Fitness Seller

Aandacht vrouwen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tractortje zei:
En zoals Mars zegt, de meeste vrouwen geven hoofdzakelijk om abs. Eergisteren was ik met een meisje op het strand en ik zag een mager ecto'tje. Zegt ze "Dat is nou een lekker ding, kijk die blokjes!".

*zucht*

Haha oh god dat moet toch erg door merg en been gaan dan op zo'n moment.
 
zouden die vrouwen me daarom lekker vinden? omdat ik een magere ecto ben? het zal toch niet? :(
 
Lauw zei:
zouden die vrouwen me daarom lekker vinden? omdat ik een magere ecto ben? het zal toch niet? :(

"When the girls like your body it's time to go back in the gym."
 
Breezahs van 14 vallen op blokjes, dat jullie daar nou toevallen voor vallen...
 
Ik train voor mezelf. Ik ben me niet van al dan niet gestegen aandacht voor mijn uiterlijk bewust. (en op het strand ben ik ook al niet geweest).
 
Ach zolang je af getraind wilt zijn zal je aandacht krijgen van de dames...Ik vind het fat% van 14% al mooi (ideaal is 12%), tja en dan ben je toch al snel vet voor de meeste dames :P BOEUIUH!!
 
Ik train in principe voor mezelf, ben begonnen omdat ik gewoon te vet was, is omgeslagen naar bodybuilding. Maar ik zie er overigens nog steeds niet uit als een zeer gespierd iemand, maar goed ik heb geduld.
 
ik train in de eerste plaats voor mezelf , wie droomt er niet van een conan look :D

dat vrouwen soms es glimlachen (als ze dit vroeger niet deden) dan ben ik toch weer wat meer gemotiveerd :)
 
ach ik ben mooi genoeg ik krijg zelfs aandacht van vrouwen als ik een hotdogpak draag .

trainen doe ik voor mezelf veel vrouwen houden niet zo van aders en grote traps
 
Var zei:
Ik train voor een goed lichaam, toevallig vind ik gewichten heffen wel vermakelijk. Krijg wel veel aandacht, maar je moet er wel overall een beetje goed uitzien natuurlijk. :rolleyes:

Zo is dat. Het trainen zelf zou ik niet willen missen maar ik ben begonnen om dé uiterlijke reden en dat zal ook wel altijd zo blijven. Heerlijk wanneer je op je kamertje zit en merkt dat je progressie maakt, nóg heerlijker wanneer anderen je begluren :thumbup:
 
Mars zei:
Vrouwen zijn enkel geinteresseerd in abbs dus voor hun hoef je het zeker niet te doen.

Var zei:
Breezahs van 14 vallen op blokjes, dat jullie daar nou toevallen voor vallen...

Juist, je kletst gedeeltelijk uit je ass Mars. Jonge piepeltjes die vallen op dU bl0kjus omdat ze nog jong en onzeker zijn en een overschot aan massa intimiderend vinden. De ietwat oudere dames die al reeds voor het rijbewijs gaan of dat al hebben kiezen toch wel voor massa, al dan liefst gecombineerd met di3 bl0kjuhS.
 
Ik hoop dat je gelijk hebt.. tis ook verdorrie een bloody shame dat hard werk in de gym nogeneens meer gewaardeerd wordt. vuile hoeren zijn het.
 
Extend zei:
Chat en conversatie ;)

Ik train voor allebei, en natuurlijk krijgen we aandacht :) Anders doe je toch echt iets verkeerd, en als reactie natuurlijk lief glimlachen of even de baywatch walk doen :D

Slowmotion rennen is wel moeilijk hé?! :D

Ik train voor mijzelf, de blikken van anderen zijn mooi meegenomen. Al weet je toch nooit wat ze denken :rolleyes:

Ohja,

IK WIL EEN SIXPACK!


Dat moest er even uit :D
 
ben ik nu de enige die een sixpack maar niets vind .

ik vind die massive bulk look heerlijk
 
MightyDuck zei:
Juist, je kletst gedeeltelijk uit je ass Mars. Jonge piepeltjes die vallen op dU bl0kjus omdat ze nog jong en onzeker zijn en een overschot aan massa intimiderend vinden. De ietwat oudere dames die al reeds voor het rijbewijs gaan of dat al hebben kiezen toch wel voor massa, al dan liefst gecombineerd met di3 bl0kjuhS.

te veel massa vinden ze nou ook niet bepaald aantrekkelijk. Het moet wel enigzins binnen proporties blijven.

dit is de mening van menig dame in mijn naaste omgeving.
 
MightyDuck zei:
De ietwat oudere dames die al reeds voor het rijbewijs gaan of dat al hebben kiezen toch wel voor massa, al dan liefst gecombineerd met di3 bl0kjuhS.
Yep.
De breezah sletjes keken niet naar me om gisteren. Hoewel dat ook zou kunnen komen door mijn bakkebaarden tot aan mijn kin en Rancid die uit mij radiootje bleert. Yeah! Ik rock! Opgepleurt met je k*t R & B en fake wannabe gangstah rap. :rocker:

@ Koetje: zolang je geen vagina hebt zal het de meeste hier een zorg zijn wat jij wel of niet lekker vind aan een mannenlichaam. :D

Edit: navraag bij heul veul dames leert mij dat de Mens Health fysiek al op het randje is voor de meeste dames. Vrouwen gaan meestal voor een geproportioneerde atletische uitstraling. Dus een gezonde hoeveelheid spiermassa, een laag vetpercentage, brede schouders, smalle taille een strak kontje en gespierde atletische benen.
Als je het mij vraagt voldoet Ronnie Coleman hier perfect aan, maar volgens mijn vriendin is die man verre van aantrekkelijk.??? Vrouwen….. :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Ik doe 't voormezelf, ik wilde 't al heel lang maar was altijd te jong. Mijn ex-vriendin die zegt dat ze 't niet mooi meer vind, terwijl de veranderingen minimaal zijn. Ik train pas een half jaar dus. Ik ben wel van plan door te gaan, wat andere zeggen interesseert geen f*ck
 
koetje zei:
ben ik nu de enige die een sixpack maar niets vind .

ik vind die massive bulk look heerlijk
Dude wij worden vrienden :)
Same here min 12% fat is perfect, 14% is nog goed!
 
M@rsel zei:
Slowmotion rennen is wel moeilijk hé?! :D

Ik zag laatst een comedian hier voorbij komen die kon dat heel goed hoor ;)
 
Back
Naar boven