Fitness Seller

Aandacht vrouwen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MightyDuck zei:
En toch vinden vrouwen het lichaam en eventuele status belangrijker dan de kop. Sterker nog, ik had er eens een poll over op sugababes :D

What do you like most on a guy
body - 75%
face - 15%
money - 10%
brains - 0%

en hoeveel stemmen waren dat? ik kan me niet voorstellen dat er 0 keer op 'brains' is gestemd. Op sugababes zitten meestal meisjes van 14 t/m 16 jaar maar een ouder meisje gaat ook kijken of ze een normaal gesprek kan voeren met iemand. Dus dit is een beetje subjectief ;) :D
 
Ik heb nooit klachten gehad :D
 
Ik krijg helemaal niet meer aandacht van vrouwen...
 
Purple zei:
Ik krijg helemaal niet meer aandacht van vrouwen...
Dan doe je toch echt wel iets verkeerd hoor kerel! :eek:
 
Ga es trainen met zn allen ipv constant zeiken over resultaat;)
 
MightyDuck zei:
En toch vinden vrouwen het lichaam en eventuele status belangrijker dan de kop. Sterker nog, ik had er eens een poll over op sugababes :D

What do you like most on a guy
body - 75%
face - 15%
money - 10%
brains - 0%
1. Een vrouw zegt niet wat ze bedoelt
2. Sugababes is géén representatieve onderzoeksomgeving :D
 
koetje zei:
het gaat ook niet altijd om je looks maar om je houding .

als je voorovergebogen loopt met je hoofd beneden ga je minder aandacht krijgen dan die zelfverzekerde ecto die voorbij wandeld

Waarom zijn die ecto's zelfverzekerd? Niet door hun dikke spieren ;)
 
M@rsel zei:
Waarom zijn die ecto's zelfverzekerd? Niet door hun dikke spieren ;)

heb je spieren nodig om zelfverzekerd te zijn dan ? ???
 
M@rsel zei:
Waarom zijn die ecto's zelfverzekerd? Niet door hun dikke spieren ;)

Draai het om, waarom zijn wij dat níet terwijl wij wél dikke spieren hebben. :rolleyes:
 
MightyDuck zei:
Draai het om, waarom zijn wij dat níet terwijl wij wél dikke spieren hebben. :rolleyes:

Ik ben wel zelfverzekerd hoor :D
 
George zei:
heb je spieren nodig om zelfverzekerd te zijn dan ? ???

Wel iets waar je trots op kan zijn lijkt me? Hersenen zie je van buiten niet, dus ze zullen vast gefixeerd en trots zijn op hun mooi-boi-koppiej.
 
CitizenDildo zei:
Wel in een donker steegje om 2 uur 'snachts in A'dam
Jongen, die kogel kop je toch niet terug, kan je nog zo breed zijn.
 
ik ben voornamelijk met BB bezig vanwege mijn lengte 1.92, aangezien een lange slungelige look voor grote kerels echt geen zicht is.
Spijtig genoeg kan een brede bouw wel afschrikken bij de vrouwtjes, zeker als je al wat een brute kop hebt (in mijn geval) en kan je vaak als lomp en dom overkomen. Aangezien dat het nu de trend is bij veel "jongetjes" om er "leuk", "lief" en "mooi" uittezien: artistieke toffe surferslook met nektapijt inbegrepen. Soms loop je bijna met een bobbel rond in je broek als je ziet hoe die gasten er als halve hermafrodieten bij rondlopen.
 
Bob i fee lyou man :P
Als kortere mannetjes is het volgens mij makkelijker om geproportioneerd te blijven.
Maar als lange slungel heb je 2 opties: Lang en dun of Lang en groot...er lijkt geen echte tussenweg in te zitten...
 
Back
Naar boven