AndroidHealthClinic

Aandacht vrouwen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lauw zei:
Yep.
De breezah sletjes keken niet naar me om gisteren. Hoewel dat ook zou kunnen komen door mijn bakkebaarden tot aan mijn kin en Rancid die uit mij radiootje bleert. Yeah! Ik rock! Opgepleurt met je k*t R & B en fake wannabe gangstah rap. :rocker:

Ken je operation ivy btw?


Maar ontopic: ik ben nu nog semi-ecto, dus veel bekijks zal ik wel niet hebben als ik mijn shirt openscheur en in de diskuswerp-pose voor het terras-tuig te voorschijn kom.

Verder train ik zeker voor mezelf en ik hecht nu meer waarde aan kracht dan aan een zomerspuiter-look - met 43cm armen inbegrepen - om bij de derde rep met 100kg squat al te falen. Maar ik hoef er ook niet als een zware powerlifter uit te zien. Het gulden midden is voor de verandering eens een keer mijn doel.
 
Pumpin' zei:
te veel massa vinden ze nou ook niet bepaald aantrekkelijk. Het moet wel enigzins binnen proporties blijven.

dit is de mening van menig dame in mijn naaste omgeving.


Bullshit!! Heb je die Chippendales weleens gezien? Dat zijn gewoon wedstrijd-bodybuilders! Alleen hebben ze niet zo'n vieze opsmeer tan. En die vrouwen gaan HELEMAAL LOS!
 
Tractortje zei:
Bullshit!! Heb je die Chippendales weleens gezien? Dat zijn gewoon wedstrijd-bodybuilders! Alleen hebben ze niet zo'n vieze opsmeer tan. En die vrouwen gaan HELEMAAL LOS!

ze zeggen dat ze het niet lekker vinden, maarrrrr ondertussen drijven ze allemaal van hun krukje af.
 
Tractortje zei:
Bullshit!! Heb je die Chippendales weleens gezien? Dat zijn gewoon wedstrijd-bodybuilders! Alleen hebben ze niet zo'n vieze opsmeer tan. En die vrouwen gaan HELEMAAL LOS!

Lijkt me een tof baantje, dat chippendale gebeuren :D
 
bur zei:
ze zeggen dat ze het niet lekker vinden, maarrrrr ondertussen drijven ze allemaal van hun krukje af.

Juh idd, zolang het bf& bovende 6% blijft. Testosteronbonken zijn de geheime geile droom van elke vrouw :D

-edit- ik zie dr gluren... of niet Hert!? :D
 
MightyDuck zei:
Testosteronbonken zijn de geheime geile droom van elke vrouw :D

Haha, zoiets ja..

Maar ehh, over aandacht gesproken. DBC en Hertje op het strand trekt ook veeeeel bekijks :D
 
Tractortje zei:
Bullshit!! Heb je die Chippendales weleens gezien? Dat zijn gewoon wedstrijd-bodybuilders! Alleen hebben ze niet zo'n vieze opsmeer tan. En die vrouwen gaan HELEMAAL LOS!

Bullshit?? Ik hoor anders prima en hoor ze het toch zelf zeggen....

Dus jij beweert dat elke vrouw een BB-er wil??? DAT is pas bullshit.

(nogmals: dit is niet mijn mening, maar ik zeg alleen wat ik hoor van de dames in mijn naaste omgeving)

zie ook post van Lauw
 
Laatst bewerkt:
wat ik van veel vrouwen hoor is dat ze het wel degelijk een gespierd lichaam mooi vinden. Als ik dan zeg dat er toch ook veel vrouwen zijn die dat niet mooi vinden, zeggen ze dat die vrouwen meestal onzeker zijn over hun eigen lichaam en bang zijn dat hun vriendje te aantrekkelijk wordt voor andere vrouwen. En wie dat zeggen zijn twee prachtig mooie meiden die bij mij werken.

Oke, er zullen altijd vrouwen zijn die ecto's mooier vinden maar gespierd vind het gros wel mooi hoor. Het moet natuurlijk geen Ronnie zijn ;)
 
oh ja wat ze ook belangrijk vinden is: mooie ogen, mooie kop, vaak lang boven 1.80 en kleiner dan 1.90. maw het gaat om het totaal plaatje.
 
Ik had een vriendin die zichzelf dik vond als ze mij zag..........misschien heeft dat er ook mee te maken. En de meeste meiden vinden een beetje spieren wel lekker weet ik uit ervaring. Zolang het geen Ronnie wordt dan he maar dat vind ik om eerlijk te zijn zelf ook afschuwelijk. Maarja , ben dan ook geen BB-er....
 
Smoothmold zei:
wat ik van veel vrouwen hoor is dat ze het wel degelijk een gespierd lichaam mooi vinden. Als ik dan zeg dat er toch ook veel vrouwen zijn die dat niet mooi vinden, zeggen ze dat die vrouwen meestal onzeker zijn over hun eigen lichaam en bang zijn dat hun vriendje te aantrekkelijk wordt voor andere vrouwen. En wie dat zeggen zijn twee prachtig mooie meiden die bij mij werken.

Oke, er zullen altijd vrouwen zijn die ecto's mooier vinden maar gespierd vind het gros wel mooi hoor. Het moet natuurlijk geen Ronnie zijn ;)

Idd... gespierd.. maar dan wel binnen bepaalde proporities.

En tuurlijk is een getraind lichaam mooier dan een dunne sate-stokje-ecto-mannetje.
 
Hertje zei:
Haha, zoiets ja..

Maar ehh, over aandacht gesproken. DBC en Hertje op het strand trekt ook veeeeel bekijks :D

Je bedoelt bekijks als in 'vriendelijke meid helpt oudje de straat oversteken'?



(j/k; lekker makkelijk - meevaren op de grappen van anderen).
 
huckfinn zei:
Je bedoelt bekijks als in 'vriendelijke meid helpt oudje de straat oversteken'?



(j/k; lekker makkelijk - meevaren op de grappen van anderen).
Sorry, offtopic maar wat betekend j/k? ??? ???
 
thnx :kiss:
nogmaals on-topic, sommige vinden 't mooi andere niet denk ik
 
Neu valt wel mee... in de sportschool krijg ik wel eens een opmerking / aandacht van een dame. Maar verder.. ben ook niet zo superdroog dus dat scheelt ook.
 
Chewie zei:
Dude wij worden vrienden :)
Same here min 12% fat is perfect, 14% is nog goed!


Is dit nu het begin van de eerste homofiele relatie die onstaat via dit board? :D
 
Vrouwen houden van spieren, zo is het nu eenmaal

Allemaal zeggen ze van niet, ahhh niet te groot hoor !

Nou bekijk het maar, die geile blikken zeggen me meer dan genoeg, zeker nu ik lees dat iedereen ze wel krijgt hier.

Bij deze stel ik dus vast: vrouwen houden wel degelijk van spieren !!!!!
 
Testo zei:
Is dit nu het begin van de eerste homofiele relatie die onstaat via dit board? :D

Zal vast niet de eerste zijn ;)
 
Back
Naar boven