Fitness Seller

Aan wie gaf je je laatste negatieve karma

Bezoekers in dit topic

supreme

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
5 mrt 2005
Berichten
4.107
Waardering
44
Lengte
1m93
Massa
83kg
Gezien de functie het weer doet om je laast gegeven karma's te bekijken. Is het leuk om eens de negatieve karma te herdenken.

1. Aan wie heb je je laatste negatieve karma gegeven?

2. En van wie heb je je laatste negatieve karma gekregen?

3. Hoeveel heb je negatief heb je totaal gegeven?

4. Hoeveen negatief heb je totaal ontvangen?


Ik trap af

1. Het Motor Topic 9 April 2008 12:25 MichaelSmink Michael deze had je nog tegoed.

2. 2,5 jaar trainen zonder... 4 April 2008 15:54 MichaelSmink Hou je bek.

3. 69 keer

4. 21 keer
;)

Wat was het toch een mooie functie, nu is het meer een e-penis systeem geworden.
 
RichardV volgens mij maar die wilde het zelf. Ik deelde het eigenlijk zo goed als nooit uit, maar goed dat doe ik met positieve ook amper :roflol:

-- correctie, aan een spammer genaamd eonomia. Opende 1 of ander k*ttopic over snel geld verdienen.
 
Opende 1 of ander k*ttopic over snel geld verdienen.

Dat doe jij ook wel eens toch? Alleen op een wat subtielere manier , zodat het geen spam is:D
 
RichardV volgens mij maar die wilde het zelf. Ik deelde het eigenlijk zo goed als nooit uit, maar goed dat doe ik met positieve ook amper :roflol:

-- correctie, aan een spammer genaamd eonomia. Opende 1 of ander k*ttopic over snel geld verdienen.

Je deelde anders genoeg kaarten uit!
 
Dat doe jij ook wel eens toch? Alleen op een wat subtielere manier , zodat het geen spam is:D

Ik heb me daar wel eens aan bezondigd inderdaad :D Maar die knakker heeft nooit meer gepost buiten dat topic, dan is het echt spammen.

2+4) 9 keer ontvangen, laatste keer van Bouwens

3) 10 keer waarvan 3 keer ten onrechte. Allemaal in maart+april 2005, knopje sprong toen weleens naar negatief als je te snel was.
 
Laatst bewerkt:
ooit enkel "Thinkalot" een beetje in retour gegeven ,... verder nooit :D
 
Purple ... buiten mijn bedoeling om, wou haar positief karma geven, maar om de
één of andere reden kreeg ze negatief. Dus echt wel per ongeluk.
 
1. Luuc, als 'bedankje' voor zijn negatieve karma aan mij. :D
2. Vintage, maar dat was een foutje.
3. Drie keer.
4. Vier keer, waarvan één als geintje en één als foutje. :p
 
Heb het weleens van 'Tjok' gekregen. Verder nooit. Ook nooit gegeven, volgens mij.
 
:o wat een zwakke getallen tot nu toe. Volgens mij was de legende blackadder de recordhouder.
 
Gezien mijn ratio waren er +- 40 100% écht terecht. Want ik kreeg geen revenge-negatief.
 
1. Laatst gegeven: Gevraagd foto's 7 April 2008 17:21 A40 Ho ho, kalm aan gast
2. Laatst ontvangen: Ik zoek een paar MP3's,... 17 March 2008 15:05 Realist geen dank
3. Totaal gegeven: 71
4. Totaal ontvangen: 12
 
Heb 9 keer ontvangen en 19 keer gegeven.
 
Respect Akira
 
1) Even wat duidelijkheid over ... 9 April 2008 17:35 MrJ trieste mongool dat je bent

2) ||Jonko's|| Road to... 12 March 2008 00:35 guardian ----

3) 1x gegeven

4) 9x ontvangen (waarvan 4x van msn buddies omdat ik een te wacke training had gepost:roflol:)
 
haha nice, ik kreeg een ban toen ik MrJ negatief gaf :o
 
1. Aan wie heb je je laatste negatieve karma gegeven?
Vman

2. En van wie heb je je laatste negatieve karma gekregen?
Robke78

3. Hoeveel heb je negatief heb je totaal gegeven?
8

4. Hoeveen negatief heb je totaal ontvangen?
3
 
Back
Naar boven