Heb effe wat vraagjes normaal neem ik glucosamine en chondroïtine in 1 pil maar veel chondroïtine zit er al niet in en betaal nu 37pleuro voor 60 taps ( 750mg totaal denk ik ) .
Dus ben eens je site gaan kijken daar zou me dat dus veel voordeel doen 2 gluco + 2 chondro te bestellen.
Ik woon wel in belgië hoe kan ik best bestellen ? Met visa of via overschrijving.
En hoe lang duurt het normaal eer ik het kan verwachten? En die 4 euro das een vaste prijs naar belgïe?
Dan nog een vraagje ( weet het ben lastig
) de reden waarom ik chondro zou nemen is omdat ik al 2 maal ben geopereerd aan men knie en men kraakbeen was blijkbaar naar de kl**ten dus een kraakbeencorrectie.
Men kiné had me aangeraden daar mee te beginnen.
Hoeveel kan ik dan best nemen 2 gluco en 2 chondro per dag of kom ik met 1tap van elk toe per dag ( heb al een dik half jaar gluco gebruikt is nu wel al een weekje geleden ).
Thanks
ps: men ma gaat er nu ook aan beginnen heeft artrose.
Dus ben eens je site gaan kijken daar zou me dat dus veel voordeel doen 2 gluco + 2 chondro te bestellen.
Ik woon wel in belgië hoe kan ik best bestellen ? Met visa of via overschrijving.
En hoe lang duurt het normaal eer ik het kan verwachten? En die 4 euro das een vaste prijs naar belgïe?
Dan nog een vraagje ( weet het ben lastig
) de reden waarom ik chondro zou nemen is omdat ik al 2 maal ben geopereerd aan men knie en men kraakbeen was blijkbaar naar de kl**ten dus een kraakbeencorrectie. Men kiné had me aangeraden daar mee te beginnen.
Hoeveel kan ik dan best nemen 2 gluco en 2 chondro per dag of kom ik met 1tap van elk toe per dag ( heb al een dik half jaar gluco gebruikt is nu wel al een weekje geleden ).
Thanks
ps: men ma gaat er nu ook aan beginnen heeft artrose.