Fitness Seller

Aangename wandelkleding gezocht (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

4me

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
28 okt 2016
Berichten
392
Waardering
88
Lengte
1m84
Massa
98kg
Beste allen,

Als ik een stevige wandeling maak dan zweet ik op den duur behoorlijk en plakt alles aan mijn lichaam vast; Ik loop dan ook in normale kleding. Nu heb ik al veel vaker nagedacht wat goede kleding zou zijn, maar kan niet echt een goede oplossing bedenken.

Zo denk ik bijvoorbeeld aan: Products | Craft Sportswear tegen het schuren en plakken.

Wat is prettige kleding om een flinke stevige wandeling in te maken?
 
Laatst bewerkt:
Geen katoen. Goede sokken, draag zelf Falke. Synthetische shirts. Wanneer je een rugzak wilt dragen neem er een die niet direct op de rug 'ligt', gaat broeien. Tegenwoordig heb je ze met een soort van geraamte wat ervoor zorgt dat er ruimte tussen rug en rugtas komt. Craft maakt goede spullen, net als Columbia, Northface, spullen van merinowol etc.
 
  • Like
Waarderingen: 4me
Ben zelf wel fan van Under Armour. Goede kwaliteit, lichtgewicht en ademt goed. Ook een vrij ruim assortiment. Gebruik dat overigens voor fitness en hardlopen, neem dan aan dat het ook prima geschikt zou zijn voor wandelen.
 
  • Like
Waarderingen: 4me
Zojuist even wat boxers van Under Armour besteld en ben benieuwd hoe dat zit en draagt. Zal daarna wel even naar wat sportkleding van hun gaan kijken als het bevalt.

Ondertussen nog een rugzak geregeld met een soort gaas en ruimte tussen de rug en de rugzak, ook nog gratis gekregen.

Bedankt heren!
 
Beste allen,

Ondertussen even verder gezocht maar niet echt een geschikt idee kunnen opdoen, bovenkleding kan ik wel wat oplossingen voor bedenken maar zoek nu naar een goede broek. De broek moet waterafstotend zijn, adement en niet schurend tijdens een lange wandeling. Het moet een stevige sterke broek zijn die tegen een stootje kan, dus als ik over een aantal hunebed stenen wil klauteren moet de broek niet direct scheuren. Zie het maar als een geschikte broek voor een soort bootcamp of iets in de regen en kou.

Heeft iemand een idee naar wat voor soort broek ik dan moet gaan zoeken? Ik kijk nu naar deze bijvoorbeeld, maar weet niet of dit geschikt is wanneer het wat kouder gaat worden: Herenbroek UA Storm Tactical Patrol | Under Armour NL of Herenbroek UA Stealth Reaper Early Season | Under Armour NL
 
Laatst bewerkt:
Ga eens bij een outdoor winkel kijken.
 
Ik heb liever de ervaring van mensen op het forum op dit moment, ooit in het verleden wat boxers gekocht maar was niets waard. Nu de Under Armor gekocht door de tip van Scarface en deze zijn echt super goed! Heb ze ook tijdens mijn vakantie gebruikt voor het wandelen en echt nog nooit zo prettig gehad. En aangezien die ervaring zo goed is geweest neig ik ernaar om nu weer voor het merk te gaan, maar wie weet heeft iemand ook ervaring hier op het forum met broeken voor wandelen of ervaring wat in de buurt komt voor bootcamp.

Bever en Perry zijn bijvoorbeeld snel gericht op tights en die wil ik niet als broek.
 
Back
Naar boven