MuscleMeat

Aangehouden door de KLPD voor te hard rijden :(

Bezoekers in dit topic

tip: geen brommer kopen.. :D heb ik ook niet gedaan.. heeft me achteraf VEEEL geld bespaard...

wanneer je een auto koopt moet je letten op de kosten zoals: verzekering en belasting.

wanneer je een scooter / brommer koopt moet je letten op de kosten zoals boetes.. want die krijg je geHEID ! tenzij je em echt zo degelijk mogelijk probeert te maken want zelfs rechtstreeks uit de winkel kun je nog dokken :)


@ ts: vet hoor :D ik ga t es proberen !
 
BBnoel zei:
politie is helemaal niet rules.
Het gerechtshof =rules
politie is er alleen maar om te controleren of deze 'rules' worden nageleefd.
en als je 'rules' op z'n superdudes bedoeld ben je echt een ** debiel. :)
maar ik hou wel nog steeds van je hoor.


thats why i love the police en ga ik ook bij het korps en verander hierbij me avatar en voor de rest
politie haterssssssssss
dOnT HaTe wHaT YoU CaN BrEaK:D

ik hou ook nog van je hoor:p
 
Loo zei:
mooie moraalridder,

wacht maar tot je later groot bent en zelf je rijbewijs hebt en 5 km te hard rijdt...of een keer zonder licht op je fiets rijdt... of een keer na het stappen tegen een boom aan zeikt... of een keer een minuutje je auto ergens neerzet waar het niet mag....of een keer zelf de politie nodig hebt omdat je voor de duizendste keer overlast hebt van de hanggroepjongeren die je zoontje van 2 wakker houden.

nee jochie......dan verander je je mening wel over die vuile honden.

helemaal misplaats je praat over dingen waar je geen reet van weet man
want mischien ben ik binnenkort zelf degene die die mensen op pakt
 
Oud, maar dat mag ik geloof ik niet zeggen als ik de link niet kan vinden.

Wel grappig.
 
spiertje16 zei:
thats why i love the police en ga ik ook bij het korps en verander hierbij me avatar en voor de rest
politie haterssssssssss
dOnT HaTe wHaT YoU CaN BrEaK:D

ik hou ook nog van je hoor:p


Politie= Schijnheilige rel-apen die zich niet generen om een donut te eten tijdens diensttijd.

Bron: www.vandaleonline.nl
 
doet me sterk denken aan het 'spontane bekentenis II-arrest' ;)
 
spiertje16 zei:
haha, als agentje ontkom je er niet aan je in het recht te verdiepen ;)

in dit arrest ging het (uit mn hoofd) om een persoon die een stopteken kreeg van de politie omdat hij te hard zou hebben gereden, op het moment dat ze stoppen geeft ie alsnog vol gas en gaat ervandoor. Wordt later klemgereden, in de handboeien geslagen, en op de vraag van de politie waarom hij er vandoor ging antwoordde de man 'omdat ik zakken speed in de kofferbak heb liggen'. Nouja niet erg slim zou je denken, maar uiteindelijk wordt hij toch vrijgesproken door de Hoge Raad. Dit omdat er strikt genomen al sprake was van een verhoor toen de agent naar zijn motief vroeg om weg te rijden, en hierbij niet de cautie in acht hebben genomen. (het wijzen van een verdachte op zijn zwijgrecht) hierdoor was de bekentenis niet rechtsgeldig, en het daaruitvolgende volgende overtreding van de opiumwet niet langer strafbaar.

naja zijn tal van arresten waarin agenten om schlemielige wijzen een vervolging compleet vernken :D
 
Goeiendag zeg, wat een masterlijke grap! Cops owned!
 
Back
Naar boven