XXL Nutrition

Aan Matt

Bezoekers in dit topic

xerxes

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
145
Waardering
0
Hi Mattieu

ik zag je foto in de foto sectie. Ik heb een vraagje maar PLEASE voel je niet aangevallen ikbedoel er echt niets verkeerds mee!

Ik zie je dat 15% BF hebt maar ik moet je eerlijk zeggen dat ik er gespierder / "rippeder" uitzie en een BF% van 22,8% heb. NU vraag ik me heb jij je verkeerd gemeten (wat me onwaarschijnlijk lijkt) of is die "instructeur" van mij gewoon een sukkeltje die niet kan meten? (hij is niet eens een echte fitness instructeur maar een athletiek instr.)
Heb jij je met een tangetje gemeten ? Want ik wel namelijk. Of heb je die elektrische gebruikt ?

Groeten en bedankt alvast voor je info. ,Xerxes

nogmaals: succes en zet vooral zo door met je trainingen
 
kheb de fotos effe bekeken.. maar 15% klopt volgens mij wel.
 
Hi Maestro

Hi Maestro

zie je wel die instr. van mij heeft geen kaas gegeten van die dingen. Ik ga het morgen zeggen de dombo :mad:

Xerxes
 
Nou, ik heb nu 15% op zon weegschaal. Aan de hand van de methode met lichaamsgewicht en taille omtrek klopt t ook.
Met huidplooimeting kwam ik poos terug iets hoger uit, maar toen was het nog hoger.
Maar het is toch altijd een schatting he.
Ik zal binnenkort zoiezo die fotos is maken met digicam, ik ben wel wat droger dan op die fotos te zien is. (zijn ook boutfotos of course)
zie ook mn fototopic nog ff btw
Maar zoals ik daar ook al zei, laat het is onafhankelijk meten ergens. Hoe ripped zie jij er uit? zie je je abs al etc?
 
Laatst bewerkt:
aan mattieu

Hi Mattieu

op je vraag hoeveel meer "ripped" ik ben.. Niet zoveel meer ripped hoor, ik heb nog een hele weg te gaan dus we verschillen niet veel denk maar ik heb er nog een beetje over nagedacht en ik denk dat het verschil is dat je iets meer Endo dan ik. (alhoewel ik ook wel een Meso-Endo ben, denk ik. Dit zou ik ook niet echt goed weten eerlijk gezegd )

Nou ja over een tijd tref ik Robin en dan zal ik hem wel vragen of hij mijn vet% goed kan meten. Ik hou je op de hoogte :)

Groetjes, Xerxes
 
MSN

Hi Mattieu

had jij ook een MSN adres? :D

Xerxes
 
Back
Naar boven