AndroidHealthClinic

Aandacht voor de vrouwen

Bezoekers in dit topic

Het zijn allemaal van die kunstkoppen.
 
Jah die gezichten.. tering wan misbaksels:D
Maar wel DIK respect voor hen..

en de figure..:dance:
 
Wat zijn nou precies de verschillende criteria van figure, fitness, en bb?
 
Mrs Olympia mogen ze van mij afschaffen. Het is door zo'n wedstrijden dat er zo'n gedrochten van vrouwen blijven.

De Figure en fitness Olympia hebben kwaliteit genoeg om die freakshow te vergeten.
 
Dacht al, deze topic klopt niet helemaal... Mijn favoriet Yaxeni heeft namelijk de Ms Olympia gewonnen!!! Dit zijn de uitslagen en foto's van de lichtgewichten van vorig jaar!

Hier een foto van de dames BB van DIT jaar. En voor degene die deze vrouwen afkraken, ik vind dit gewoon niet kunnen! Je zit hier wel op een BODYBUILDING forum. En bodybuilding is nou eenmaal niet alleen voor mannen. Niet meer dan respect voor deze vrouwen! Dat die kerels het hele jaar door aan de groeihormonen en de AS zitten dat is allemaal ok en ooh wat zien ze er weer bruut uit. Maar als de vrouwen het gaan doen, hoor je niks anders als k*treacties!!! Je hoeft het niet mooi te vinden, maar een beetje respect vind ik wel zo netjes!!!

1_callout.jpg


1a_callout.jpg


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ja jongens.. een beetje meer respect voor deze prachtige BB-sters!!:D
 
Hmm, ik vraag me serieus af hoe ik dan aan die uitslag kom. Ik vond de uitslag al vreemd/verwarrend maar ik dacht dat het te wijten was aan aan het feit dat er dit jaar geen onderverdeling zwaar-light gewicht was.

Dus sorry, shame on me. Ik heb het al aangepast. En ik moet eerlijkheidshalve toegeven dat ik me weinig bezig hou met de BB klasse. :o Fitness en vooral Figure is meer mijn ding.

(Desondanks wel groot respect voor die vrouwen Aimee. Niet boos worden. :p)
 
Zoals ik al in de andere post zei waar je dit ook al had gepost: slipnummer is geen plaatsingsnummer
 
Ziet er niet echt mooi uit, het moet wel vrouwelijk blijven.
 
Dat is zelfs bij Figure niet meer mogelijk.
 
Aimee zei:
Dacht al, deze topic klopt niet helemaal... Mijn favoriet Yaxeni heeft namelijk de Ms Olympia gewonnen!!! Dit zijn de uitslagen en foto's van de lichtgewichten van vorig jaar!
Hier een foto van de dames BB van DIT jaar. En voor degene die deze vrouwen afkraken, ik vind dit gewoon niet kunnen! Je zit hier wel op een BODYBUILDING forum. En bodybuilding is nou eenmaal niet alleen voor mannen. Niet meer dan respect voor deze vrouwen! Dat die kerels het hele jaar door aan de groeihormonen en de AS zitten dat is allemaal ok en ooh wat zien ze er weer bruut uit. Maar als de vrouwen het gaan doen, hoor je niks anders als k*treacties!!! Je hoeft het niet mooi te vinden, maar een beetje respect vind ik wel zo netjes!!!
1_callout.jpg

1a_callout.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb er wel respect voor :) .. maar die koppen zien er simpelweg niet uit, snap niet dat ze hunzelf dat aandoen.
 
Aimee, moet je denk ik toch een beetje anders zien......iedereen kan zich ongeveer wel een een voorstelling maken van wat die vrouwen er voor moeten doen en laten. Dus daar kan je gewoon niet meer dan respect voor opbrengen. Maar vergelijk het een beetje met mannen die vrouw proberen te worden, dat blijft er toch ook niet uitzien.

Mannen die bodybuilden worden alleen maar bruter, tot het moment dat ze überbruut zijn. Voor de meesten ook onvoorstelbaar, maar ze blijven mannelijk. Deze vrouwen ondergaan een vrijwel complete geslachtsverandering en dan worden ze ook nog eens bruter dan de meeste mannen.............niemand die daarbij kan met een gezonde geest.

En dan ook nog die siliconen erin......wat is dan nog het verschil met kuit of kontimplantaten??? Iedere vrouw op dat niveau heeft ze.....zou in prinicipe verboden moeten zijn.
 
Nee hoor, ben ik het totaal niet mee eens met die opmerking. Mannen die vrouw proberen te worden dat is totaal iest anders. Die kiezen ervoor om ook echt een vrouw te worden. Deze bodybuildende dames willen helemaal geen man zijn! Omdat ze nu eenmaal een gespierd lichaam hebben??

Ik ben ook een stuk gespierder dan de gemiddelde vrouw en ik wil nog veel groter, maar ik wil geen man zijn. Ik vind het gewoon erg mooi om te zien. Net zo goed dat ik grote gespierde mannen mooi vindt. De meeste dames vinden iemand als Ronnie of Jay veel te gespierd. Ik vind dat schitterend. Smaken verschillen nu eenmaal! Maar dat geeft niet het recht om meteen te zeggen dat deze vrouwen bijv. gedrochten zijn! Dat zeg ik ook niet over een typische ecto, ook al vind ik dat niet mooi!
 
Doede zei:
Heb er wel respect voor :) .. maar die koppen zien er simpelweg niet uit, snap niet dat ze hunzelf dat aandoen.
jeetje hier moeten mannen nog jaloers op zijn zeg wow
 
aimee je hebt gewoon gelijk
de dames geven alles voor haar sport
maar ik denk dat sommige mannen gewoon jalours zijn dat deze dames een betere fysiek hebben
dus klasse dames
 
123tiemen zei:
aimee je hebt gewoon gelijk
de dames geven alles voor haar sport
maar ik denk dat sommige mannen gewoon jalours zijn dat deze dames een betere fysiek hebben
dus klasse dames
Nee niet mee akkoord ik denk niet dat 'jaloers zijn' de onderliggende gedachte is.
Spieren vind ik mooi, zowel bij vrouwen als mannen, ik denk dat iedereen op dit board dat wel zo'n beetje ziet.
MAAR niet ten koste van de vrouwelijkheid én de persoonlijkheid, da's nog iets helemaal anders.
Ik begrijp ergens wel dat Aimee de kritieken op deze vrouwen een beetje hypocriet vindt aangezien mannen die in hetzelfde schuitje verkeren (übergroot, anabolen,...) wel geliefd zijn.
Maar het gaat voor mij in dit geval niet meer over 'spieren' en 'building your body' maar over obsessie die deze meiden blind maakt voor de complete transformatie die bvb. hun hoofden begaan.
 
Monica had moeten winnen, te lekker voor woorden:p
 
Wel bijzonder trouwens dat bij de vrouwen wel de regerende kampioen het heeft moeten afleggen. En aangezien die tweede is geworden zal ze er niet heel slecht bijgelopen hebben. Bij de mannen is dat in geen twintig jaar voorgekomen.
 
Zolang vrouwen niet aan de juice gaan blijft het er vrouwelijk uit zien.
 
Back
Naar boven