Fitness Seller

Aangemengde hCG van een spuitje in een 10 insuline spuitjes krijgen.

Bezoekers in dit topic

Bbboy

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
32
Lengte
1m72
Massa
80kg
Hebben jullie hier tips over?
Ik heb mijn hCG gemengd en heel het glazenflesje leeg getrokken en in één spuit gedaan en wil het verdelen over insuline spuitjes. Ik heb niet één voor één de insuline spuitjes opgetrokken omdat die niet tot de bodem van het hCG flesje raakten.

lege vial gebruiken of backloaden (stopper eruit halen en dan de HCG in het insulinespuitje doen en de stopper er weer terug in)

lege vial gebruiken of backloaden (stopper eruit halen en dan de HCG in het insulinespuitje doen en de stopper er weer terug in)

zo werkt dat dus;p heb al flink zitten klaaien laatst haha, maar loopt dat er dan niet uit aangezien je geen vacuum hebt?

Je kan ook het flesje ondersteboven houden toch? Haha.

Snap het probleem ook niet, wanneer ik hCG had ingevroren kreeg ik ook alles tot op de laatste druppel uit een ampul mbt slinspuitjes.

laatst ook een ampul verdoet omdat ik dacht dat backloaden sneller zou gaan. begrijp echt niet dat mensen dat relaxed vinden, wat een gekloot.

laatst ook een ampul verdoet omdat ik dacht dat backloaden sneller zou gaan. begrijp echt niet dat mensen dat relaxed vinden, wat een gekloot.

lege vial is ok het beste. Daarom haal ik altijd die van Oregon, krijg je drie vials van 5000 IU en je hoeft er alleen maar nog bac water bij te doen en klaar. Niet dat gekloot met ampullen

In ampullen is toch ook geen probleem . Zuig alles op met een injectie naald en injecteer in een lege vial .en dan maak je je insulinespuitjes klaar .

Kind kan de was doen.

(Vial kan je ondersteboven houden als je de naald erin heb he :) )

In ampullen is toch ook geen probleem . Zuig alles op met een injectie naald en injecteer in een lege vial .en dan maak je je insulinespuitjes klaar .

Kind kan de was doen.

(Vial kan je ondersteboven houden als je de naald erin heb he :) )

gewoon het water met een spuit langs de rand van de hcg-ampul laten stromen. 10 spuitjes optrekken en klaar.

gewoon het water met een spuit langs de rand van de hcg-ampul laten stromen. 10 spuitjes optrekken en klaar.

Ja zover waren wij ook al hoor . Maar een insuline naald krijg je niet volledig in een ampul om vervolgens alles eruit te trekken.

daarom ..mengen->optrekken->in lege vial->optrekken 10 slin spuitjes .

Ja zover waren wij ook al hoor . Maar een insuline naald krijg je niet volledig in een ampul om vervolgens alles eruit te trekken.

daarom ..mengen->optrekken->in lege vial->optrekken 10 slin spuitjes .

Daarom.. ampul schuin houden -> slin naald met de vlakke kant naar beneden -> het laatste beetje hCG uit je ampul halen -> compleet leeg ampul.

Wat een gek*t. Beter gewoon vials hcg haluuuuu

Hahaha, zo bedoel je. Hou de ampul gewoon schuin, gaat heel simpel. Ik heb altijd pregnyl van organon, dat zijn ampullen, maar ondervind geen hinder.

De insuline spuitjes geraakten niet tot de bodem van de ampul. Hierdoor is het niet mogelijk om alles eruit te krijgen. Daarom had ik een normale spuit gepakt en alles er uit gehaald dus nu zit de hcg in die spuit en wil ik het verdelen over insuline spuitjes maar weet niet hoe. Ik heb helaas geen lege vial.

Dus als je de stopper eruit haalt, valt onder dan geen vloeistof uit?

Terug
Naar boven