AndroidHealthClinic

aan het kuren is dit genoeg????????

Bezoekers in dit topic

Of hij denkt dat wij het allemaal niet snappen.
 
en toen bleef t verder stil!!
 
Ben je het niet stiekem zelf? :windup:
 
Ben je het niet stiekem zelf? :windup:

Nou t zal niet hoor, ik ben zelf anti-AAS. Als iemand anders het wil doen, laat ik hem in zijn waarde, maar ik begin er echt niet aan. Ten eerste omdat ik de gezondheidsrisico's op lange termijn te groot vind, en ten tweede omdat ik niet bereid ben er alles voor opzij te zetten. Heel je dagindeling draait alleen maar om eten eten eten. Ik heb ook nog een leven. En ten derde, ik vind het niet mooi, want je ziet 99 van de 100 keer dat iemand AAS gebruikt.
 
Nou t zal niet hoor, ik ben zelf anti-AAS. Als iemand anders het wil doen, laat ik hem in zijn waarde, maar ik begin er echt niet aan. Ten eerste omdat ik de gezondheidsrisico's op lange termijn te groot vind, en ten tweede omdat ik niet bereid ben er alles voor opzij te zetten. Heel je dagindeling draait alleen maar om eten eten eten. Ik heb ook nog een leven. En ten derde, ik vind het niet mooi, want je ziet 99 van de 100 keer dat iemand AAS gebruikt.

Wat jij beseft en je budy die aan de AAS zit niet dus, dat je moet vreten om groot te worden. Maar je hoeft er niet de heledag mee bezig te zijn. Ik werk zelf en neem gewoon al mijn eten mee.
 
Tuurlijk, het kán wel, maar dat is het mij niet waard.
 
Waar slaat tit topic op ik zie geen voedingsschemanix ??
Dus waarom maak je zo'n nutteloos topic aan ??
 
volgens mij ben je te laat :) heeft hij het verwijderd, want de eerste die reageerden zagen wel een schema
 
na 2 jaar trainen al kuren is GAY

vooral als je een tijd eruit bent geweest
 
Mmm wie van die kriel ecto;s gaan dan kuren ??
Eet eerst maar eens normaal en verdiep je vooral eerst in de side efects van aas en problemen op langer termijn als je het niet goed doet. Of te veel doet.
Ik train al jaren ben niet sterk heb wel goed gegaind maar. Aas no way als ik nog geen 100kg druk en geen 90kg droog ben.
 
na 2 jaar trainen al kuren is GAY

vooral als je een tijd eruit bent geweest

+6 :D

@Josti: t is toch niet tegen jou persoonlijk gericht!
 
Na 1 jaar er tussenuit te zijn geweest ziet hij er beter uit als de foto's die jij hebt staan

hahahahahahahah terechtttttt :D

Geef r helemaal nix om :D

Ooit ben ik groot :roflol: Maar ja na een kuurtje zou ik ook groter zijn!!

je praat alsof je alles weet, alleen valt het niet te zien aan je lichaam.
maarja, ik weet natuurlijk niet waar je vandaan komt.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven