XXL Nutrition

aan het kuren is dit genoeg???????? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Josti

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
15 apr 2008
Berichten
29
Waardering
0
..
 
Laatst bewerkt:
Als je 86 KG weegt met 1.84 moet je nog niet kuren.
En als hij kuurt om veel massa te pakken moet hij veel meer eten. Reken je behoefte uit, maak een schema. En om massa te pakken ga daar flink boven zitten
 
Ik zou hem eerst maar is fatsoenlijk laten eten, hier ga je niks mee berijken zelfs een tussendoortje bevat meer kalorieen dan dit. Hoeveel weken traint ie?
 
haha hij klaagt nu al dat hij het niet weg krijgt hij traind al paar jaar maar is er 1 jaar tussenuit geweest wegens blessure.
Woog vorig jaar nog 90 kg met 10 % vet
 
HAHA, eerst beginnen met spuiten en dan gaan bedenken: "he, zou ik eigenlijk wel genoeg eten??"

Beetje dom! Maak idd maar eerst een mooi schema met alles er op en eraan!!
als je dan uitgegroeid bent ga dan maar spuiten!
 
En nu al meteen kuren. Snap dat niet, het zijn geen suplementen!
Leer eens fatsoenlijk te eten
 
dat voedingsschema lijkt echt helemaal nergens op, als hij nu kuurt is die echt LOMP
 
haha wat een eetschema dat kan toch niet iemand die zelf niet traint eet nog meer
 
HAHA, eerst beginnen met spuiten en dan gaan bedenken: "he, zou ik eigenlijk wel genoeg eten??"

Beetje dom! Maak idd maar eerst een mooi schema met alles er op en eraan!!
als je dan uitgegroeid bent ga dan maar spuiten!

Na 1 jaar er tussenuit te zijn geweest ziet hij er beter uit als de foto's die jij hebt staan
 
Na 1 jaar er tussenuit te zijn geweest ziet hij er beter uit als de foto's die jij hebt staan

Geef r helemaal nix om :D

Ooit ben ik groot :roflol: Maar ja na een kuurtje zou ik ook groter zijn!!
 
Berichtje Josti
Zit nu al 1,5 uur te lezen op dit forum en jij hebt echt op iedereen commentaar!! je hebt er zelf niet de balen verstand van dus HEB NIET ZOVEEL COMMENTAAR OP MENSEN!!

Ben blij dat ik commentaar geef! leren mensen nog wat aan.
Ik probeer mensen zo goed en zo kwaad mogelijk te helpen (meestal)
en als mijn antwoord je niet bevalt dan lees je t niet!
 
ik snap niet dat mensen kuren hoor...dat je dan trots bent op je spiertjes...kuren is voor homo's
 
Ik zie helemaal geen voeding schema ???
 
ik snap niet dat mensen kuren hoor...dat je dan trots bent op je spiertjes...kuren is voor homo's

+1
bodybuilding powerlifters strongman en al die onzin shit zijn sowiezo allemaal homo's :gay:

kom maar op met die rotte tomaten :tomato::tomato::tomato::tomato: :D



Breakingnews : Elton john en ricky martin zijn trouwens ook anale ridders
 
Als je je eten niet wegkrijgt, dan stop je alles in een mixer totdat het goed vloeibaar is, nadat je een grote spuit gekocht hebt, trek je je spuit met je vloeibare eten op, en spuit het direct je kont in, als je dan toch zo graag spuit!!! Dan maar zo, succes er mee!:D

Ik kan heel de dag door eten, maar ja, ik ben Roy Rademaker en er kan er maar één de beste zijn!!!:p
 
hij heeft zich uitgeschreven omdat ie zich schaamt voor zijn vriendje.
 
misschien is hij wel een heel nieuwe mooi eetschema aan het maken :)
 
haha optimist, ik denk dat hij na dit topic in ieder geval duidelijk door heeft dat hij (of ze maat, weet ik veel) beter moet gaan eten. Heeft het toch nog soort van nut gehad ;)
 
Back
Naar boven