MuscleMeat

Aanbieding Atkins repen AH

Bezoekers in dit topic

Tranquillos

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
8 mrt 2010
Berichten
473
Waardering
31
Lengte
1m75
Massa
73kg
Vetpercentage
10%
Heey boys en girls,

Ik wil dit nieuws graag even met jullie delen, misschien zijn er onder jullie die hier wat aan hebben.

Bij de AH zijn deze week die repen van Atkins in de aanbieding. 2e gratis.
Normaliter kosten ze 2,50 per stuk, maar nu dus 1,25 euro.

Er zijn drie verschillende smaken, ik heb hier van twee smaken de voedingswaarden.

Atkins Advantage; Chocolate Brownie
60 gram totaal
per serving:
18g protein
1,1g suiker
16g carbs
9,4g vet
waarvan verzadigd 5g

Atkins Advantage; Dark Chocolate Crunch
60 gram totaal
per serving:
20g protein
0,5g suiker
14g carbs
11g vet
waarvan verzadigd 5,1g

Heb zelf eergister een shitload ingeslagen, handig zo nu en dan voor onderweg, of tijdens extreem drukke dagen.

Hoewel zelf maken natuurlijk het goedkoopst blijft zijn er vast een aantal onder jullie die van deze aanbieding gebruik kunnen maken.
 
Laatst bewerkt:
Dus als ik het goed begrijp, zit er maar 0,5g suiker in die 14g carbs?
En dat met 20g proteïnen.. Hmmm niet slecht op zich


Zelf maken is wel goedkoper ja, maar ben er niet dol op om met whey, pindakaas en havermout aan de slag te gaan. Worden bij mij nooit echt mooie repen. Of heel slapjes, of keihard (en volgens mij heb je dan niet meer zoveel aan de whey die er in verwerkt zit)
 
Bedankt, +karma.
Ik ga er zeker ook een paar inslaan.:D
 
En geen vet?
Neem er ook wel een paar mee.

Metropole, hoe krijg je die zelfgemaakte keihard?
 
Ik had ze trouwens eerst ff in oven gedaan toen werden die repen wel hard.
 
Ah, oven dus! Maakt die verhitting niet uit voor de whey?
 
Ah, oven dus! Maakt die verhitting niet uit voor de whey?

Als ie niet te lang erin zit maakt het niet zoveel uit.

@TS; waar liggen deze repen, bij de koekjes afdeling of waar alle zonnatura spul ligt? En is dit alleen bij de AH xxl te krijgen of ook bij kleinere filialen?
 
En geen vet?
Neem er ook wel een paar mee.

Metropole, hoe krijg je die zelfgemaakte keihard?

Het aantal gram vet per reep heb ik zojuist even toegevoegd.

---------- Toegevoegd om 13:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:24 ----------

Als ie niet te lang erin zit maakt het niet zoveel uit.

@TS; waar liggen deze repen, bij de koekjes afdeling of waar alle zonnatura spul ligt? En is dit alleen bij de AH xxl te krijgen of ook bij kleinere filialen?

Deze repen liggen bij al die afslankproducten e.d. en zijn ook bij de kleinere filialen verkrijgbaar.
 
He, ben ik voor niets naar de AH gelopen. Inderdaad zo'n 10 gr vet per reep.

Rob, ik maak ze nu zelf met havermout, cacao en vanille-whey. Zijn echt ontzettend lekker, maar lukte me tot dusver nog niet om er echt harde repen van te maken.
Dat gedroogde fruit erdoor is inderdaad wel goed voor de snelle suikers, misschien ook eens proberen.
 
Bedankt voor je tip! ik ga ze halen!
 
meee to morgen zijn ze allemaal weg in mijn buurt:D
 
Goeie tip, neem ze zelf ook wel eens en dit scheelt behoorlijk in prijs.

Ze hebben wel eens eerder zo'n aktie gehad en toen heb ik het hele schap leeggehaald haha(alleen de chocolade smaak dan).
 
Volgens m'n telefoon app hebben deze repen maar 10gram proteïne?

---------- Toegevoegd om 22:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:41 ----------

Edit: ik heb t al, bestaan wel heel veel van die atkins bars.
 
Goeie tip, neem ze zelf ook wel eens en dit scheelt behoorlijk in prijs.

Ze hebben wel eens eerder zo'n aktie gehad en toen heb ik het hele schap leeggehaald haha(alleen de chocolade smaak dan).

Haha me too. Leuk voor de kassieres al die repen tellen :D
 
Laatst bewerkt:
Ja tegenwoordig kunnen ze ook 1 ding scannen, en dan vermenigvuldigen ze die met het aantal repen die ze gewoon tellen. Handig!
 
Mij teveel carbs..
 
Ja tegenwoordig kunnen ze ook 1 ding scannen, en dan vermenigvuldigen ze die met het aantal repen die ze gewoon tellen. Handig!

klopt idd ;)

Edit: tellen ipv scannen.
 
nasmaak

Neem af en toe een eiwitreep zodat ik er weer tegen kan. Had een Atkinsreep. De volgende dag nog een vieze nasmaak en helemaal raar in mijn hoofd. Kan toch niet gezond zijn.
 
chocolate brownie smaakt gewoon altyd goed bij anders ? zonder nasmaak oid..
 
Back
Naar boven