XXL Nutrition

Aandacht voor de vrouwen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sneeuwvlokje

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
22 jan 2005
Berichten
187
Waardering
0
Gisternacht/avond was het dan zo ver, de Olympia 2005. Alle grote mannen op dit forum gedroegen zich als kleine kindertjes op Sinterklaas-avond: Vanuit alle kanten hoor je namen als 'Coleman!', 'Cutler!, 'Schlierkamp!'. En in hun enthousiasme vergeten de mannen dat de Olympia ook 3 vrouwen klasses telt. Dus bij deze, even aandacht voor de vrouwen van de Olympia! :D

Ms. Olympia
1. Yaxeni Oriquen
2. Iris Kyle
3. Dayana Cadeau

Edit: Foute uitslag dus blijkbaar. Ik vraag me af of 't nu fout op de site stond, ofdat ik ontzettend scheel heb gekeken. ???

Fitness Olympia
1. Jen Hendershott
2. Kim Klein
3. Adela Garcia

De kampioene van vorig jaar zakt dus met 2 plaatsen.

Figure Olympia
1. Davana Medina
2. Jenny Lynn
3. Monica Brant

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

V.l.n.r.: Jenny Lynn, Davana Medina, Monica Brant

Precies dezelfde top 3 als vorig jaar. Al vind ik Medina er slechter uit zien dan vorig jaar en verdient Brant in mijn ogen een hogere plaats. Mari Kudla, mijn all-time favorite, deed dit jaar helaas niet mee. Vorig jaar werd ze 7e. Het probleem is alleen dat de beoordeling bij de Figure klas veel subjectiever gebeurt en het dus voor een groot gedeelte een kwestie van smaak is.

Ja, mijn interesse gaat vooral uit naar de Figure klasse. :p
 
nu we t toch over de wijfuh hebbuh die monica is goed te palen ja toggg!@
 
Monica was mijn favoriet van de avond ja. Als het aan mij had gelegen was ze eerste geworden. Tenzij Mari Kudla had meegedaan natuurlijk. :p

Ik probeer er maar zo discreet mogelijk op in te gaan. :o
 
ja precies monica brant en zeer ****able:D
 
Ik vond davana er goed uitzien... Zij is mijn favoriet
 
Ik heb absoluut naar de vrouwen gekeken.Ik zei het al eerder,alleen Ronnie,Jay enz. werden genoemd maar de vrouwen vond ik ook geweldig.
Inderdaad Monica Brant:heart: was ook mijn favoriet maar helaas.
Dayana Cadeau terechte winnaar MS Olympia. Geweldige fysiek maar heb toch liever een Monicaatje
 
Damn, die Ms. Olympia vrouwen ik vind het afschuwelijk...
Maar dat zal dan wel weer een kwestie van smaak zijn zeker.
Ze verliezen bij deze compleet hun vrouwelijkheid, de obsessie moet al behoorlijk groot zijn wil je je lichaam echt helemaal naar de haaien doen (want dat doen ze, nog veel meer dan bijvoorbeeld de absolute pro-mannen, denk maar aan vruchtbaarheidsstoornissen etc.)

Die figure klasse vind ik daarentegen geweldig, bloedmooie grieten idd ;)
 
Santoz zei:
Damn, die Ms. Olympia vrouwen ik vind het afschuwelijk...
Maar dat zal dan wel weer een kwestie van smaak zijn zeker.
Ze verliezen bij deze compleet hun vrouwelijkheid, de obsessie moet al behoorlijk groot zijn wil je je lichaam echt helemaal naar de haaien doen (want dat doen ze, nog veel meer dan bijvoorbeeld de absolute pro-mannen, denk maar aan vruchtbaarheidsstoornissen etc.)

Die figure klasse vind ik daarentegen geweldig, bloedmooie grieten idd ;)

Dat is zeker een kwestie van smaak. Ik denk namelijk dat veel vrouwen de mannelijke olympia ook afschuwelijk vinden.
 
Purple zei:
Ik vond davana er goed uitzien... Zij is mijn favoriet

Ik vind haar ook de beste, en de lekkerste trouwens.
 
Zelda zei:
Ik vind haar ook de beste, en de lekkerste trouwens.

Nah nee, érg nep lachje. Liever Monika hoewel die wel een harde kaak heeft, maar daar hou ik wel van :)
 
Sneeuwvlokje zei:
Gisternacht/avond was het dan zo ver, de Olympia 2005. Alle grote mannen op dit forum gedroegen zich als kleine kindertjes op Sinterklaas-avond: Vanuit alle kanten hoor je namen als 'Coleman!', 'Cutler!, 'Schlierkamp!'. En in hun enthousiasme vergeten de mannen dat de Olympia ook 3 vrouwen klasses telt. Dus bij deze, even aandacht voor de vrouwen van de Olympia! :D
Ms. Olympia
1. Dayana Cadeau
2. Desiree Ellis
3. Jitka Harazímová

De dames BB O heb je fout.
1. Yaxeni Oriquen
2. Iris Kyle
3. Dayana Cadeau
4. Jitka Harazimova
 
jms zei:
Sneeuwvlokje zei:
Gisternacht/avond was het dan zo ver, de Olympia 2005. Alle grote mannen op dit forum gedroegen zich als kleine kindertjes op Sinterklaas-avond: Vanuit alle kanten hoor je namen als 'Coleman!', 'Cutler!, 'Schlierkamp!'. En in hun enthousiasme vergeten de mannen dat de Olympia ook 3 vrouwen klasses telt. Dus bij deze, even aandacht voor de vrouwen van de Olympia! :D
Ms. Olympia
1. Dayana Cadeau
2. Desiree Ellis
3. Jitka Harazímová
De dames BB O heb je fout.
1. Yaxeni Oriquen
2. Iris Kyle
3. Dayana Cadeau
4. Jitka Harazimova

Hier is de volledige uitslag van de dames BB O

1. Yaxeni Oriquen
2. Iris Kyle
3. Dayana Cadeau
4. Jitka Harazimova
5. Brenda Raganot
NP. Desiree Ellis
NP. Rosemary Jennings
NP. Marja Lehtonen
NP. Mah Ann Mendoza
NP. Antoinette Norman
NP. Betty Pariso
NP. Bonnie Priest
NP. Annie Rivieccio
NP. Betty Viana
NP. Tonia Williams
 
Sorry hoor, maar op de eerste foto is de blonde dame (3e plaats) toch echt Marja Lehtonen en de donkere aan de linkerkant Denise Masino, of mis ik iets???...En wat mankeert er toch aan Monica Brant, al jaren elke keer 2e/3e, imo had ze allang een keer mogen winnen.
 
Laatst bewerkt:
Op de eerste foto zien de de dames er niet uit! Tenminste, dat is mijn mening :)
 
Die rechter is ook zo'n verschrikking, en dan die bottox bekkies haha.
 
Ik heb alle aandacht voor vrouwen maar ze moeten wel vrouwelijk zijn.
 
Mooie vrouwen die Figure vrouwen. Die vrouwen voor de Ms.Olympia kun je duidelijk zien dat ze allemaal dik aan de anabolen zitten. Niet echt mooi om te zien om eerlijk te zijn.
 
Moet je voor de grap die kop van die negerin es goed bekijken :rolleyes:

Lijkt wel een mislukte barbiepop
 
Vind dat Davana Medina van de Miss Figure de titel verdient heeft. Vind haar trouwens knapper dan Monica Brant, Davana heeft een mooier koppie.

Alleen vind ik dat ze te droog staan bij hun heupen. Vind het niet mooi dat daar aders zichtbaar zijn, maar snap wel dat het nodig is wil je kans maken voor de titel.
 
Back
Naar boven