XXL Nutrition

Aanhechting Triceps-Elleboog :( (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dat het maar snel over mag gaan :thumb:
 
Thnx!
 
Originally posted by TongPo
Net dus bij m'n huisarts geweest en volgens hem was het gewoon een overbelasting. Ik moest bepaalde bewegingen maken met m'n arm terwijl hij tegendruk gaf en ik had nergens last van. Ik kan nu gewoon weer bankdrukken, maar dan met de helft van het gewicht en dit dus totdat het weer hersteld is. Aan de ene kant ben ik wel gerust gesteld, maar aan de andere kant is het toch k*t dat ik ff niet voluit kan barbell pressen. En dit advies had ik natuurlijk ook zelf kunnen verzinnen, maja... gewoon weer ff beginnen met opbouwen dus. Elke week probeer ik gewoon een klein beetje zwaarder te gaan.

Naar de huisarts gaan heeft vaak geen nut, ze zeggen altijd dat je moet rusten en soms krijg je onstekingremmers mee, die helemaal niet werken.
Ik heb dit probleem ook gehad, het enigste wat mij mij werkte is aankoop van glucosamine 500mg, het een supplement die heel goed hiervoor werkt, ik weet ook bijna zeker dat je er dan van af komt, probeer dat eens.
 
Bedankt voor je advies.

Ik probeer morgen weer na een week rust met de bench press te beginnen, maar dan met de helft van het gewicht dat ik normaal druk. Mocht dit goed gaan, dan wil ik er elke week een aantal kilo's bij schuiven totdat ik weer op m'n oude gewicht zit.

Blijkt echter dat ik morgen met dat gehalveerde gewicht nog steeds last heb, dan ga ik die glucosamine eens proberen. Ik hoorde alleen dat het best prijzig is, dus waar kan je dat dan het beste aanschaffen? Ik zag toevallig vandaag dat ze het ook bij de Perry Sport verkopen...
 
Ik zie dat je uit rotterdam komt, kijk even bij bodyvitaal op de meent, tegenover streetlive.
Daar kun je goedkoop van het huismerk glucosamine kopen.

succes!!!
 
Ohw joh... laat ik daar nu toevallig een klantenkaart hebben :D Kheb daar pas m'n zinktabletten gehaald.

Thnx!!
 
Vandaag was het weer borstdag, dus ik heb heel licht getraind; minder dan de helft van de gewichten die ik normaalgesproken gebruik. Gelukkig had ik dit x geen last van m'n elleboog, zodoende wil ik elke week de lat iets hoger leggen totdat ik weer op m'n normale niveau zit.

TongPo, die blij is dat er vooruitgang in zit.
 
Koop nou glucosamine, dan ben je er zeker weten snel vanaf:D
 
Ok ok... ik ga deze week een potje halen :D
 
ik ben er vandaag ook mee begonnen, dus ik zal over een aantal weken laten horen of het gewerkt heeft.
 
Je moet wel met glucosamine een beetje rustiger trainen, anders heeft glucosamine geen nut.

succes ermee !!!!
 
ik laat de oefeningen waar ik last bij kreeg ook met rust. Dus geen bankdrukken ed. Of anders heel licht.
 
Ik laat ze niet met rust, maar probeer ze telkens iets zwaarder te doen aangezien (licht) bewegen toch de beste oplossing is om het te laten herstellen. Ik merk nu al dat het veel minder is...
 
Goed nieuws! Ik heb vrijwel geen last meer! Nadeel is dat ik met sommige oefeningen weer moet opbouwen qua gewicht, maar dat maakt niet uit! I'm back in business! Thanks for all the advice!
 
hm, waar is die glucosamine dan precies goed voor?
 
Glucosamine tegen gewrichtsklachten!
Glucosamine is een belangrijke stof die zorgt voor de 'smering' van de gewrichten. Vooral bij sportbeoefening waarbij de gewrichten zwaar worden belast, zoals gewichtstraining en hardlopen, kan Glucosamine voor een belangrijke verlichting zorgen.

Glucosamine zijn natuurlijke bouwstoffen voor nieuw kraakbeen en voor het onderhoud van bestaand kraakbeen. De kraakbeencellen 'vinden' of maken deze glucosamine zelf. Hoe ruimer de aanvoer van 'kant-en-klare' glucosamine, des te groter is de kans dat het kraakbeen zichzelf in conditie houdt. Extra inname van glucosamine is een simpele manier om in zo'n ruime toevoer te voorzien.

(bron: perfectbody.nl)
 
Heb ook een potje Glucosamine binnen van BodyVitaal. 16 euro was het (in Rotterdam).
Ben benieuwd!
 
ik heb t nu ook ff.. ma wel met lying triceps extension
het deed ni ech pijn, ma tvoelde gewoon raar
daarom ben ik maar dadelijk gestopt,
kga gewoon triceps een paar dagen laten rusten, dan opnieuw proberen
 
ik heb bij de lying triceps extension ook altijd een beetje een vreemd gevoel in m'n linker elleboog. Het is geen pijn, maar gewoon een vaag gevoel. Na de oefening is het overigens gelijk weer weg...
 
Klinkt bekend..

tijdens eerste kuur te zwaar biceps getraind.. super last van ik denk mijn aanhechting in mijn rechter arm .

Rust gehouden, iets van VSM gesmeerd.. een Gelei iets..

Rustig aan verder trainen.. niet te zwaar..

nu jaar gestopt geweest met trainen..denk zal het wel over zijn...

Mijn trainings schema veranderd.. eerst armen en dan borst of rug etc.

doe biceps trainen met 15..gaat goed.. 17,5 gaat goed.. lekkere pomp.. pak dumbbell van 20 en het begint pijn te doen..denk ik stop.. te laat..

Kan geen biceps meer aanspannen... het doet echt zeer... slapen meot met kussen eronder.... kan dus weer een tijd geen biceps trainen..

(waarschijnlijk ook omdat ik 3x eenv ersnellingsbak (koppeling vervangen) om hoog heb getild met puur armen.. )

Zit dus weer te k*tten..en tis al 2 1/2 a 3 jaar later.. :(
 
Back
Naar boven