AndroidHealthClinic

Aan mensen die meegedaan hebben aan de flex cup...

Bezoekers in dit topic

Alexxxxx

Novice
Lid geworden
18 apr 2014
Berichten
26
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
110kg
Vetpercentage
8%
Is er enige vorm van drugscontrole bij deze wedstrijd?
 
Drugs of AAS?
 
AAS natuurlijk als ze voor wiet gaan controleren word het echt grappig
 
Is er enige vorm van drugscontrole bij deze wedstrijd?
Lijkt me zeer, maar dan zeer sterk. Overigens zegt je fysiek waarschijnlijk voldoende..daar hoef je geen test voor uit te voeren ;)
 
Ik zou het wel zeker moeten weten dat is het probleem, hierna wil ik naar het nk en daarna meedoen aan de amateur mr o in praag met als doel pro te worden natuurlijk. Ik weet dat er in praag geen controle is maar van deze nederlandse wedstrijden weet ik het niet.
 
Ik zou het wel zeker moeten weten dat is het probleem, hierna wil ik naar het nk en daarna meedoen aan de amateur mr o in praag met als doel pro te worden natuurlijk. Ik weet dat er in praag geen controle is maar van deze nederlandse wedstrijden weet ik het niet.

We hebben het over bodybuilding. Tuurlijk zijn er geen AAS-testen :D
 
Ja ik vraag het want ik heb een belgische vriend en ik hoor daar hele vreemde verhalen van, controles in gyms en alle wedstrijden.

Gelukkig is dat hier dus niet zo want ik ga echt knallen dan
 
Als je stats kloppen en je gaat dit jaar mee doen betwijfel ik of je ver gaat komen met 8% mag wel even 4% vanaf in 2 weken.
 
Als je stats kloppen en je gaat dit jaar mee doen betwijfel ik of je ver gaat komen met 8% mag wel even 4% vanaf in 2 weken.

Op de flexcup maakt iedereen kans :D
 
Flexcup doen, week erna de Iron man en dezelfde dag is na de Iron man een A wedstrijd. Dan ben je zo op het NK:D
 
Als je stats kloppen en je gaat dit jaar mee doen betwijfel ik of je ver gaat komen met 8% mag wel even 4% vanaf in 2 weken.

Het is voor volgend jaar, ik werk samen met een pro dus mijn conditie zal op punt staan ;) daar gaan we voor zorgen.

---------- Toegevoegd om 15:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:28 ----------

Flexcup doen, week erna de Iron man en dezelfde dag is na de Iron man een A wedstrijd. Dan ben je zo op het NK:D

Top info! Dank u goed plan!
 
er wordt niet getest op deze wedstrijd, iemand van de dopingauthoriteit (man in rolstoel, naam ontgaat me) komt langs met een lezing, deze man is trouwens grote fan van bodybuilding en beseft goed dat doping en aanverwanten in bodybuilding voorkomen.

je bent safe op deze wedstrijd als gebruiker.
 
Jep geen controle. In belgie heb je wel controle tijdens het BK van de IFBB deze maand.
 
Jep geen controle. In belgie heb je wel controle tijdens het BK van de IFBB deze maand.

vandaag zelfs, met gegarandeerd wat extra fitnessbezoeken eropvolgend :rolleyes:
 
was t maar waar dat er ook nog een paar wedstrijden waren waar gecontroleerd zou worden..dat zou voor de Naturals ook wat eerlijker zijn..
In Ned hoef je er iig jammer genoeg niet bang voor te zijn dat je gecontroleerd word..
 
er wordt niet getest op deze wedstrijd, iemand van de dopingauthoriteit (man in rolstoel, naam ontgaat me) komt langs met een lezing, deze man is trouwens grote fan van bodybuilding en beseft goed dat doping en aanverwanten in bodybuilding voorkomen.

Je bent safe op deze wedstrijd als gebruiker.

je bent op iedere wedstrijd safe in nederland word op niet 1 gecontroleerd al jaren
 
vandaag zelfs, met gegarandeerd wat extra fitnessbezoeken eropvolgend :rolleyes:


Juist het is vandaag in Turnhout te doen. Zijn er ergens foto's van deze wedstrijd te vinden op het web?
 
Juist het is vandaag in Turnhout te doen. Zijn er ergens foto's van deze wedstrijd te vinden op het web?

Jet photography was aanwezig, die heeft mogelijk wel fotos gemaakt. Zie zn facebook
 
Back
Naar boven