermassa en ietsje meer vet rondom mijn middel, meer kracht.. en iets van puffie nipples.. dat isminder natuurlijk.

nu kan ik 2 dingen doen: ik heb nog winstrol liggen en dacht ik maak het af met winny only in de laatste 3-4 weken. of dat laten liggen en starten met mijn Clomid en Nolvadex nakuur.

ik hoop dat ik van de winny nog even wat droger kan worden of zeg ik nu iets heel doms? is winnie slecht voor de libido?

wat raden jullie mij aan uiteraard wil ik massa behouden maar ook iets lager vetpercentage..

helpen nolvadex en clomid met vetverbranden?

misschien vraag ik nu wel hele domme dingen maar vraag me af wat ik nu het beste kan doen.

serieuse reacties aub.
 
Winstrol op het einde van een kuur zou ik niet doen omdat dit niet goed is voor je cortisol. Hierdoor verlies je na je kuur sneller spiermassa.

In je eerste kuur moet je gewoon zoveel mogelijk spiermassa pakken. Beetje extra vet hoort er bij (moet natuurlijk niet overdreven zijn).

Als je van plan bent off te gaan dan begin je twee weken na je laatste injectie met nolva of clomid. Beide combineren hoeft niet. 3weken zal wel genoeg zijn na een kuur van 8 weken.
 
Lekker gaan na kuren jij.
Je lever heeft al genoeg te verduren gehad van de tbol.
 
Oke dan laat ik de winny staan en begin ik met nakuren,

waarom niet clomid en nolva samen??

en hoeveel mg kan ik het beste pakken.. ik dachten aan comid en nolva 30mmh per week
 
Winstrol op het einde van een kuur zou ik niet doen omdat dit niet goed is voor je cortisol. Hierdoor verlies je na je kuur sneller spiermassa.

In je eerste kuur moet je gewoon zoveel mogelijk spiermassa pakken. Beetje extra vet hoort er bij (moet natuurlijk niet overdreven zijn).

Als je van plan bent off te gaan dan begin je twee weken na je laatste injectie met nolva of clomid. Beide combineren hoeft niet. 3weken zal wel genoeg zijn na een kuur van 8 weken.
kan het kwaad om clomid en nova beide te pakken?
 
kan het kwaad om clomid en nova beide te pakken?

Is gewoon niet nodig.

Nolva geeft minder bijwerkingen (persoonlijk natuurlijk). Clomid is beter om je eigen productie terug op gang te krijgen. Geeft wel iets meer bijwerkingen.

Je mag dus zelf kiezen welk van de 2 je gebruikt, samen gebruiken kan ook maar is niet nodig. Het is aan jou om zelf te kiezen tussen de twee. Bevalt het je niet dan kan je een volgende keer het andere proberen.
 
word echt niet echt wijzer van. waat raad jij mij aan ? en hoveel mg

Dude :o

Het heeft je meer moeite gekost om die vraag te typen dan het antwoord te vinden op dit forum (zoekfunctie) of via google. Ik gaf je 2 reacties met de bedoeling om je verder te helpen (daarom zijn we hier op het forum) maar dit soort vragen, daar pas ik even voor.
 
word echt niet echt wijzer van. waat raad jij mij aan ? en hoveel mg
Ik raad je aan dat topic nog een keer te lezen. Staat precies hoe of wat.
 
Back
Naar boven