XXL Nutrition

Aangetekend verzenden

Bezoekers in dit topic

Klopt, ik las het net. Blijkbaar hebben ze het aangepast, aangezien de mensen er toch veelvoudig gebruik van maken.
 
Aangetekend met waarde aangifte kon altijd al en voor die € 1,50 extra boeit het ook weinig.
 
EricR zei:
Alleen verboden bij standaarzendingen, bij aangetekend versturen boeit het niet wat je verstuurd (buiten natuurlijk illegale zaken). Alle zendingen zijn verzekerd, maar zoals gezegd tot een bedrag van € 46,- bij een standaard aangetekend vervoerzending.

IDD!!!


Bent u ook een postbode meneer?:D
 
achter op je kaartje staat een nummer en moet je bellen. vraag om een onderzoeksformulier. Die krijg je dan thuis vul je in en wordt er een zoektocht gestart anders gebeurt er niets...
 
Jep ik heb dat onderzoeksformulier aangevraagd. En dat er geld in zat heeft niemand kunnen zien zonder rontgenapparaat. Vind het maar raar. Ik heb ook nog gevraagd aan persoon x of ik het verzekerd moest verzenden maar volgens hem moest ik het aangetekend verzenden, iedereen deed dat zo dus dat heb ik ook maar gedaan.
 
geld of andere waardevolle spullen altijd verzekerd verzenden!!
 
Tuurlijk...maar ook al is het dom van mij geweest, nog kan het niet dat zomaar een brief weg komt.

Werd net gebeld door een meisje vd AH. Zij heeft de brief (en nog 2 andere aangetekende brieven) afgeleverd aan de postbode. Bij AH is dus niks fout gegaan, bij de ptt wel. Ze gaat voor mij de naam van degene opvragen die donderdag de post heeft opgehaald. Hier moet het dus zijn fout gegaan want deze meneer had de brief moeten scannen, wat dus niet is gebeurd. Morgen wordt ik gebeld wie diegene is, en vanuit daar maar weer verder zoeken. Mijn brief zal hoe dan ook boven water komen. En owee als ik erachter ZOU komen wie dit gedaan heeft. Die zal zich iig niet meer zo veilig voelen als hij hiervoor deed, daar kan die van opaan.
 
50 Dollar zei:
Tuurlijk...maar ook al is het dom van mij geweest, nog kan het niet dat zomaar een brief weg komt.

Werd net gebeld door een meisje vd AH. Zij heeft de brief (en nog 2 andere aangetekende brieven) afgeleverd aan de postbode. Bij AH is dus niks fout gegaan, bij de ptt wel. Ze gaat voor mij de naam van degene opvragen die donderdag de post heeft opgehaald. Hier moet het dus zijn fout gegaan want deze meneer had de brief moeten scannen, wat dus niet is gebeurd. Morgen wordt ik gebeld wie diegene is, en vanuit daar maar weer verder zoeken. Mijn brief zal hoe dan ook boven water komen. En owee als ik erachter ZOU komen wie dit gedaan heeft. Die zal zich iig niet meer zo veilig voelen als hij hiervoor deed, daar kan die van opaan.

als je geweld gebruikt heb je ook niks aan je AS kuur, verwacht niet dat er in de gevangenis allemaal fitnessapparatuur staat.

maaruh, denk eerder dat het tussen de AH en PTT verkeerd gegaan is.
 
Wie kan mij 2 dingen vertellen:

-na hoeveel dagen wordt je zending van tracktrace gehaald?
-hoe kan ik erachter komen of persoon x niet lult, en gwoon gebruik maakt van de situatie (geen tracktrace)? Ik wil hiermee dus zeggen; wat als hij wel al zn geld heeft gehad en nu zegt nog niks te hebben ontvangen?
Ik vind het namelijk wel vreemd dat ik nu mn spullen in huis heb zonder te hebben betaald? Ik zou het zelf iig niet doen kan ik je zeggen. Voor hetzelfde geld maak ik hem geen geld over?
 
Beter is het om je (geld)zending verzekerd op te sturen. Dit scheelt slechts een 2 euro met een aangetekende briefzending en je bent er zeker van dat je je geld terugkrijgt. (tot 300,- geloof ik)
 
Back
Naar boven