XXL Nutrition

Aan welk spel heb jij het meeste uren verspild? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Deel 2 is daar beter in. Heb je geen onnodige menu's meer met armor/wapens. Tevens is dat rijden met die tank er niet(wel in downloadable content geloof ik, als knipoogje naar fans) en geen liften(wat ook vet saai was). Anyways gewoon deel 1 uitspelen en meteen doorgaan met deel 2. Deel 2 krijg je sowieso geen spijt van. Op alle vlakken is die game verbeterd.

---------- Post toegevoegd Wed 10 Aug 2011 om 21:22 ----------

Counter-Strike heb ik de meeste uren aan verspild... ofja verspild. Ik heb het reactievermogen van een gazelle op speed dooe die game. Speel op vandaag nog steeds condition zero.

Dat voertuig uit de DLC voor ME2 is echt episch schandalig k*t gewoon. Net als die buggy-space-car-shit uit deel 1. Was gewoon onbestuurbaar. ME1 was gewoon een dikke RPG shooter en daarom de menu's met de vele opties.

ME2 is veel meer casual geworden. Meer dan opties (via een handig powerwheel) voor het veranderen van wapens en powers is er niet ingame. Je kunt zo af en toe wat nieuwe wapens of upgrades vinden.

Het verhaal, de opties in de game, de gameplay, de verschillende omgevingen van de main story line, de verschillende vijanden. Ik vind het echt fantastisch.
 
BigT gespot in BC2

2nrmt0o.jpg
 
Zo goed als hij is in bodybuilding, zo hard zuigt hij in Bad Company 2.
 
  • Like
Waarderingen: wwe
Ultima Online (zuluhotel player-run shard). 7 jaar ofzo gedaan, met ms 2 jaar tussenin niet.

Diablo 2 komt daar al 2de nog niet dichtbij, maar wel ook veel (soms tegelijk, botjes d2 en/of macroen UO)

Total war series kruipen ook wat speluren in.

(Ho)MM-series, alle games opgetelt meer als tw en ms wel rond D2
 
Laatst bewerkt:
Poker nu nog steeds (H)
 
bfbc2 voor de ps3, singel player uitgespeeld op alle niveaus alle wapens en m-coms opgezocht. en online nog 375 uur ongeveer :)
 
Volgorde van vroeger tot nu

Runescape
GTA SA
World of Warcraft
-Nu niks - :)
 
Counterstrike 1.6 en Silkroad Online

Deze ik ook. Had dan wel een botje lopen. Dus zat zelf er neit veel achter.. maar gaat toch elke dag wel een uur werk inzitten. Met Bot opzetten etc :D Was lvl 100, toen gestopt...
 
Silkroad was wel erg vet, zeker voor een gratis spel, maar op een gegeven moment was ik de lag gewoon zat.
 
Deze ik ook. Had dan wel een botje lopen. Dus zat zelf er neit veel achter.. maar gaat toch elke dag wel een uur werk inzitten. Met Bot opzetten etc :D Was lvl 100, toen gestopt...

Ja, ik heb verschillende accounts gehad.
1 is nog een keer gehackt, en paar rond de 80-90 (speelde vanaf 70 cap)
Ook met botjes allemaal.

Heb het nu al een hele tijd niet gedaan, kost ook best veel geld (bot en premium tickets)

las dat er nu al 120 cap is
 
Lineage 1 (dè MMORPG voorloper van WoW min of meer), en dat is alles wat ik erover vertel. :angstig:
En daarna UT99, capture the flag, nogal hardcore, met onze clan 1e van NL en tijd lang geloof nog zelfs 2e van europa gestaan.
 
Laatst bewerkt:
Kalonline.

van groep 8 tot klas 5 gespeeld met klasgenootjes/vrienden (met tussenpauzes)
 
Mijn toppers zijn toch wel:
Battlefield 2
Battlefield 2142
Gta San Andreas
World of Warcraft
 
Wow.. En daarna diablo 2.
 
UT99 iCTF 5on5
 
Barbarian!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Commodore 64
 
Laatst bewerkt:
Lineage 1 (dè MMORPG voorloper van WoW min of meer), en dat is alles wat ik erover vertel. :angstig:
En daarna UT99, capture the flag, nogal hardcore, met onze clan 1e van NL en tijd lang geloof nog zelfs 2e van europa gestaan.
L1? Niet eens aan gedacht :roflol:
Beter of slechter dan L2?
 
Back
Naar boven