XXL Nutrition

Aandacht: Ontbrekende Inzendingen Fotocontest

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe kan het dat ik Sjapendoedel er nergens tussen zie staan? Die heeft de hele tijd een log bijgehouden maar zie hem niet terug op de lijst....
Zal vergeten zijn zich aan te melden. Staat er nu bij, maar ook nog geen foto ontvangen.

Aan de rest: ik stel het uit tot 20:00, maar schiet even op want ik moet alles daarna nog plaatsen ook.
 
wtf. zo weinig mensen maar.

Erg zonde. Ik denk dat de helft het gewoon vergeten is.
 
Tiger4evah opeens ook niet meer...en Loo ook niet? Raar....
 
Ik heb een foto ingestuurd om kwart voor 6, baal wel een beetje. Heb maar 2 fotos, alleen frontpics. De rest moet ik nog ontvangen...
 
ik doe niet meer mee, had T gisteren al een Pm gestuurd. last van bigorexia......
 
Loo staat er niet eens tussen. Hij heeft zich ook nooit aangemeld, heeft gewoon zomaar een log geopend.
 
om dat er zo weinig zijn toch maar snel 3 foto's opgestuurd. Zou eigenlijk niet meer meedoen maar goed.
 
De helft nu, zijn de anderen op vakantie of boeien de mooie prijzen hun niet???
 
Als je geen goed excuus hebt vind ik het eigenlijk compleet respectloos richting Big-T en de rest die aan de contest meewerken.
 
Als je geen goed excuus hebt vind ik het eigenlijk compleet respectloos richting Big-T en de rest die aan de contest meewerken.

zozo dat zijn nogal uitspraken sniperx!
 
Wel jammer dat er zoveel afhaken???
 
nou, ik had al opgestuurd, maar lijkt niet te zijn aangekomen, nu nogmaals verstuurd.
 
Pfieuw ben ik nog op tijd met betere foto's, Big-T ze zijn onderweg! Misleid door die tijdbalk boven in beeld op het forum.
 
Loo staat er niet eens tussen. Hij heeft zich ook nooit aangemeld, heeft gewoon zomaar een log geopend.

Klopt ik heb me officieel niet eens aangemeld, ik had al een vermoeden dat er dit jaar niet zo bijster goed bij zou staan. Gebruik m'n foto van vorig jaar maar, ik sta er dit jaar vrijwel exact hetzelfde bij.

Ik meld me aan bij de AA denk ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Back
Naar boven