XXL Nutrition

Aan wie gaf je je laatste negatieve karma (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

doe neg karma terug in het systeem

slaat nergens op dat het weg is

je kunt karma geven als iemand iets goeds post, maar neg karma als iemand iets post wat je niet bevalt kan niet meer... Dit tart het hele karma principe, iets wat eeuwenoud is.
 
1:Wie heeft de langste? 30 March 2008 00:06 Doopliss hahaah goor !

2:super geil wijf !!!!! 4 December 2007 20:53 Brutez hoi


3:7

4:12
 
Eens. Of het hele karma systeem op non actief zetten, of negatief karma moet wederkeren. Nu is het een Popie Jopie foefje waar leden als klusmier spontaan van ejaculeren geworden.

Haha, ja, jij liep te janken dat ik je neg. karma had gegeven zonder dat ik dat had gedaan. Dus kreeg je't daarna maar ook.

Heb best wel vaak per ongeluk neg. karma gegeven, maar who cares?
Hahahaha, oh, Tjok toch. Jammer dat het nu afgeschaft is, anders had je me nog wat kunnen geven. Kon ik weer ''janken'' :treuren:
 
Laatst bewerkt:
1) 23 December 2007 07:04 bascross mooi man :) ( wou + geven maar gaf -)
2) 28 March 2008 16:59 Antropoid karmataart (was een vergissing dat hij negatief gaf) :p

27 August 2007 14:24 enrico negatieve karma geven zonder reden kan ik ook hoor knul ( haha die was boos)

3) 2 keer negatief gegoven was vergissing
4) 2 keer negatief gekregen
 
1keer neg karma van Guardian gekregen, vanwege een simpel rekensommetje????

EN heb hem toen ook maar wat negatieve karma in de schoot geworpen.
 
1keer neg karma van Guardian gekregen, vanwege een simpel rekensommetje????

EN heb hem toen ook maar wat negatieve karma in de schoot geworpen.

Dat herinner ik me nog idd. Wat een gladiool ben jij zeg, als je nog steeds denkt dat je gelijk hebt...

Ik kreeg er bergen karma voor en anderen lachten je gewoon uit in dat topic, en nog bleef je volharden. Ik wilde je nog dubbel negatieve geven achteraf, maar het was effe mijn aandacht ontsprongen, en nu kan het helaas niet meer. :(
 
Haha, ja, jij liep te janken dat ik je neg. karma had gegeven zonder dat ik dat had gedaan. Dus kreeg je't daarna maar ook.

Heb best wel vaak per ongeluk neg. karma gegeven, maar who cares?

Dat is best stom, ik heb nooit begrepen hoe mensen dat voor elkaar krijgen (kregen).
 
Ik heb erg veel negatieve karma gekregen:) Iets van 6 keer van supreme:roflol:
:D Ja, maar je hebt geleerd van je fouten Michael. Dat is een goed iets.

1. Gegeven aan ene "Economia"

2. Éen of andere emotionele homo die onder de naam "Supreme" bekend staat

3. 3x

4. 4x

Haha ik wist niet dat je er zo mee zat Jesaja. Ik geef je wel wat positief
 
vind het jammer dat negatieve karma weg is. sommige mensen verdienen dat gewoon soms.
 
:D Ja, maar je hebt geleerd van je fouten Michael. Dat is een goed iets.



Haha ik wist niet dat je er zo mee zat Jesaja. Ik geef je wel wat positief

Dat was het begin van onze 'vriendschap' "Pieter".
 
Ik heb nog nooit negatieve karma gegeven, 3x zelf gekregen ( met dit account tenminste ). Laatste keer van Trasher voor deze post: [Link niet meer beschikbaar]
 
Een keer negatief ontvangen van Grijpwijk.... verder zelf nooit gegeven. Deel niet zo veel karma uit, btw
 
ik kan het niet zien.. :(
 
huh.. waar hebben jullie het over ik kan alleen de laatste 10x karma zien
 
Wilde net een nieuw gelijk topic aanmaken, maarjahhh beter een oude bumpen! Je kan nu namelijk weer kijken wie het deed :P

mijn laatste shotje rode karma kreeg ik van een legende:

2nsm643.jpg




mijn laatst gegeven shotjes bloed:

2d8rz9x.jpg
 
Neg karma moet terug. Was echt belachelijk hoe mensen het zo erg vonden om neg karma te krijgen. Ga je akkoord is het wel goed, ga je niet akkoord niet? Ik gaf best vaak neg karma en zou dat opnieuw doen moest het ingevoerd worden. Ik ga nu eenmaal vaak niet akkoord met wat ik lees
 
Gezien de functie het weer doet om je laast gegeven karma's te bekijken. Is het leuk om eens de negatieve karma te herdenken.
1. Aan wie heb je je laatste negatieve karma gegeven?

2. En van wie heb je je laatste negatieve karma gekregen?

3. Hoeveel heb je negatief heb je totaal gegeven?

4. Hoeveen negatief heb je totaal ontvangen?
1. aan dave7777

2. van snoob

3. 23 keer

4. 7 keer
 
Back
Naar boven