XXL Nutrition

Aandacht voor de vrouwen

Bezoekers in dit topic

Aimee zei:
Dacht al, deze topic klopt niet helemaal... Mijn favoriet Yaxeni heeft namelijk de Ms Olympia gewonnen!!! Dit zijn de uitslagen en foto's van de lichtgewichten van vorig jaar!
Hier een foto van de dames BB van DIT jaar. En voor degene die deze vrouwen afkraken, ik vind dit gewoon niet kunnen! Je zit hier wel op een BODYBUILDING forum. En bodybuilding is nou eenmaal niet alleen voor mannen. Niet meer dan respect voor deze vrouwen! Dat die kerels het hele jaar door aan de groeihormonen en de AS zitten dat is allemaal ok en ooh wat zien ze er weer bruut uit. Maar als de vrouwen het gaan doen, hoor je niks anders als k*treacties!!! Je hoeft het niet mooi te vinden, maar een beetje respect vind ik wel zo netjes!!!
1_callout.jpg

1a_callout.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Need to say, schítterende fysiek juffrouw Oriekes. Vlekkeloos, ik zou het zo van d'r willen overnemen. Kop lijkt ook nog wel mee te vallen hier, dacht dat ze lelijker was aan de hand van oudere pics :)
 
Aimee zei:
Nee hoor, ben ik het totaal niet mee eens met die opmerking. Mannen die vrouw proberen te worden dat is totaal iest anders. Die kiezen ervoor om ook echt een vrouw te worden. Deze bodybuildende dames willen helemaal geen man zijn! Omdat ze nu eenmaal een gespierd lichaam hebben??
Ik ben ook een stuk gespierder dan de gemiddelde vrouw en ik wil nog veel groter, maar ik wil geen man zijn. Ik vind het gewoon erg mooi om te zien. Net zo goed dat ik grote gespierde mannen mooi vindt. De meeste dames vinden iemand als Ronnie of Jay veel te gespierd. Ik vind dat schitterend. Smaken verschillen nu eenmaal! Maar dat geeft niet het recht om meteen te zeggen dat deze vrouwen bijv. gedrochten zijn! Dat zeg ik ook niet over een typische ecto, ook al vind ik dat niet mooi!

En Aimee, als jij zo graag vrouw wil blijven zou jij zo'n Arnoldachtige kluskin en een angstaanjagende clitoris, haargroei en een bariton stem daarvoor over hebben? Voel je je dan ook nog vrouw? :)
 
Tja, veel van dit soort topics draaien uit op een vrouwenbodybuilding bashing. Ik vind het persoonlijk niks. Ik heb er best respect voor dat ze zo'n levensstijl hebben, maar ik vind het niet passen bij vrouwen. Je moet het zien als mannen en vrouwen turnen. Mannen doen mannendingen, en vrouwen doen vrouwendingen. Zo zou het bij bb'en ook moeten zijn. Je hebt vrouwen die gewoon miss fitness willen zijn. Lekker strak, mooi figuurtje etc. Zoals dat hoort imho. Vrouwen moeten niet gaan proberen beesten te worden, dat moet maar aan de mannen worden overgelaten. Borsten compleet plat, dikke siliconen erin om het maar op te blazen. Een half mannengezicht. Allemaal vaak lang haar zodat je nog enigszins kunt zien dat het om een vrouw gaat. Heupen en billen, daar zie je het nog een heel klein beetje aan, maar dat wordt ook minder en minder.

Ik vind dat het te ver gaat en dat vrouwen en mannen nìèt hetzelfde moeten doen qua doel van het fysiek. Ik heb er best respect voor, maar ik vind het niks.
 
MightyDuck zei:
En Aimee, als jij zo graag vrouw wil blijven zou jij zo'n Arnoldachtige kluskin en een angstaanjagende clitoris, haargroei en een bariton stem daarvoor over hebben? Voel je je dan ook nog vrouw? :)

Ja! :)
 
benchMarc zei:
Tja, veel van dit soort topics draaien uit op een vrouwenbodybuilding bashing. Ik vind het persoonlijk niks. Ik heb er best respect voor dat ze zo'n levensstijl hebben, maar ik vind het niet passen bij vrouwen. Je moet het zien als mannen en vrouwen turnen. Mannen doen mannendingen, en vrouwen doen vrouwendingen. Zo zou het bij bb'en ook moeten zijn. Je hebt vrouwen die gewoon miss fitness willen zijn. Lekker strak, mooi figuurtje etc. Zoals dat hoort imho. Vrouwen moeten niet gaan proberen beesten te worden, dat moet maar aan de mannen worden overgelaten. Borsten compleet plat, dikke siliconen erin om het maar op te blazen. Een half mannengezicht. Allemaal vaak lang haar zodat je nog enigszins kunt zien dat het om een vrouw gaat. Heupen en billen, daar zie je het nog een heel klein beetje aan, maar dat wordt ook minder en minder.
Ik vind dat het te ver gaat en dat vrouwen en mannen nìèt hetzelfde moeten doen qua doel van het fysiek. Ik heb er best respect voor, maar ik vind het niks.

In de laatste Flex basht Bob Cicherillo het vrouwen BB nog. Zegt dingen als "vrouwen bb is een circus act, het zijn geen volwaardige vrouwen meer, en behalve wat familileden, gekken en fetisjisten komt er geen hond op af niet voor niets zijn het al jaren bijprogramma's en kan de Ms. O. zich amper financieel onderhouden."

Ik denk dat daar wel een kern van waarheid in zit.
 
Aimee zei:

Gaarne uw definitie van vrouwelijkheid?

Een vagina? Dus als ik m'n pik er af laat halen en een soort "gat" laat maken (ipv een fatsoenlijke vagina, want een oversized clit is immers ook geen fatsoenlijke pik) ben ik dan ook een vrouw? Nee, dan zeg je dat ik gewoon een man zonder pik ben!
 
Ik vind het toch ergens niet fair. Ik bedoel het gaat over een vorm van sport. Bij die sport gaat het voornamelijk over het opbouwen van spieren. Ik vind dat zij daarop beoordeelt moeten worden. Of dat zij nu toevallig lekkere chicks zijn of niet dat doet er toch niet toe?
 
Roy zei:
Sorry hoor, maar op de eerste foto is de blonde dame (3e plaats) toch echt Marja Lehtonen en de donkere aan de linkerkant Denise Masino, of mis ik iets???...En wat mankeert er toch aan Monica Brant, al jaren elke keer 2e/3e, imo had ze allang een keer mogen winnen.
Ik zie de foto niet, maar ik weet wel dat het geen Denise Masino is geweest want die deed niet mee.
Ik denk dat je Rosemary Jennings bedoelde
 
Die foto is weggehaald. Stond een verkeerde foto namelijk die van de lichtgewichten van vorig jaar! ;)
 
Back
Naar boven