Fitness Seller

Aandacht vrouwen (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Mars zei:
Als je je lichaam gaat aanpassen aan wat vrouwen willen ben je een fagget.

Dat ben je toch pas als je je lichaam gaat aanpassen aan wat mannen willen, toch? ;)
 
lionel zei:
Dat ben je toch pas als je je lichaam gaat aanpassen aan wat mannen willen, toch? ;)


Haha ja inderdaad dat dacht ik ook, maarjah misschien is hij van de andere kant :p :D
 
Mars zei:
Als je je lichaam gaat aanpassen aan wat vrouwen willen ben je een fagget.

Ik ken genoeg jongens die trainen voor de vrouwtjes; kopen ze zakjes proteine op maandag, nogeens voor een vermogen aan supps op dinsdag, bestellen ze een kuurtje op woensdag om op zaterdagavond een Baco te bestellen. Dat soort mietjes vallen altijd wel na een tijdje door de mand. :D
 
Haha ja daar zijn er plenty van, en dan bij uitgaan van die extra smal stretch shirtjes aanhebben.
 
Als je echt dikke armen hebt, dan zie je ze ok al zonder gay hempjes!
 
I denk dat de vraag: "vinden vrouwen een gespierd lichaam mooi" niet zo belangrijk is, maar ik ben wel van mening dat het lichaam niet als iets los kan worden beschouwd. Het lichaam werkt zoveel door op hoe je over komt.
Neem nu een lang, dun, sprieterig ektootje. Als hij kilos spiermassa gaat aanzetten word niet alleen zijn lichaam mooier, maar zijn hele uitstraling veranderd. Hij zal veel meer mannelijk lijken hierdoor. Ook zijn gezicht zal er anders uitgaan zien, want de context is veranderd.
 
Back
Naar boven