MuscleMeat

Aan iedereen........... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
die het nodig vindt om mij uit te schelden bij karma opmerkingen.

Wat wil je er nou mee bereiken, we zien elkaar niet, we kunnen elkaar niet aanraken, je bent anoniem dus kortom 't is een klein beetje zielig om iemand op die manier uit te schelden. Misschien vindt je jezelf een hele peer en vertel je thuis dat je bodyman ff uitgescholden hebt, maar je zult er niet veel wijzer van worden. Dus laten we elkaar respecteren en niet op zo'n lage manier uitschelden.
 
Ja het misbruik maken van karma moet eens afgelopen zijn.
Maare bodyman heb je dat niet een beetje aan jezelf te danken? Als jij nou eens ophoud met die onnozele posts/opmerkingen van je, dan zul je ook geen last hebben van negatieve karma.
 
die negatieve karma intresseerd me niet maar dat mensen gaan schelden is een beetje raar. En dan nog op wat voor threads he je geeft een normaal antwoord en dan krijg je zulke antwoorden
 
Ik snap trouwens helemaal niks van die Karma, wat houdt het in en wie bedenkt zoiets?!
 
Vroeger was dit 1 van de weinige internetforums waar zelden gescholden werd. Nou, daar heeft Karma wel ff verandering in gebracht!!
 
Vreemd genoeg hebben de meesten hier er geen last van, tenzij als misselijk grapje (hint).

zou het misschien iets met de persoonlijkheid te maken hebben die de negatieve scheldpartijen ontvangt ?

Zoals mijn grootvader altijd zei : "Hoe de ge doet, worde ge doet"
Ofwel, treat people, like you would like to be treated yourself.
 
Nee, ik denk niet dat het zo werkt. Dus als jij de sloot in springt spring ik je achterna, nee zo werkt dat niet.
 
Heb zelf nog nooit neg pm's gehad, maar kan me inbeelden dat het een triestige aangelegenheid is. Vind het zielig dat mensen scheldwoorden gebruiken, althans toch serieus bedoeld. Ik durf ook af en toe "***" te zeggen of "Reetkever" e.d. maar dat is goed bedoeld. Schelden is een teken van onmacht. Onmachtig tov de anderen en tov je eigen emoties. Als je dan toch iemand niet kunt uitstaan, bespreek dit dan langs een directer kanaal en niet achter de rug. Als je je dan toch niet kan weerhouden anderen mensen uit te schelden, maak dan toch ten minste jezelf kenbaar. Anoniem iem. uitschelden is zielig en infantiel en duidt op een gebrek aan respect en ballen..



:finger:
 
Originally posted by Bracke
Ik durf ook af en toe "***" te zeggen of "Reetkever" e.d. maar dat is goed bedoeld. Schelden is een teken van onmacht.


POEPAUTO:D
 
Ik heb het stukje gelezen, is wel aardig, maar je kunt er weinig mee denk ik. En er wordt misbruik van gemaakt, dus is het eerder een minpunt dan een pluspunt.

Ik heb trouwens 3pnt, en je begint met 10, welke *** heeft mij negatieve karma gegeven dan, het is nog schijnheilig ook. Wat wil een hoog-karma gehalte zeggen; dat iedereen je tof vindt, of dat iedereen bij je loopt te slijmen?!

En zoals ik al zei, als het alleen maar ruzie oplevert dan heeft het weinig meerwaarde aan het board.
 
Originally posted by Olimantado
Vroeger was dit 1 van de weinige internetforums waar zelden gescholden werd. Nou, daar heeft Karma wel ff verandering in gebracht!!
Onzin, heeft niets met karma te maken maar met het gedrag van sommige leden. Was voor de karma ook al zo.
 
Originally posted by Bodyman
Nee, ik denk niet dat het zo werkt. Dus als jij de sloot in springt spring ik je achterna, nee zo werkt dat niet.

Wel dit is grappig maar wat jij nu meemaakt is precies het doel van Karma!

Uit de defenitie van Karma:

"If you are good to others, you are given a good and prestigious life. If you are bad to others you are given a bad and shameful life often for several reincarnations."

Maw, als je je gedraagt dan krijg je dit gezeik niet.

Ben blij dat mijn systeem zijn werk doet :)
 
Originally posted by Floyd
Ik heb het stukje gelezen, is wel aardig, maar je kunt er weinig mee denk ik. En er wordt misbruik van gemaakt, dus is het eerder een minpunt dan een pluspunt.

Ik heb trouwens 3pnt, en je begint met 10, welke *** heeft mij negatieve karma gegeven dan, het is nog schijnheilig ook. Wat wil een hoog-karma gehalte zeggen; dat iedereen je tof vindt, of dat iedereen bij je loopt te slijmen?!

En zoals ik al zei, als het alleen maar ruzie oplevert dan heeft het weinig meerwaarde aan het board.
Tja voor degenen die - punten krijgen is het minder leuk, logisch he? Misschien moeten die personen eens bij zichzelf kijken of ze wel een meerwaarde voor het board zijn :rolleyes:

Je kan nog zeiken wat je wil maar Karma is een eerlijk spel, dat er valsspelers zijn zal je altijd zien maar uiteindelijk zal de eerlijke persoon winnen.
Jammer dat sommigen dit weer niet willen snappen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven