MuscleMeat

aangeboden 3 (of 4) kg whey perfection (van body&fitshop)

Bezoekers in dit topic

niekaahh

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2006
Berichten
5
Waardering
1
Ik train niet meer en heb nog 3kg 'whey perfection' in een emmer staan zoals besteld.
Is niets raars mee gebeurt enkel om 1x een kleinere pot met deksel bij te vullen (emmer is maar 1 keer open geweest om bij te vullen).

Deze is het
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/whey-proteine/body-fit-sportsnutrition/whey-perfection/
die van 4540 zit in een emmer niet in zon pot, de whey zit dan weer in een zak met gesp.

smaak: strawberry milkshake.

heb de emmer 31 aug 2014 gekocht en houdbaarheidsdatum is tot juli-2016
met maatschep.

In die andere pot zit nog 900gram. Als je persee wil kan ik het teruggooien bij de emmer omdat ik de pot zelf wil houden. Anders is de kans groot dat ik het weg gooi.

nieuwe pot van 2270gram kost €32. Dit is dan 3000 + 900 = 3900.
bied maar iets

Afhalen in Anna Paulowna
 
spoel maar door de wc, niemand hier wil meer iets van b&f.
 
0.50 euri geboden!
 
€0,75 geboden.
 
Ik bied 20% minder
 
Ik zou Stefanovich even een PM sturen.
 
En voor degene die - om wat voor reden dan ook - de voorkeur geven aan vegetarisch...

Ik heb twee gesealde potten PEA Protein Isolaat van elk een kilo in de aanbieding.

image.jpg
 
Gast...

image.jpg
 
En voor degene die - om wat voor reden dan ook - de voorkeur geven aan vegetarisch...

Ik heb twee gesealde potten PEA Protein Isolaat van elk een kilo in de aanbieding.

Eigenlijk een serieuze bump maar wat vond je van de smaak?
 
Body en Fit product EN afhalen in de buurt van den Helder? Er is maar 1 prijs passend, als je mijn brandstofkosten betaalt hebben we een deal!
 
Ik neem het alleen aan als jij er nog eens 10 euro bovenop doet.
 
Back
Naar boven