MuscleMeat

Aandacht vrouwen (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

cambrinus zei:
doe het echt voor me zelf. Ben 20 kilo afgevallen en wil nu een geospierd lichaam hebben. Eindelijk ;-)
:thumbs: congrats


Aandacht van vrouwen ??? nog nooit gehad. :mad: M'n zij profiel is goed, maar m'n frontaal aanzien is verevan bb'er achtig :o m'n lovehandels en die vetlaag op m'n buik
 
bob builder zei:
ik ben voornamelijk met BB bezig vanwege mijn lengte 1.92, aangezien een lange slungelige look voor grote kerels echt geen zicht is.
Spijtig genoeg kan een brede bouw wel afschrikken bij de vrouwtjes, zeker als je al wat een brute kop hebt (in mijn geval) en kan je vaak als lomp en dom overkomen. Aangezien dat het nu de trend is bij veel "jongetjes" om er "leuk", "lief" en "mooi" uittezien: artistieke toffe surferslook met nektapijt inbegrepen. Soms loop je bijna met een bobbel rond in je broek als je ziet hoe die gasten er als halve hermafrodieten bij rondlopen.
toch schijnen veel vrouwen op lange mannen te vallen!
wie wil er nu een propje, als je ook een lang lap vlees kunt krijgen?!
 
1.85 a .190 schijnt de vrouw ideaal te vinden. ik zit op 1.785 maar ik ben gelukkig geen propje
 
Chewie zei:
Bob i fee lyou man :P
Als kortere mannetjes is het volgens mij makkelijker om geproportioneerd te blijven.
Maar als lange slungel heb je 2 opties: Lang en dun of Lang en groot...er lijkt geen echte tussenweg in te zitten...
inderdaad, zelfs al beschik je over 'redelijke' massa, je blijft er smal uitzien, ik ben zelf 2meter en ik durf te zeggen dat het 1. meer moeite vergt om bij te komen in pure spiermassa
2. het absoluut geen zicht is als je lang en smal bent.
 
Santoz zei:
inderdaad, zelfs al beschik je over 'redelijke' massa, je blijft er smal uitzien, ik ben zelf 2meter en ik durf te zeggen dat het 1. meer moeite vergt om bij te komen in pure spiermassa
2. het absoluut geen zicht is als je lang en smal bent.

Klein zijn is ook niet alles.
 
Tommyboy zei:
1.85 a .190 schijnt de vrouw ideaal te vinden. ik zit op 1.785 maar ik ben gelukkig geen propje

1,785... volgnes mij hebje toch issue met je lengte :D

ik ben zelf 1.82 maar had liever ook iets langer gewezen. 1.85 - 1.87
 
ja en ik weer wat centimeters kleiner
maar weer wat grotere hoofd en derde been etc.
 
' The first time a hot woman asks to feel your bulging bicep, you will know that every ounce of sweat and pain was worth it. '

klopt :D:D:D
 
boogie zei:
toch schijnen veel vrouwen op lange mannen te vallen!
wie wil er nu een propje, als je ook een lang lap vlees kunt krijgen?!

Het hangt natuurlijk af van vrouw tot vrouw, maar de iets stevigere en grote kerels, hebben wel een bepaalde aantrekkingskracht bij een bepaald type van vrouw, dus zeker niet bij iedereen, vaak bij het meer onderdanige type dat een partner wil om naar opte kijken en een gevoel van bescherming geeft.
Ik merk toch vooral ,zeker hier in belgie waar mensen toch gemiddeld iets kleiner zijn, dat het slankere 1.80 type net iets meer aantrekkingskracht heeft.

Off-topic: iemand msschn een idee waarom nederlanders toch groter zijn dan de gemiddelde vlaming/Belg? Heb altijd gedacht dat het wel iets met de Spaanse invloeden destijds te maken zou hebben. maar ben niet helemaal zeker, iemand een idee?
 
bob builder zei:
Het hangt natuurlijk af van vrouw tot vrouw, maar de iets stevigere en grote kerels, hebben wel een bepaalde aantrekkingskracht bij een bepaald type van vrouw, dus zeker niet bij iedereen, vaak bij het meer onderdanige type dat een partner wil om naar opte kijken en een gevoel van bescherming geeft.
Ik merk toch vooral ,zeker hier in belgie waar mensen toch gemiddeld iets kleiner zijn, dat het slankere 1.80 type net iets meer aantrekkingskracht heeft.

Hah! En laat ik nu een eng dominant mannetje zijn! Bek open en slikken kreng!
:evil2:
 
bob builder zei:
Off-topic: iemand msschn een idee waarom nederlanders toch groter zijn dan de gemiddelde vlaming/Belg? Heb altijd gedacht dat het wel iets met de Spaanse invloeden destijds te maken zou hebben. maar ben niet helemaal zeker, iemand een idee?
Is dat zo? Wist helemaal niet dat dat algemeen aangenomen werd...
 
hmm het valt mij toch op dat wanneer ik een tripje naar amsterdam organiseer, ik vaak bomen van kerels zie rondlopen en dat ik minder vaak overal zal bovensteken, terwijl in het vlaamse land toch eerder uitzondering om kerels groter dan 1m.90 tegnetekomen
 
Santoz zei:
Ach, wie ontkent dat ie vrouwelijke aandacht niet leuk vindt, behoort tot de grootste leugenaars van de planeet :)

jah of je bent homo
???
 
Balboa18 zei:
jah of je bent homo
???

...of je legt beslag op je 1e strafpunt wegens oude topics kicken :D
 
Mijn ervaring is dat vrouwen vooral van gedefinieerde non-mass houden. Dus graag alles in proportie, geen uitstekende borst of kabels van armen, maar van alles een beetje. Beachboy-look dus. Geen wonder dat 3 toonaangevende vrouwenbladen afgelopen maand op de voorpagina knalden met 'gratis beachboyfoto's' en dergelijke.

Ik heb geen verhoudingsgewijs non-mass lichaam. Ik ben een beetje bruut gebouwd en da's niet wat de meeste vrouwen erg mooi vinden; het komt te intimiderend over.
Maar zeker daarom gaik niet 8kg afvallen en scherpe blokjes neerzetten, ik voel me uitstekend zo. Een Hertje houdt wel van brute mass :D
 
Als je je lichaam gaat aanpassen aan wat vrouwen willen ben je een fagget.
 
Back
Naar boven