MuscleMeat

Aandacht vrouwen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Trickolutions

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
27 apr 2005
Berichten
1.997
Waardering
1
Heej, ik weet het, hoort niet echt in deze rubriek thuis maar ik zou niet weten waar ik hem anders moest plaatsen en aangezien er hier altijd veel lezers zijn :rolleyes:

Maar krijgen jullie veel aandacht van de vrouwen op het strand bijvoorbeeld door je lichaam? :D Ben wel is benieuwd en hoe reageren jullie daarop ;) Trainen jullie ook echt voor de aandacht of doe je het grotendeels voor jezelf?

Ciao
 
Chat en conversatie ;)

Ik train voor allebei, en natuurlijk krijgen we aandacht :) Anders doe je toch echt iets verkeerd, en als reactie natuurlijk lief glimlachen of even de baywatch walk doen :D
 
Ik train voor mezelf. Het maakt me wel zekerder en een heel stuk vrolijker in het leven staand. Sporten heeft gewoon een positieve invloed op mijn gesteldheid dus ik ga er lekker mee verder. Ik weet nu wat ik heb gemist al die tijd :cool:

Maar.....natuurlijk is het leuk als mensen zeggen dat je er goed uitziet maar dat is mijn doel niet. Eerder een leuk bijkomstigheidje...
 
Kan best begrijpen dat het leuk is maar enkel trainen om die reden houdt geen steek, volgens mij houd je het dan nooit vol, het trainen laat staan een strak dieet.
 
Ik train voor mezelf en geniet van de (vrouwelijke) aandacht.
 
doe het echt voor me zelf. Ben 20 kilo afgevallen en wil nu een geospierd lichaam hebben. Eindelijk ;-)
 
--> Chat & Convo.
 
Train volledig voor mezelf. En dan nog niet eens om hoe ik eruit zie, maar omdat ik het gewoon heerlijk vind om met gewichten te trainen. Een goed lichaam is mooi meegenomen, en de aandacht van de vrouwen ook.

Overigens krijg ik (en jullie waarschijnlijk ook) ook aandacht van mannen. En dan niet op die manier, maar meer van dat ze zelf ook wel willen trainen en er goed uit willen zien. Daarnaast krijg ik ook veel aandacht door de manier van eten (bakkie rijst, bak kwark enz enz).

Het grappige is dat vrouwen vaak heel veel respect tonen voor oa het voedingsschema. Vrouwen zijn 9 van de 10 keer zelf op dieet en weten hoe vreselijk moeilijk het kan zijn. Mannen reageren in de eerste instantie vaak van : "Pffff, moet je dat nou zien, zijn vast allemaal anabolen" of "Die heeft zeker een minderwaardigheidscomplex". Wat leuk is, is dat die gasten er later toch op terugkomen en dat ze stiekem toch iets aan hun lichaam of conditie willen doen. Komen ze heel voorzichtig om advies vragen.

Zo was er hier op kantoor een kerel die zich elke pauze volvrat met kantine voedsel en altijd zei dat ik uit lucht bestond. Op een gegeven moment zag ik hem in pauze opeens alleen twee tosti's eten. De eerste dagen zei hij dat hij niet zo een honger had, maar later kwam de aap uit de mouw: hij wilde toch iets aan die buik doen. :D

Uiteraard help ik dan alsnog hoor, ik ben niet zo wraakzuchtig dat ik hem dan uitlach. Hoewel ik van binnen wel even moet grinniken.
 
saint zei:
Train volledig voor mezelf. En dan nog niet eens om hoe ik eruit zie, maar omdat ik het gewoon heerlijk vind om met gewichten te trainen. Een goed lichaam is mooi meegenomen, en de aandacht van de vrouwen ook.



Uiteraard help ik dan alsnog hoor, ik ben niet zo wraakzuchtig dat ik hem dan uitlach. Hoewel ik van binnen wel even moet grinniken.

ben het wel met je eens hoor.. vooral omdat mensen het resultaat gaan zien en dan denken van eey misschien heeft hij wel tips wordt alsnog altijd raar aangekeken als ik zeg dat ik geen alcohol drink...
 
Ik train voor een goed lichaam, toevallig vind ik gewichten heffen wel vermakelijk. Krijg wel veel aandacht, maar je moet er wel overall een beetje goed uitzien natuurlijk. :rolleyes:
 
Leuke reacties :D ik doe het ook gedeeltelijk voor het vrouwelijk schoon :p :D haha maar wil er inderdaad zelf ook gewoon goed uitzien, voel ik me beter bij!
 
Trickolutions zei:
Heej, ik weet het, hoort niet echt in deze rubriek thuis maar ik zou niet weten waar ik hem anders moest plaatsen en aangezien er hier altijd veel lezers zijn :rolleyes:

Maar krijgen jullie veel aandacht van de vrouwen op het strand bijvoorbeeld door je lichaam? :D Ben wel is benieuwd en hoe reageren jullie daarop ;) Trainen jullie ook echt voor de aandacht of doe je het grotendeels voor jezelf?

Ciao

Ik kom nooit op het strand (te ver weg, alleen plaatselijke meertje), maar ik heb niet echt mijn lichaam nodig om aandacht van dames te krijgen. Maar het is wel leuk als dames er positieve opmerkingen over maken. Een afgetraind lichaam maakt het plaatje toch iets meer compleet.
 
Laatst bewerkt:
Puur voormezelf, ik hou ervan om in the gym te zijn en om mijn eigen lichaam te verbeteren zodat ik er zelf trots op ben.. wat anderen er van vinden is niet van belang, alhoewel het wel leuk is om een compliment te krijgen ofzo.

Maar ik heb nu al meerdere vrouwen ontmoet die het echt niet veel interesseert, en het hele voedings gebeuren al helemaal niet. Is het echt zo raar je eten/water ergens mee naar toe te nemen ? :D ???
 
tja de eeuwige vraag. :D

ik train omdat ik het gewoon mooi werk vind. En natuurlijk ben ik trots op wat ik bereik De blikken zijn soms gewoon geweldig. Ik vind mezelf absoluut nog niet huge of zo, maar gezien het feit dat de gemiddelde nederlander er heel anders bij loopt maakt wel dat je opvalt als je een beetje pecs begint te krijgen. Op Fields of Rock waren de blikken niet van de lucht. (maar dat kwam ook omdat ik met de mooiste dame daar rondiep) Ik was nog geen 10 minuten binnen en een dame achter een van de stands maakte een bicepspose met een afkeurende blik naar haar collega's, was er bijna heen gelopen om haar te bedanken :D Alleen de vraag van 'hoe doe je dat' vind ik een beetje 'dom', ik zeg altijd maar zweten en eten :D
 
Vrouwen zijn enkel geinteresseerd in abbs dus voor hun hoef je het zeker niet te doen.
 
Het strand. Het strand………. :D
Als ik naar de foto’s op dit forum kijk dan ben ik i.v.m. de meeste mannen hier gewoon een kleine jongen.
Mijn fysiek is slank en atletisch, ik zie er (helaas) nog steeds niet uit als de massief brede aap die ik graag wil zijn. Maarrrrrrrrrrr de aandacht van het vrouwvolk als ik met mijn sixpack & pecs over het strand paradeer is echt HEERIJK! Nee, ik ben geen buitengewoon gespierde jongen, maar ik zie er wel prima uit zonder kleren aan.
En aangezien de Nederlandse bevolking steeds vetter wordt ben ik vaak met afstand de mooiste vent van het strand. Echt helemaal 100% op en top über-goed! (edit: zolang jullie maar wegblijven van mijn stukkie strand, ga maar ergens anders gespierd & sexy zijn :mad: ).
De sluikse glimlach, de starende blik, groepjes dames die goedkeurend naar je glimlachen als je voorbij komt. Ik dacht gisteren nog, goh dat zand is ook snel afgekoeld, wat bleek, zweefde ik iets boven de grond :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Ik train omdat ik het leuk vind. En om een flinke goede basis te leggen voor als ik echt hardcore ga worden over een aantal jaar :D :P Ik wil eerst nog van mn jeugd genieten, op de manier waarop ik dat wil. Dus af en toe lekker eten en af en toe alcohol. Dit allemaal op aanraden van menig professioneel bodybuilder. Overal mn voedsel mee naartoe nemen als 16jarige vind ik iets teveel van het goede. Ik houd me dan ook niet echt aan een precies vast schema, maar ik eet gewoon op gevoel. Kwark, tonijn, hutekase, kipfilet en bijv. rijst komen toch wel in dat schema voor, dus dat zit wel goed denk ik. Zolang ik blijf trainen zoals op dit moment, blijf ik toch wel groeien (is wel te merken aan de straie).

Hoe enthousiast ik ook begon, ik denk toch dat dit beter is en dat ik me hier beter bij voel. Als ik een jaar of 19 zou ik misschien wel eens willen gaan trainen en dieten voor een wedstrijd, want dat is toch iets wat ik een keer wil meemaken, maar nu nog zeker niet.

En zoals Mars zegt, de meeste vrouwen geven hoofdzakelijk om abs. Eergisteren was ik met een meisje op het strand en ik zag een mager ecto'tje. Zegt ze "Dat is nou een lekker ding, kijk die blokjes!".

*zucht*
 
Laatst bewerkt:
lol@mars!

Ik was van het weekeinde op het plaatselijke strand/meertje. Vind het dan wel kicken als het me opvalt dat mensen naar mn gebronste torso kijken ;)

Heb ik toch weer het idee dat ik vooruitgang heb geboekt ten opzichte van vorig jaar. Is toch een soort van 'kroon op je werk', toch?
 
Trainen moet je voor jezelf doen en niet voor anderen ;) . Je moet een mens accepteren zo hoe die is.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze beachboy krijgt ook alleen maar de aandacht van vrouwen vanwege zijn abbs.
 
Back
Naar boven